Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   kringgå limiteringar, hur bär ni er åt? flera konton, betalningslösningar osv (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/5906-kringga-limiteringar-hur-baer-ni-er-flera-konton-betalningsloesningar-osv/)

Overcome 2011-01-09 21:48

kringgå limiteringar, hur bär ni er åt? flera konton, betalningslösningar osv
 
hejsan,

har lite funderingar hur ni andra gör när ni blir limiterade.

blivit limiterad på diverse bolag och blir svårare och svårare att satsa det man vill till "rätt" odds då man allt eftersom blir tvungen att anpassa sig till färre bookies.

men ingen som lägger ner pga limiteringar, sitter själv med mer än ett konto på flera bolag men märker att det blir jobbigt att använda olika betalningsmetoder hos ett bolag där man har mer än ett konto. Då det tex inte är tillåtet att föra över pengar mellan mitt moneybookers konto och "brorsans" spelkonto.

hur kringgår ni andra limiteringar? vissa biter i det sura äpplet och spelar endast där de "tillåts" spela men antar att de flesta öppnar nya konton i andras namn, hur löser ni det isf med betalningsmetoder osv?:hattenav:

Pacman 2011-01-09 21:53

Du kan ju alltid öppna fler moneybookers konton t.ex och flytta pengar mellan dom för att lösa det.

mars 2011-01-09 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 95734)
Du kan ju alltid öppna fler moneybookers konton t.ex och flytta pengar mellan dom för att lösa det.

Precis, fixa MB åt brorsan lr vem det nu e som hjälper dig, det gör det mycket lättare att regga sig på många bolag också eftersom du då oftast inte behöver skicka in ID å skit för att veirfiera dig.

ChrisWaddle 2011-01-09 23:18

Jag gör banköverföringar till mina "brorsor", sen sätter de in pengar med Visa, tar ut med Visa och för sen över pengarna till mig. Moneybookers använder jag bara för spel på egna konton.

ashtrai 2011-01-10 17:28

Vilka bolag är det som inte kollar ID om man använder ett MB konto?

Xamdam 2011-01-10 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av ashtrai (Inlägg 95850)
Vilka bolag är det som inte kollar ID om man använder ett MB konto?

Jag har hittils använt Betsson, Sportingbet, Expekt, 888sport, Bet24 och Betclic med Moneybookers. Det enda bolaget som muppade sig var självklart Betclic. (Dvs, de andra bolagen behövde inga ID-kopior eller dylikt)

Overcome 2011-01-11 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 95735)
Precis, fixa MB åt brorsan lr vem det nu e som hjälper dig, det gör det mycket lättare att regga sig på många bolag också eftersom du då oftast inte behöver skicka in ID å skit för att veirfiera dig.

Känns helt klart som den bästa lösningen:smoke:

Citat:

Ursprungligen postat av ChrisWaddle (Inlägg 95741)
Jag gör banköverföringar till mina "brorsor", sen sätter de in pengar med Visa, tar ut med Visa och för sen över pengarna till mig. Moneybookers använder jag bara för spel på egna konton.

du tycker inte detta blir omständigt? iaf om man har flera konton i andras namn, går nog bra med 2-3 bolag.

ChrisWaddle 2011-01-11 15:19

Att fixa MB at brorsan funkar om man har en brorsa. Hela MB-processen med verifiering ar bokig nar man omsatter storre summor och har manga brorsor.

bulle 2011-01-12 10:08

Hur fan gör man om man inte har nån brorsa då? :cry:

Haltmathe 2011-01-12 10:48

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96226)
Hur fan gör man om man inte har nån brorsa då? :cry:

Du får tjata på mamma och pappa!!

KP 2011-01-12 11:54

Se till att ni tackar nej till alla bonusar bara när ni öppnar på familjemedlemmars namn. För det är då ni strider emot deras villkor för de mesta.

Jag har frågat flera supports med frågan "Min bror har ett konto hos er och jag undrar om jag får öppna ett också? För vi delar dator nämligen och kommer ha samma ipnummer."

Svaret jag fått tillbaks är alltid okej, dock att jag inte är titelerad en bonus för den gäller endast 1 per familj/dator blalbalba.

RobinD 2011-01-12 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 96245)
Se till att ni tackar nej till alla bonusar bara när ni öppnar på familjemedlemmars namn. För det är då ni strider emot deras villkor för de mesta.

Jag har frågat flera supports med frågan "Min bror har ett konto hos er och jag undrar om jag får öppna ett också? För vi delar dator nämligen och kommer ha samma ipnummer."

Svaret jag fått tillbaks är alltid okej, dock att jag inte är titelerad en bonus för den gäller endast 1 per familj/dator blalbalba.

Så länge man bor på samma adress ja, de flesta är ju myndiga kan jag tänka mig och chansen att man bor med sin familj mindre då så klart.

ChrisWaddle 2011-01-12 23:47

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96226)
Hur fan gör man om man inte har nån brorsa då? :cry:

Då tar man första bästa gubbe i grannskapet och ber honom öppna konto.

O12 2011-11-12 21:12

Tänkte bara bumpa upp denna tråd, letar själv efter en bra lösning på detta problem.

Något nytt om hur man "lättast" sätter in och även tar ut cashen? utan att få problem med spelbolaget.

Säg att jag vill ta hjälp av min syster.

Är det då som tidigare nämnts i tråden, att skapa ett MB-konto i hennes namn?

Kan man då föra över cash hit med samma Visa/Mastercard som använts till mitt egna MB-konto?

Hur är det att logga in på de olika bookie-kontona på samma Ip-adress någon minut efter den andra?

Bobbobula 2011-11-12 21:30

Det dryga med flera mb är transaction limits på dina nya konton. Du måste bli vip på alla om du överför över 30k i månaden cirkus.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved