Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Lite frågor ang. Pinnacle. (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/4417-lite-fragor-ang-pinnacle/)

Boone 2010-10-25 16:30

1. Högst upp till vänster.

2. Om du spelar på en underdog (+100 eller större) så skriver du alltid in vad du vill satsa och spelar du på en favorit (-100 eller mindre) så skriver du alltid i vad du vill vinna.

Går även att ändra på amerikanska odds över själva spelalternativen om du vill köra "Risk", "Win" eller "Base amount".

Nillson 2010-10-25 19:25

He he!
Hur kunde jag missa den menyn. :lol:

Tack för hjälpen!

Donald 2010-10-25 22:40

Tjena!

Jag har nyligen registrerat mig på Pinnacle och undrar om det är så att man får ett gratis uttag per kalendermånad som jag hörde en polare säga. Lirar fortfarande för relativt små summor och vill helst inte betala för att få ut vinsterna. Det finns ju möjlighet att trade:a ut vinster med betfair, men det blir jobbigt i längden.

RobinD 2010-10-25 22:59

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 71885)
Tjena!

Jag har nyligen registrerat mig på Pinnacle och undrar om det är så att man får ett gratis uttag per kalendermånad som jag hörde en polare säga. Lirar fortfarande för relativt små summor och vill helst inte betala för att få ut vinsterna. Det finns ju möjlighet att trade:a ut vinster med betfair, men det blir jobbigt i längden.

bara ett uttag per månad är gratis.

Donald 2010-10-25 23:01

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 71910)
bara ett uttag per månad är gratis.

Tackar för snabbt svar Robin! :hattenav:

Mimosa64 2010-10-26 12:23

Vad kostar det om man vill ta ut mer än en gång?

RobinD 2010-10-26 12:40

Citat:

Ursprungligen postat av Mimosa64 (Inlägg 72085)
Vad kostar det om man vill ta ut mer än en gång?

105 SEK

Fangtastic 2010-10-26 13:28

Är de en månad räknat från när man sist tog ut? eller börjar de om igen 1:e dagen varje månad?

Boone 2010-10-26 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 72121)
Är de en månad räknat från när man sist tog ut? eller börjar de om igen 1:e dagen varje månad?

Börjar om den 1:e varje månad.

Mimosa64 2010-10-26 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 72094)
105 SEK

Då blir det runt 15 dollar, precis som för de andra jag har. De tar ut 15 dollar.

hultas 2010-10-30 13:07

Om jag vill spela på Elitserien (hockey) på Pinnacle så får jag upp bl.a. PK alternativen. Är det precis som jag tror att det är vinnaren efter reguljär tid + ot? Hörde nämligen något om att det är vinnaren efter reguljär tid, är det lika blir spelet en push?

1nce 2010-10-30 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av hultas (Inlägg 73789)
Om jag vill spela på Elitserien (hockey) på Pinnacle så får jag upp bl.a. PK alternativen. Är det precis som jag tror att det är vinnaren efter reguljär tid + ot? Hörde nämligen något om att det är vinnaren efter reguljär tid, är det lika blir spelet en push?

Det gäller endast reguljär tid, push vid lika.

Mimosa64 2010-10-31 09:51

Lånar tråden lite. Det gäller ändå Pinnacle.

Jag behöver ta ut lite pengar ifrån mitt Pinnacle kontot. Men får svar att jag inte får för jag har inte lagt nåt minimum vad. Jag la ett vad igår. Minimum är väl 1 USD, vad jag har förstått. Eller....? Jag la något högre. Har jag missat något. Eller är dom bara dumma för jag är nykomling där? :rant:

RobinD 2010-10-31 10:22

Citat:

Ursprungligen postat av Mimosa64 (Inlägg 74044)
Lånar tråden lite. Det gäller ändå Pinnacle.

Jag behöver ta ut lite pengar ifrån mitt Pinnacle kontot. Men får svar att jag inte får för jag har inte lagt nåt minimum vad. Jag la ett vad igår. Minimum är väl 1 USD, vad jag har förstått. Eller....? Jag la något högre. Har jag missat något. Eller är dom bara dumma för jag är nykomling där? :rant:

Du måste troligen omsätta din första insättning först. Eller något liknande.

Mimosa64 2010-10-31 10:47

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 74052)
Du måste troligen omsätta din första insättning först. Eller något liknande.

Konstigt! Står inget om det. Står också att jag har rätt till ett gratis uttag per kalendermånad. Använder Neteller. Annars får jag surt betala en avgift då :sad:. Men det känns fel. Har inget val. Jag måste ta ut för det har kommit lite emellan som jag måste ha pengar till.