Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   pinnacle. plus minus (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/2169-pinnacle-plus-minus/)

Lemasive 2010-05-10 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 38896)
Men vadå du har väl pengar på kontot som du kan spela för, du kan ju inte behöva verifiera varje spel. Bara varje ny insättning? Så nästa gång du ska ha in pengar så använd MB?

Jovisst, men dom fittar sig...

aspel 2010-05-10 23:03

en annan fördel pinny, inte att förakta är frånvaron av flash och annan dret som segar till tillgången som fasen i komb med arbetsgivarens firewall :evilgrin39:

med bypass proxy kan man utan svårigheter lägga spelen i lugn och ro till skillnad om du försöker med samma lilla hyss med unibet och bet365 osv.

ChrisWaddle 2010-05-11 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av aspel (Inlägg 38930)
en annan fördel pinny, inte att förakta är frånvaron av flash och annan dret som segar till tillgången som fasen i komb med arbetsgivarens firewall :evilgrin39:

Det löste jag genom att ta med mig en privat liten laptop med 3G-uppkoppling...:whistling::innocent:

Mr.DEE 2010-05-15 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av Methodwaste (Inlägg 30647)
Jag gör transaktioner med moneybookers och har aldrig behövt skicka in legitimation varesig vid insättning eller uttag. Nu handlar det inte om hundratusentals kronor jag skickar fram och tillbaka men ändå ett tusenlappar, kanske är därför dom inte är så hårda... small fish...

Jag tror att när dem ber en att skicka in id-handlingar för verifikation så gäller det enbart insättningar med Kort, då användare utav MB samt Neteller redan har gått igenom dessa verifikations processer hos respektive bolag och att behöva göra detta igen anses som onödigt.

MVH

Forshem 2010-05-25 21:32

passar kanske inte här men handlar ju ändå om pinnen så.
Vad jag läst mej till i spelskolan så gäller moneyline eventuell förlängning o straffar också, lirade idag på ml på örebro mot norrköping. Örebro vinner efter förlängning, ändå är spelet rättat som loss.

Gäller inte ml på fotboll/formulerar pinnen sej konstigt eller är det som jag tror att jag bara inte har alla papper i pärmen just ikväll?

olof86 2010-05-25 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av Forshem (Inlägg 41708)
formulerar pinnen sej konstigt

this.

Forshem 2010-05-25 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 41713)
this.

Inget större idé o skicka mail till dom o klaga lite över detta heller kan jag tro? pengar så spelar ingen större roll men ändå trist när det står ML

Grovbenstomme 2010-05-26 00:13

När det kommer till fotboll som spelas med fötterna så har jänkarna bestämt sig för att kalla det ML när man spelar ett lag rakt...

Fattiga riddare i hjärnan ligger bakom..