Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Eypobet.com (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/22529-eypobet-com/)

nock 2014-12-30 17:39

Eypobet.com
 
Den 19 december fick jag kontot verifierat, alla dokument, inkl ansiktsverfiering är inskickat och godkänt. Sedan sa dom man kan få vänta upp till 3 arbetsdagar innan uttaget blir godkänt. Jag har begärt ut 1000 euro, maxsumman man kan ta ut per vecka.

Nu har det gått över 3 arbetsdagar. Dom sitter i livechat och vägrar svara mig, alltså jag skriver till dom och dom skriver inget tillbaka. Har även mailat dom till deras supportmail. Vad kan jag mer göra, vet att dom har ngn licens på malta samt curacao el hur de nu stavas, kan jag kontakta ngn annan "myndighet" el ngt som har hand om liknande ärenden som hjälper oss spelare mot bolag som beter sig såhär??

Tacksam för svar.

Slutnot: spela INTE på eypobet!!

Mighty 2014-12-31 01:38

Jag begärde uttag 14 december och väntar fortfarande. Minst två gånger har jag frågat efter utbetalning. Båda gångerna har det skyllt på "tekniska problem" med utbetalning via Neteller. Vilket betalsätt har du? När jag hör "tekniska problem" ringer varingsklocka för mig. Den säger mig att de har lite cash att betala ut.

Begärde mina första uttag i november, fick dela upp på två, det tog ca 1 vecka för varje uttag.

nock 2014-12-31 04:35

Citat:

Ursprungligen postat av Mighty (Inlägg 394879)
Jag begärde uttag 14 december och väntar fortfarande. Minst två gånger har jag frågat efter utbetalning. Båda gångerna har det skyllt på "tekniska problem" med utbetalning via Neteller. Vilket betalsätt har du? När jag hör "tekniska problem" ringer varingsklocka för mig. Den säger mig att de har lite cash att betala ut.

Begärde mina första uttag i november, fick dela upp på två, det tog ca 1 vecka för varje uttag.

Har både neteller och skrill men med just eypobet använde jag mig av skrill. Ok fan va trist o höra, men du har alltså fått ut pengar två gånger innan ditt sista begärda uttag nu den 14 dec som du fortfarande väntar på?

För mig har dom inte skyllt på någonting, dom svarar mig inte ens. Har för mig de finns ngt företag som hjälper spelare i sånahär situationer som finns på malta men minns inte vad det heter, ngn som kan hjälpa oss med det namnet?

:skamsen:

kingofding 2014-12-31 09:25

IBAS kan du vända dig till men det gäller ju samtidigt att bolaget i fråga har sin licens på Malta annars blir de tufft :(

zorba 2014-12-31 13:41

Fick igenom ett mindre uttag den 22:a. Satte in stålar igen efter att ha fått nåt julerbjudande. Ska testa uttag på strax under 1000 euro nu.

softpojk 2014-12-31 18:37

Citat:

Ursprungligen postat av zorba (Inlägg 394962)
Fick igenom ett mindre uttag den 22:a. Satte in stålar igen efter att ha fått nåt julerbjudande. Ska testa uttag på strax under 1000 euro nu.

Väntar spännande hur det går...


Hoppas bra iaf.

Mighty 2014-12-31 19:39

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 394884)
Har både neteller och skrill men med just eypobet använde jag mig av skrill. Ok fan va trist o höra, men du har alltså fått ut pengar två gånger innan ditt sista begärda uttag nu den 14 dec som du fortfarande väntar på?

För mig har dom inte skyllt på någonting, dom svarar mig inte ens. Har för mig de finns ngt företag som hjälper spelare i sånahär situationer som finns på malta men minns inte vad det heter, ngn som kan hjälpa oss med det namnet?

:skamsen:

Ja, fick ut ca 1500Euro i november. Väntar nu på ca 530.

