Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Jobbig bonus på NordicBet (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/2323-jobbig-bonus-pa-nordicbet/)

htsolna08 2010-05-04 11:56

http://www.nordicbet.com/swe/docs?co...ent_only=false

Någon som testat?

Pacman 2010-05-04 16:24

Så länge dom inte lyckas få ut en vettig android app utan deras pissiga javaklient så får det gärna vara för mig.

pejo 2010-05-04 16:45

Omsättningskravet är väl detsamma på detta skulle jag tro? dvs mer besvär än nytta med en sådan bonus.

RobinD 2010-05-04 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 37242)
Så länge dom inte lyckas få ut en vettig android app utan deras pissiga javaklient så får det gärna vara för mig.

Hellre javaklient än att försöka browse bet365 som normalt på iphone.. sjukt jobbig imo. Speciellt när den hackar och flyttar upp till högst upp på sidan utan anledning ibland.. Sorry för OT

htsolna08 2010-05-04 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av pejo (Inlägg 37248)
Omsättningskravet är väl detsamma på detta skulle jag tro? dvs mer besvär än nytta med en sådan bonus.

750 kr som ska omsättas till minst 1.80 på tripplar.

Bettarn 2010-05-04 23:40

Blev medlem på Nordicbet för några dagar sedan, satte in 490 kr och har sedan dess spelat upp mig till ca 2100 kr. Såg att jag ikväll fick in en bonus på 490 kr som jag måste omsätta tillsammans med insättningen.
Som jag förstod det så var jag tvungen att omsätta insättning och bonus 3 gånger upp till summan 2940 kr på tripplar innan jag kunde göra uttag. Jag mailade in till kundservicen och frågade om jag istället för att lägga flera mindre tripplar kunde lägga en trippel med 3 i odds för 1000 kr och på så sätt omsätta bonuskraven. Detta svar fick jag:

"Du er velkommen til å plassere mindre beløp, og på en måte spre dette
ut over flere spill, som jeg kan se at du allerede har gjort. Men du
må uansett totalt spille for 2940 SEK på tripler til min odds 1.80 før
du kan gjøre en utbetaling."

Min norska är inte helt hundra men vill han att jag ska spela för 2940 kr på tripplar? räcker det inte med att spela ihop till den summan?

Vore tacksam om nån kunde ge mig ett bra svar.

Grizzly 2010-05-04 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av Bettarn (Inlägg 37381)
Blev medlem på Nordicbet för några dagar sedan, satte in 490 kr och har sedan dess spelat upp mig till ca 2100 kr. Såg att jag ikväll fick in en bonus på 490 kr som jag måste omsätta tillsammans med insättningen.
Som jag förstod det så var jag tvungen att omsätta insättning och bonus 3 gånger upp till summan 2940 kr på tripplar innan jag kunde göra uttag. Jag mailade in till kundservicen och frågade om jag istället för att lägga flera mindre tripplar kunde lägga en trippel med 3 i odds för 1000 kr och på så sätt omsätta bonuskraven. Detta svar fick jag:

"Du er velkommen til å plassere mindre beløp, og på en måte spre dette
ut over flere spill, som jeg kan se at du allerede har gjort. Men du
må uansett totalt spille for 2940 SEK på tripler til min odds 1.80 før
du kan gjøre en utbetaling."

Min norska är inte helt hundra men vill han att jag ska spela för 2940 kr på tripplar? räcker det inte med att spela ihop till den summan?

Vore tacksam om nån kunde ge mig ett bra svar.

Det är exakt det han vill. du ska omsätta 2940 SEK på tripplar som minst har ett värde av 1.80.

Dumstrut på för NB :skamsen:

Bettarn 2010-05-04 23:49

"Spel på fler utfall än ett per match för att uppfylla bonuskrav är inte tillåtet."

Så jag får inte göra två kuponger som innehåller samma match?

ChrisWaddle 2010-05-06 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av Bettarn (Inlägg 37384)
"Spel på fler utfall än ett per match för att uppfylla bonuskrav är inte tillåtet."

Så jag får inte göra två kuponger som innehåller samma match?

Du får inte göra hel-eller halvgarderingar.

Xzibit12 2010-05-08 14:52

Även jag gjorde misstaget att signa upp till denna neverending bonusen.
Man får hitta de säkraste av de säkraste spelen helt enkelt.

oldschool 2010-09-11 15:24

edit: bortaget

Slurf 2010-09-15 23:41

Kan man signa upp utan att få bonusen på något sätt då? Eller aktiveras den automatiskt?

Munchies 2010-09-17 01:13

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 62158)
Kan man signa upp utan att få bonusen på något sätt då? Eller aktiveras den automatiskt?

Aktiveras automatiskt, men man kan få den borttagen om man ber supporten förutsatt att man inte lagt några spel efter insättningen.

bulle 2010-12-19 18:27

Satte in 1000 kr och fick 300 kr i bonus. Surebettade över pengarna till betfair utan att genomföra omsättningskravet och har 0 kr på nordicbet nu men det står fortfarande att 1200 kr är låsta pengar. Kan jag någonsin sätta in pengar här ens igen om jag inte vill genomföra omsättningskravet?

RobinD 2010-12-19 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 90058)
Satte in 1000 kr och fick 300 kr i bonus. Surebettade över pengarna till betfair utan att genomföra omsättningskravet och har 0 kr på nordicbet nu men det står fortfarande att 1200 kr är låsta pengar. Kan jag någonsin sätta in pengar här ens igen om jag inte vill genomföra omsättningskravet?

Noops, tror inte det finns någon möjlighet att de avskriver sina krav:)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved