Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-18, 14:56   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

1xbet


När man skulle registrera sig där och inte staden man bor i var med så skulle man ta den som var närmast. Min tanke var verifiering vid eventuell vinst. Vet förstås inte om det kommer fler delar av registrering efter detta eftersom jag avbröt. Man kunde regga sig på tre sätt. Antingen via telefon, e-mail eller sociala medier. Bookien har en trea hos Bookmaker rewiew och jag tror i och för sig inte att bookien är dålig. Bookien är rysk och det finns tydligen även en del butiker av vad jag har läst.

Finns det någon som har konto där?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 15:06   #2
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Finns det någon som har konto där?
Antagligen, annars skulle det vara svårt för sidan att existera om inte någon hade konto där. Hur ska de annars tjäna pengar?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 16:00   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Antagligen, annars skulle det vara svårt för sidan att existera om inte någon hade konto där. Hur ska de annars tjäna pengar?
Löjligt svar. Där sjönk nog din status en aning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 17:37   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Löjligt svar. Där sjönk nog din status en aning.
han har jobbat länge på det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-19, 22:25   #5
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Förstår mig inte riktigt vad som händer med denna bookmaker. De är med på oddsportal med höga återbetalningar. Allsvenskan nu till helgen ligger de på cirka 97,5 % enligt oddsportal. Kollar man sedan oddsen på deras hemsida så ligger dom på 92 %. Har t.o.m. klickat på odds som per automatik blir lägre när man ska sända sina insatser. Börjar nästan få för mig att de har olika återbetalning för olika spelare.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-20, 05:58   #6
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Tror det är nåt med kopplingen till Oddsportal, 12Bet/Dafabet har samma fel/problem där oddsen heller inte stämmer när man går in på sidan.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-18, 13:16   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Förstår mig inte riktigt vad som händer med denna bookmaker. De är med på oddsportal med höga återbetalningar. Allsvenskan nu till helgen ligger de på cirka 97,5 % enligt oddsportal. Kollar man sedan oddsen på deras hemsida så ligger dom på 92 %. Har t.o.m. klickat på odds som per automatik blir lägre när man ska sända sina insatser. Börjar nästan få för mig att de har olika återbetalning för olika spelare.
Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Tror det är nåt med kopplingen till Oddsportal, 12Bet/Dafabet har samma fel/problem där oddsen heller inte stämmer när man går in på sidan.
Har nu fått fram att limit och återbetalning hänger samman. Alltså så fort du blir limiterad där så sänker de även din återbetalning på matcherna du tänkt spela på.

För jävligt rent ut sagt men även effektivt må jag säga för jag tänker aldrig mer spela där.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td