Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Eypobet.com (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/22529-eypobet-com/)

zorba 2015-01-05 12:33

SBR brukar väl hantera såna här frågor med viss framgång? Nock, starta gärna en tråd där så kan jag kliva in där jag med.

Staketkusken 2015-01-05 13:00

I så fall säger jag Punters Lounge som används av många britter.

sirlarsson 2015-01-05 13:24

Ringer det inga varningsklockor när man hör "eypobet.com"?

Hoppas ni får ut pengarna och aldrig sätter in där igen.

nock 2015-01-05 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av zorba (Inlägg 396304)
SBR brukar väl hantera såna här frågor med viss framgång? Nock, starta gärna en tråd där så kan jag kliva in där jag med.

Absolut, gör det i slutet av denna veckan eller direkt på måndag nästa vecka. Vill vänta ut den här veckan först så kommer jag sätta igång hela cirkusen på både sbr, bettingadvice och punterslounge.

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 396315)
Ringer det inga varningsklockor när man hör "eypobet.com"?

Hoppas ni får ut pengarna och aldrig sätter in där igen.

Möjligen, men eftersom ingen förut har sagt något klagomål om sidan så varför ska man misstänka det värsta? Tack ändå :smoke:

sskssk 2015-01-05 19:16

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 396337)
Absolut, gör det i slutet av denna veckan eller direkt på måndag nästa vecka. Vill vänta ut den här veckan först så kommer jag sätta igång hela cirkusen på både sbr, bettingadvice och punterslounge.



Möjligen, men eftersom ingen förut har sagt något klagomål om sidan så varför ska man misstänka det värsta? Tack ändå :smoke:

Om dom nu har problem med pengaflödet, så har ni absolut inget att vinna på att sprida ut det, om man skall se rent affärsmässigt på det.

zorba 2015-01-05 22:21

Ok, så vad göra? Sitta stilla i båten och hoppas att dom får in cash?

nock 2015-01-06 00:17

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 396440)
Om dom nu har problem med pengaflödet, så har ni absolut inget att vinna på att sprida ut det, om man skall se rent affärsmässigt på det.

Om jag väntar veckan ut att ens starta en tråd på ett engelsk forum så har vi väntat på våra pengar i nästan 1 månad. Att sitta o tro att man ska få några pengar 2 månader senare bara för man ska vänta in att dom ska få mer cash känns en aningen osannolikt, eller?

sskssk 2015-01-06 01:36

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 396517)
Om jag väntar veckan ut att ens starta en tråd på ett engelsk forum så har vi väntat på våra pengar i nästan 1 månad. Att sitta o tro att man ska få några pengar 2 månader senare bara för man ska vänta in att dom ska få mer cash känns en aningen osannolikt, eller?

Visst låter det osannolikt, tror dock inte sannolikheten blir högre om ryktet sprider sig att dom inte pröjsar ut.

mapa0402 2015-01-06 21:30

Jag hade strul med uttag i Oktober, dom började sluta svara på mail till supporten samt i direktchatten när jag använde e-posten jag var registrerad med, jag använde då en annan mailadress i chatten och fick svar...

Fick senare svar på mailen att det till slut var pengar på g kanske 2 veckor efter jag gjorde uttaget, hoppas det löser sig för dig.

"Hi,

Please note that your withdrawal has been processed.

We apologize for the slow payout and wanted to let you know that it's something we are addressing. Unfortunately the payments department have been understaffed lately due to unforeseen circumstances which caused the long wait.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
EypoBet Support"

Mighty 2015-01-06 22:42

Senaste veckan har jag försökt nå dem i chatten i princip dagligen, även ett mail och blivit helt ignorerad. Använde idag min jobbmail i chatten och blev då snabbt och artigt besvarad. Sa att jag väntar på uttag sedan 14/12 och börjar bli less och irreterad. De blev förvånad att det ännu inte skett och skulle skicka påminnelse till ekonomi avdelningen. Mitt konto var ju verifierad och jag gjort uttag tidigare då borde de gå mycket snabbare tyckte supporten.

Jag sa att jag visste att de var som väntade på uttag och uppmanade dem att lösa detta problem innan negativa rykten skulle börja spridas på nätet. Sa också att jag ville ha ett namn och telefon nr. till "ekonomi avdelningen". De svarade att de bara har mail och chatt support....jo bara till vissa och ibland.....

Det ligger något i att det finns en baksida om negativa rykten börjar spridas om detta bolag. Min gissning är att de har lite pengar i kassan att betala ut. När man hör förklaringar som tekniska problem, underbemannad, stort antal utbetalningar då lyser en röd lampa hos mig. Om bolaget får dåligt rykte lär fler försöka ta ut från sitt konto och ingen vill sätta in, bolaget får större problem och spelarna med pengar där får svårare att få sina pengar. Men det är nog rätt att varna andra att sätta in pengar så inte fler blir blåsta.

zorba 2015-01-06 23:40

Har fått mail om att uttaget nu ska behandlas, bara vänta att se om det rasslar till i skrillkontot under veckan.

nock 2015-01-07 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av Mighty (Inlägg 396693)
Senaste veckan har jag försökt nå dem i chatten i princip dagligen, även ett mail och blivit helt ignorerad. Använde idag min jobbmail i chatten och blev då snabbt och artigt besvarad. Sa att jag väntar på uttag sedan 14/12 och börjar bli less och irreterad. De blev förvånad att det ännu inte skett och skulle skicka påminnelse till ekonomi avdelningen. Mitt konto var ju verifierad och jag gjort uttag tidigare då borde de gå mycket snabbare tyckte supporten.

Jag sa att jag visste att de var som väntade på uttag och uppmanade dem att lösa detta problem innan negativa rykten skulle börja spridas på nätet. Sa också att jag ville ha ett namn och telefon nr. till "ekonomi avdelningen". De svarade att de bara har mail och chatt support....jo bara till vissa och ibland.....

Det ligger något i att det finns en baksida om negativa rykten börjar spridas om detta bolag. Min gissning är att de har lite pengar i kassan att betala ut. När man hör förklaringar som tekniska problem, underbemannad, stort antal utbetalningar då lyser en röd lampa hos mig. Om bolaget får dåligt rykte lär fler försöka ta ut från sitt konto och ingen vill sätta in, bolaget får större problem och spelarna med pengar där får svårare att få sina pengar. Men det är nog rätt att varna andra att sätta in pengar så inte fler blir blåsta.

Ser inte ens att deras chatt är online längre? Varken i förrgår, igår eller idag. Skulle gärna också prata med dom via en annan email men dom verkar tagit ner chatten.

Mighty 2015-01-07 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 396741)
Ser inte ens att deras chatt är online längre? Varken i förrgår, igår eller idag. Skulle gärna också prata med dom via en annan email men dom verkar tagit ner chatten.

När jag kollat senaste tiden verkar det vara lite slumpmässigt om chatten är online eller inte.

nock 2015-01-07 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av Mighty (Inlägg 396744)
När jag kollat senaste tiden verkar det vara lite slumpmässigt om chatten är online eller inte.

ah ok, mailade support igen senast idag runt 12, dom fortsätter och ignorera så jag har fortfarande inte fått ngt svar, vilka jävla tomtar alltså!!! :idiot:

Mighty 2015-01-07 21:41

Fick utbetlning från Eypobet på 530Euro för några minuter sedan



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved