![]() |
Grymt! Det enda man undrar lite nu är hur det blir med Smarkets. De har väl sagt att de siktar på en licens 1 kvartalet 2019, men kan inte inte dem i spellicenssveriges lista eller någon annanstans.
|
Pinbet = Pinnacle? :drunk:
|
Citat:
|
Najs med Pinnacle. Gör nog att jag snarast krämar ur de nya bonusarna. Frågan om Smarkets är högaktuell. Har en känsla av att det kan ta tid. Eller inte så mycket en känsla, "första kvartalet" varar trots allt till den sista mars
|
Jag hoppas verkligen smarkets får licens snart och att dem inte bara snackar BS. Att ha en börs med 2 procent i kommission gör livet så mycket lättare...
|
Någon som vet ifall det är någon risk att spela på betdaq? Genom oddsmonkey så får man 0% kommission fram tills april när man reggar sig. I T&C så står det att man får ta del av erbjudandet ifall man är svensk.
|
Citat:
|
Citat:
|
10bet och Legolas har fått sina licenser
|
När godkänns pinnen och smarkets tro? Pinnen skickade ju in 27e december, snart 2 månader. Duktigt trött på betfairs jävla kommission.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
"We are in the process of acquiring the Swedish license and we're aiming to be back in Q1 2019, we can't be more specific at this point." |
Bumpar frågan om Pinnacle godkänts än? Kommer in på hemsidan men hittar inte infon om marknaderna är tillgängliga i Sverige än? Kanske är en dum fråga som svarar sig själv det där ������
|
Citat:
https://www.spelinspektionen.se/om-o...bet&PostTitle= |
Kan något ha blivit sämre när Pinnacle kommer tillbaka pga den Svenska spellicensen dom anpassat sig till?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Betsson fistar alla bonushorare och bulvanspelare genom att ta bort möjligheten att logga in med lösenord. Det går ju inte att lämna ut bank-ID till flyktigt bekanta och att någon annan skall placera spelen är extremt komplicerat när det ofta är ont om tid när det skall bombas.
Nu är det väldigt sällan jag härjar på dessa bolag men anusen måste blöda ymnigt hos en del användare här. |
En lösning (en smula krånglig men ändå realistisk) är att man helt enkelt ber innehavaren av mobilt bank-ID att logga in åt en och att man sen håller sig inloggad resten av dagen med hjälp av någon extension till chrome.
|
Vilken jävla skit det blev av allting efter 1 januari:gun_bandana: Man känner sig redan fittig när man spelar på kompisars konton (även fast man degar för det), ska man dessutom behöva hjälp varje gång man ska logga in så vetifan om det är värt det hela.
Jag tror tyvärr att vi kommer att få se Bank ID-inloggning på de flesta ställena framöver. Nu verkar Pinnens licens vara otroligt svår att godkänna av någon anledning också, det tar en jävla tid. |
Citat:
Som skit har jag inga tårar över till |
Citat:
|
Yobetit fick sin licens igår
|
Någon som vet vad som händer med ohmbet? Läste på något forum det gick dåligt ekonomiskt?
|
Citat:
BOJKOTTA |
Citat:
|
Enligt spellicensen måste bolagen ge 60 dagar, så de har nog inte uppdaterat villkoren
|
Smarkets?!?!
|
Citat:
|
Något som vet vad som händer med pinnacle eller smarkets licens?
|
Citat:
|
Smarkets kan helt seriöst gå och betta sin morsa.
Faaan jag behöver er nu era grisknorrar. Har deg som måste omvandlas men vägrar att bönfalla Betfair men en sak är jääävligt klar (saken är klar för mig) att om jag dunkar in deg på Betfairs sida i detta nu då kommer Smarkets uppenbara sig kort därefter. Smarkets ni är bara lort för mig. |
Regeringen släpper idag sina tankar kring spelreklam, de skall utredas och regleras igen, bland annat bonusar skall man se om man kanske skall reglera... jaha hur lång tid tar det att få till en sån lagändring? Minst 6 månader va?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jaha efter att det stått still med intyg och liknande på smarkets ansökning så stod det nu att spelinspektionen begärt komplettering den 26e april. Lär alltså ta ett tag till då...
|
Är Speedy Bet ok?
|
Citat:
Fick detta från Smarkets: ”We are chasing for feedback on our application and ETA for the license on a daily basis with our lawyers. Unfortunately, the Swedish Gambling Authority is not very responsive but we will keep on the pressure until we get an answer.“ |