Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-13, 18:29   #1
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

pinnacle. plus minus


tänkte skapa konto på pinnen inom kort men innan de skulle jag vilja höra era åsikter om detta bolag, kan verkligen vara vad som helst. insättning / uttag med mera nått som är krångligt eller väldigt smidigt.

måste man skatta på uttagen?

+ bra/bäst odds





- ?

imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 20:11   #2
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Kanon bolag, klart det bästa till US-Sports både när det gäller odds och limits.
Använd moneybookers eller neteller klart det smidigaste sätter till pinnen.

Många kan tycka att det är krångligt när dom vill att man verifierar sin identitet genom att skicka en kopior på bland annat id-kort och sånt. Tycker dock själv att det inte så jobbigt med tanke på att dom månar om sina kunder.

Gällande skatten är det upp till dig själv om du vill ta med den i deklarationen eller inte. Dock är det nog stora summor du ska ta ut innan du behöver oroa dig för skattmasen.

Jag rekommenderar varmt detta bolag.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 20:13   #3
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Jag gör transaktioner med moneybookers och har aldrig behövt skicka in legitimation varesig vid insättning eller uttag. Nu handlar det inte om hundratusentals kronor jag skickar fram och tillbaka men ändå ett tusenlappar, kanske är därför dom inte är så hårda... small fish...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 20:36   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Samma här, kör neteller och har aldrig behövt skicka in leg eller nånting. Har ändå gjort 4-5 uttag. Går alltid ruskigt fort med uttagen med, tar högst 15 min..
Hm, kan nog inte komma på nått riktigt minus egentligen. Skulle väll möjligvis vara att de har lite klent utbud på europeiska hockeyn, men de har ändå hcp, over/under och rak. Så det jag spelar finns i stort sett alltid där.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 21:29   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Glöm inte regga dig via våran länk om du vill göra oss en tjänst bara.

Pinny äger!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 21:44   #6
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Glöm inte regga dig via våran länk om du vill göra oss en tjänst bara.

Pinny äger!
självklart gjorde jag de boone minsta jag kan göra haha

stod något i stil med att man måste skicka in uppgifter/kort på id samt visakortet inom 3 dagar. men på eran länk står det bara innan uttag vilket inte kommer ske så länge mlb håller på haha kan du/någon berätta vad som gäller tack?


har satt in pengar och även hunnit lira btw
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 21:58   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

De skriver att man måste göra det, men du kan lugnt göra en insättning först ändå. Dock kan du inte göra en andra insättning förrens du skickar in dessa uppgifter. Dessutom kan du inte heller göra uttag innan du skickar in de uppgifterna.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 22:42   #8
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
De skriver att man måste göra det, men du kan lugnt göra en insättning först ändå. Dock kan du inte göra en andra insättning förrens du skickar in dessa uppgifter. Dessutom kan du inte heller göra uttag innan du skickar in de uppgifterna.
fast jag gjorde en andra insättning som lyckades nyss haha, dock sjukt små pengar på första insättningen om de har någon betydelse sen lasta jag in lite mer deg och de gick bra?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:15   #9
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
fast jag gjorde en andra insättning som lyckades nyss haha, dock sjukt små pengar på första insättningen om de har någon betydelse sen lasta jag in lite mer deg och de gick bra?
Kanske är olika beroende på om man använder visa eller moneybookers, samt kanske beroende på hur pass verifierat mb-kontot är (visa, bank, adress m.m.)...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 11:31   #10
 
Flickvaens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: odox Spelmani
Inlägg: 268
Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Har också tänkt att skapa ett konto där inom en snar framtid, ös med +/- !
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 21:27   #11
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

lite krångligt att hitta vissa spel ibland jämfört med t ex expekt ser jag som ett litet minus. sjukt höga odds är enormt plus. lättsamma insättningar. smidigt att se spel i omsättning och de som varit.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 21:31   #12
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
lite krångligt att hitta vissa spel ibland jämfört med t ex expekt ser jag som ett litet minus. sjukt höga odds är enormt plus. lättsamma insättningar. smidigt att se spel i omsättning och de som varit.
Det där är något gör sidan mer positiv... sidan blir faktiskt snabb som fan att navigera på när man lärt sig, Expekt blir som en senil kärring imo... snabbmenyn längst upp är guld
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 22:43   #13
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Det där är något gör sidan mer positiv... sidan blir faktiskt snabb som fan att navigera på när man lärt sig, Expekt blir som en senil kärring imo... snabbmenyn längst upp är guld
Håller med, ful interface och rörigt i början, men när man väl lärt sig är den guld. Dessutom får man en bekräftelseknapp innan betten läggs. Guld värt!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 22:47   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

+ på odds

- på interface, livespel, totalspel..


Ändå värt att spela pga dom grymma oddsen.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 02:49   #15
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Håller med, ful interface och rörigt i början, men när man väl lärt sig är den guld. Dessutom får man en bekräftelseknapp innan betten läggs. Guld värt!
Det där med bekräftelseknappen är ju väldigt från person till person och vart de spelat på innan. Jag tänker gärna en gång innnan jag klicka på knappen (visst råkar man klicka så är det ju inte kul) istället. Har missat några bet (säkert +-0 :P) tack vare att jag inte har det på andra och missar tack vara det.

Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td