![]() |
Aa räknade fel med 2000 blir det 16000 omsättning och allt värde äts upp sen hade tagit 77 år också ändå att spela klart den
|
Ja, optimalt är det inte. Men jag kommer nog köra. Brukar ni inte satsa på att förlora över allt till spelbörsen btw? Slippa omsättningen.
Men är det samma sketodds som typ ComeOn? Eller vilka bolag har samma odds som Speedybet? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ni som spelat på Curacao-licenser (ex. lsbet), har ni fortsatt med det i 2019? Vilka spelar ni på isåfall?
|
Bara att skotta på ett tag med den, i medgång går det alltid att matcha den i slutet om man känner för det. Inte så speciellt meningsfullt att matcha 32 spel a 500kr, då är det nästan bättre att ringa de scammande pakisarna på "Microsoft support" och kolla om de har något telefonförsäljarjobb ledigt.
|
Ett alternativ med Speedybet är att först lägga ett omatchat spel till för de riktiga pengarna, 1000 kr, typ odds 2.0, går det in tar man ut och har gått en tusing plus, torskar man har man en bonus på 2000 kr att omsätta och får man ut mer än 1000 kr har man gått plus.
|
Citat:
Sedan får man bara hoppas att bonusen inte äts upp, men ja det är nog det bästa sättet för denna bonus. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Du tänker knepigt här, du ligger fortfarande 1000kr upp om första spelet torskar, givetvis inget kul att rulla det på 500-ingar men fullt genomförtbart att tom få några kronor över.
|
Citat:
|
Jag är inte lagd åt det hållet att försöka matcha den på ngt sätt alls. Skotta eller låt bli för egen del.
|
Citat:
En skribent här på Sharps hade tipsat om en för mig ny sport som det fanns ett antal värdespel på. Blev väldigt lönsamt. Nu limiterad.... Hålla på och matcha bonusar hit och dit kanske är bra för den del, själv ser jag det som gratisspel och försöker omsätta bonusen med vinst, nu är det inte många bonusar som jag har orkat utnyttja iofs. |
Citat:
|
Citat:
|
Oddstoincome har nu lagt upp två olika guider på hur man kan maximera Casumo-bonusen, kan vara värt att kika på. Beräknad vinst på 10.000k men givetvis så kräver ju denna bonusen att man är jäkligt försiktig!
|
en väldigt naiv guide, lägger du 40k första gången och sedan bara 4k spel kan jag garantera att du inte får ut några pengar
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
om ni räknar med att kambi är kassa, så ja. Kör på ni bara
|
Snabbare har 5 ggr på Liverpool med maxbet 100 kr
|
Citat: