Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Nytt intressant spelbolag! (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/26361-nytt-intressant-spelbolag/)

mwickholm 2016-07-02 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Cc (Inlägg 496187)
Det är högst sannolikt anledningen till limiteringen. Av någon anledning så stänger de gärna av "bonushoror" lagom till att bonusen är uppnådd oavsett de har vunnit eller torskat på siten. För mig är det helt obegripligt, bonussystem är liksom ingen direkt nyhet och när de erbjuder möjligheten så är det klart att det utnyttjas.. Förvisso är det en stor andel av "hororna" som aldrig återkommer med spel utan lägger ned efter sin bonustrade. Så om man vill behålla kontot ograverat ett tag så är det som alltid bäst att inte ens utnyttja bonusen..

Dock har välkomstbonusar och två reloadbonusar fungerat bra utan limitering, men kanske det har att göra med att jag förlorade dem på första spelet, medan jag vann första spelet på den här bonusen (Wales vann mot Nordirland). Sedan spelade jag ett litet spel för att slutföra omsättningen innan jag lastade allt på England mot Island (eftersom jag tjänade lite på det och endera fick pengar tillbaka till Smarkets eller mer att ta ut på Coolbet), men kanske man skulle ha låtit bli det spelet då...:cry:

theskab 2016-07-02 23:38

Citat:

Ursprungligen postat av mwickholm (Inlägg 496178)
All in för det mesta, visst kan det vara en orsak, men så hårt och snabbt tycker jag inte det ska behövas, på vilket sätt är jag en fara för dem.

Bra att veta. Brukar inte lasta allt på en gång, kan vara därför jag klarat mig. Har som du plockat välkomstbonus samt 2 reload.

joback1 2016-07-06 17:22

100% upp till 2k utgår 10 Juli. Efter det kommer det vara 100% 1.5k.

ExtremtRik 2016-07-07 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av Cc (Inlägg 496187)
Det är högst sannolikt anledningen till limiteringen. Av någon anledning så stänger de gärna av "bonushoror" lagom till att bonusen är uppnådd oavsett de har vunnit eller torskat på siten. För mig är det helt obegripligt, bonussystem är liksom ingen direkt nyhet och när de erbjuder möjligheten så är det klart att det utnyttjas.. Förvisso är det en stor andel av "hororna" som aldrig återkommer med spel utan lägger ned efter sin bonustrade. Så om man vill behålla kontot ograverat ett tag så är det som alltid bäst att inte ens utnyttja bonusen..

Precis, obegripligt.

Kan förstå det om någon råkar ha tur :lol:

Måste väl vara en helt annan orsak? Ser i tex Betfairs villkor att de är helt nojjiga och begränsar per ip-nummer m.m. säkert att mwickholm inte delar ip med spelande (bonus) kompisar?

Först ger man bort en bonus och sedan begränsar man kunden man ska tjäna pengar på...

Får mig att tro att något är fel eller att fakta saknas i berättelsen... alternativt en matchande berättelse med samma ip

Edit förstås, kan ju vara så att smaskiga kampanjer är planerade och att den som då ogenerat spelar med sannolikt bonustrade-mönster ligger pyrt till ?

mwickholm 2016-07-07 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 496786)
Måste väl vara en helt annan orsak? Ser i tex Betfairs villkor att de är helt nojjiga och begränsar per ip-nummer m.m. säkert att mwickholm inte delar ip med spelande (bonus) kompisar?

Först ger man bort en bonus och sedan begränsar man kunden man ska tjäna pengar på...

Får mig att tro att något är fel eller att fakta saknas i berättelsen... alternativt en matchande berättelse med samma ip

Edit förstås, kan ju vara så att smaskiga kampanjer är planerade och att den som då ogenerat spelar med sannolikt bonustrade-mönster ligger pyrt till ?

Jag har berättat precis som det är, och om det vore något fusk enligt deras mening borde väl kontot stängas? Nu har de ju bara begränsat hur mycket jag får satsa.

Putte77 2016-07-07 22:52

Riktigt kassa odds här.
Hur lyckas ni hitta hyfsade odds?

bjarnea 2016-07-07 23:07

Har ofta om inte alltid legat högt på favoriterna i varje em-match

theskab 2016-07-09 12:12

Citat:

Ursprungligen postat av Putte77 (Inlägg 496886)
Riktigt kassa odds här.
Hur lyckas ni hitta hyfsade odds?

Frankrike till 2,85 mot Tyskland kan jag inte säga var dåligt.

Anonym 2016-08-18 20:19

Hej!

Tog ut en summa penga i söndag via trustly. Dem har inte betalat en och undrar hur jag ska gö vidare nu. De skyller på en säkerhetskontroll som är rutinmässig. Mitt konto är verifierat sen innan och har tidigare tagit ut pengar. Dem lovar de ska återkom men gör inte det. Hur ska jag göra för att sätta press på dem? Kan man kontakta någon gamling kommission eller liknande? Allt är i sin ordning med kontot så börjar bli orolig. Samma sak för någon annan? 5 dagar via ett trustly uttag där kontot redan är verifieras sen långt tidigare. Luktar illa detta..

sirlarsson 2016-08-18 21:14

Snackade precis med chatten då jag själv nyss tog ut och väntar. Dom hävdar att dom ligger efter och ska fixa betalningar ikväll och under morgondagen. Se om dom håller detta.

Anonym 2016-08-18 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 502334)
Snackade precis med chatten då jag själv nyss tog ut och väntar. Dom hävdar att dom ligger efter och ska fixa betalningar ikväll och under morgondagen. Se om dom håller detta.

Okej, återkom gärna när du får dina pengar. Hur länge har du väntat?

sirlarsson 2016-08-18 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av Anonym (Inlägg 502335)
Okej, återkom gärna när du får dina pengar. Hur länge har du väntat?

48h typ

Morgan007 2016-08-18 22:34

Plockade ut ungefär 7000 kr därifrån (genomspelad bonus) förra veckan utan problem. Trustly tog någon dag när de fått kopia på körkort.

sirlarsson 2016-08-20 12:32

Har fått mina pengar nu.

Cc 2016-08-27 13:55

VD´n på Coolbet, Jan Svendsen bloggar... https://www.coolbet.com/en/blog/how-...-company-part3

Han är iaf till viss del ärlig med hur bolagen tänker även om han har fel i många stycken. Hans kapacitet som oddssättare är också aningen begränsad och "totally old school" även om Sunderland-exemplet är bra hur man skall göra för att maximera vinster. Har dessutom svårt att tro att hans sportspelande gett vinst 28 av 30 år, att han skulle bokföra ett enda spel är helt främmande...