Det där med att bli ignorerad i chatten har jag ockå fått smaka på nu. Såg att chatten var öppen under eftermiddagen, skickade flera meddelanden, inte en stavelse tillbaka. Öppnade en annan chattruta med påhittat namn då svarade de snabbt och artigt (avsöljade mig inte, ville bara testa). Ja det är ju roligare att hjälpa till med insättningar än uttag, vi lär nog inte vara de enda som väntar.

nock 2015-01-02 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av Mighty (Inlägg 395110)
Ja, fick ut ca 1500Euro i november. Väntar nu på ca 530.

Det där med att bli ignorerad i chatten har jag ockå fått smaka på nu. Såg att chatten var öppen under eftermiddagen, skickade flera meddelanden, inte en stavelse tillbaka. Öppnade en annan chattruta med påhittat namn då svarade de snabbt och artigt (avsöljade mig inte, ville bara testa). Ja det är ju roligare att hjälpa till med insättningar än uttag, vi lär nog inte vara de enda som väntar.

De där har jag sj funderat på om jag skulle göra, misstänkte att det kunde vara något sånt som att dom ignorerar flera som just vill ha sina pengar men gärna pratar med dom som vill sätta in/skapa konto, tyvärr luktar ju detta som vi alla kommer bli blåsta på pengar, skulle inte förvåna mig något att det inom några veckor står på nätet att eypobets ägare flytt med alla pengar typ.

Fått svar den 31.e nu från ngn av deras anställda på support.

"I am very sorry for the long waiting time. I will send a reminder straight away to my colleagues from finance to see what is taking so long and why it hasnt been paid out yet.

Kind Regards
Fiona"

nock 2015-01-02 16:15

Citat:

Ursprungligen postat av zorba (Inlägg 394962)
Fick igenom ett mindre uttag den 22:a. Satte in stålar igen efter att ha fått nåt julerbjudande. Ska testa uttag på strax under 1000 euro nu.

Återkom om du får några pengar :smoke:

cubinzki 2015-01-03 18:31

Någon som provat att ta ut till visa? Funkade det och hur lång tid tog det isåfall?

nock 2015-01-05 10:23

Citat:

Ursprungligen postat av cubinzki (Inlägg 395984)
Någon som provat att ta ut till visa? Funkade det och hur lång tid tog det isåfall?

Antar inget funkar att ta ut med eftersom ingen verkar få sina pengar. Vilket är det största bettingforumet internationellt, engelskspråkigt vill säga? Så man kan sprida ryktet om eypobets icke-hantering av utbetalningar så eypobet vaknar ur sin dvala o inser de dom gör är långtifrån ok.

:idiot:

Staketkusken 2015-01-05 10:40

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 396218)
Antar inget funkar att ta ut med eftersom ingen verkar få sina pengar. Vilket är det största bettingforumet internationellt, engelskspråkigt vill säga? Så man kan sprida ryktet om eypobets icke-hantering av utbetalningar så eypobet vaknar ur sin dvala o inser de dom gör är långtifrån ok.

:idiot:

Här är det väl förbjudet att nämna konkurrenter, därav tystnaden? :smoke:

nock 2015-01-05 11:35

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 396223)
Här är det väl förbjudet att nämna konkurrenter, därav tystnaden? :smoke:

aha förstår. Dock är väl inte ett engelskspråkigt bettingforum en direkt konkurrent till sharps eftersom vi endast pratar svenska här?

PM.a mig annars med det största/populäraste engelskspråkiga bettingforumet så kommer jag starta en tråd om eypobet där också i slutet av den här veckan om ingen fått några pengar så får vi se vad som händer.

KP 2015-01-05 12:03

Nej, det är inte förbjudet att nämna konkurrenter.. :idiot:

Kolla upp SBR eller bettingadvice

nock 2015-01-05 12:18

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 396252)
Nej, det är inte förbjudet att nämna konkurrenter.. :idiot:

Kolla upp SBR eller bettingadvice

Tack så mycket! :hattenav:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved