Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   1xbet (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/24185-1xbet/)

Lobo 2015-06-18 14:56

1xbet
 
När man skulle registrera sig där och inte staden man bor i var med så skulle man ta den som var närmast. Min tanke var verifiering vid eventuell vinst. Vet förstås inte om det kommer fler delar av registrering efter detta eftersom jag avbröt. Man kunde regga sig på tre sätt. Antingen via telefon, e-mail eller sociala medier. Bookien har en trea hos Bookmaker rewiew och jag tror i och för sig inte att bookien är dålig. Bookien är rysk och det finns tydligen även en del butiker av vad jag har läst.

Finns det någon som har konto där?

jaroiten 2015-06-18 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 439678)
Finns det någon som har konto där?

Antagligen, annars skulle det vara svårt för sidan att existera om inte någon hade konto där. Hur ska de annars tjäna pengar?

Lobo 2015-06-18 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 439679)
Antagligen, annars skulle det vara svårt för sidan att existera om inte någon hade konto där. Hur ska de annars tjäna pengar?

Löjligt svar. Där sjönk nog din status en aning.

cochise 2015-06-18 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 439683)
Löjligt svar. Där sjönk nog din status en aning.

han har jobbat länge på det.

Lobo 2015-08-19 22:25

Förstår mig inte riktigt vad som händer med denna bookmaker. De är med på oddsportal med höga återbetalningar. Allsvenskan nu till helgen ligger de på cirka 97,5 % enligt oddsportal. Kollar man sedan oddsen på deras hemsida så ligger dom på 92 %. Har t.o.m. klickat på odds som per automatik blir lägre när man ska sända sina insatser. Börjar nästan få för mig att de har olika återbetalning för olika spelare.:no:

Pacman 2015-08-20 05:58

Tror det är nåt med kopplingen till Oddsportal, 12Bet/Dafabet har samma fel/problem där oddsen heller inte stämmer när man går in på sidan.

Lobo 2015-09-18 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 451926)
Förstår mig inte riktigt vad som händer med denna bookmaker. De är med på oddsportal med höga återbetalningar. Allsvenskan nu till helgen ligger de på cirka 97,5 % enligt oddsportal. Kollar man sedan oddsen på deras hemsida så ligger dom på 92 %. Har t.o.m. klickat på odds som per automatik blir lägre när man ska sända sina insatser. Börjar nästan få för mig att de har olika återbetalning för olika spelare.:no:

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 451929)
Tror det är nåt med kopplingen till Oddsportal, 12Bet/Dafabet har samma fel/problem där oddsen heller inte stämmer när man går in på sidan.

Har nu fått fram att limit och återbetalning hänger samman. Alltså så fort du blir limiterad där så sänker de även din återbetalning på matcherna du tänkt spela på.

För jävligt rent ut sagt men även effektivt må jag säga för jag tänker aldrig mer spela där.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved