Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-09, 21:48   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

kringgå limiteringar, hur bär ni er åt? flera konton, betalningslösningar osv


hejsan,

har lite funderingar hur ni andra gör när ni blir limiterade.

blivit limiterad på diverse bolag och blir svårare och svårare att satsa det man vill till "rätt" odds då man allt eftersom blir tvungen att anpassa sig till färre bookies.

men ingen som lägger ner pga limiteringar, sitter själv med mer än ett konto på flera bolag men märker att det blir jobbigt att använda olika betalningsmetoder hos ett bolag där man har mer än ett konto. Då det tex inte är tillåtet att föra över pengar mellan mitt moneybookers konto och "brorsans" spelkonto.

hur kringgår ni andra limiteringar? vissa biter i det sura äpplet och spelar endast där de "tillåts" spela men antar att de flesta öppnar nya konton i andras namn, hur löser ni det isf med betalningsmetoder osv?
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 21:53   #2
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Du kan ju alltid öppna fler moneybookers konton t.ex och flytta pengar mellan dom för att lösa det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+2)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 22:21   #3
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Du kan ju alltid öppna fler moneybookers konton t.ex och flytta pengar mellan dom för att lösa det.
Precis, fixa MB åt brorsan lr vem det nu e som hjälper dig, det gör det mycket lättare att regga sig på många bolag också eftersom du då oftast inte behöver skicka in ID å skit för att veirfiera dig.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 23:18   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Jag gör banköverföringar till mina "brorsor", sen sätter de in pengar med Visa, tar ut med Visa och för sen över pengarna till mig. Moneybookers använder jag bara för spel på egna konton.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-10, 17:28   #5
 
ashtrais avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 195
Standard

Vilka bolag är det som inte kollar ID om man använder ett MB konto?
ashtrai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-10, 18:05   #6
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ashtrai Visa inlägg
Vilka bolag är det som inte kollar ID om man använder ett MB konto?
Jag har hittils använt Betsson, Sportingbet, Expekt, 888sport, Bet24 och Betclic med Moneybookers. Det enda bolaget som muppade sig var självklart Betclic. (Dvs, de andra bolagen behövde inga ID-kopior eller dylikt)
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-11, 14:30   #7
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Precis, fixa MB åt brorsan lr vem det nu e som hjälper dig, det gör det mycket lättare att regga sig på många bolag också eftersom du då oftast inte behöver skicka in ID å skit för att veirfiera dig.
Känns helt klart som den bästa lösningen

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Jag gör banköverföringar till mina "brorsor", sen sätter de in pengar med Visa, tar ut med Visa och för sen över pengarna till mig. Moneybookers använder jag bara för spel på egna konton.
du tycker inte detta blir omständigt? iaf om man har flera konton i andras namn, går nog bra med 2-3 bolag.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-11, 15:19   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Att fixa MB at brorsan funkar om man har en brorsa. Hela MB-processen med verifiering ar bokig nar man omsatter storre summor och har manga brorsor.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 10:08   #9
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Hur fan gör man om man inte har nån brorsa då?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 10:48   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Hur fan gör man om man inte har nån brorsa då?
Du får tjata på mamma och pappa!!
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 11:54   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Se till att ni tackar nej till alla bonusar bara när ni öppnar på familjemedlemmars namn. För det är då ni strider emot deras villkor för de mesta.

Jag har frågat flera supports med frågan "Min bror har ett konto hos er och jag undrar om jag får öppna ett också? För vi delar dator nämligen och kommer ha samma ipnummer."

Svaret jag fått tillbaks är alltid okej, dock att jag inte är titelerad en bonus för den gäller endast 1 per familj/dator blalbalba.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 16:45   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Se till att ni tackar nej till alla bonusar bara när ni öppnar på familjemedlemmars namn. För det är då ni strider emot deras villkor för de mesta.

Jag har frågat flera supports med frågan "Min bror har ett konto hos er och jag undrar om jag får öppna ett också? För vi delar dator nämligen och kommer ha samma ipnummer."

Svaret jag fått tillbaks är alltid okej, dock att jag inte är titelerad en bonus för den gäller endast 1 per familj/dator blalbalba.
Så länge man bor på samma adress ja, de flesta är ju myndiga kan jag tänka mig och chansen att man bor med sin familj mindre då så klart.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 23:47   #13
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Hur fan gör man om man inte har nån brorsa då?
Då tar man första bästa gubbe i grannskapet och ber honom öppna konto.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 21:12   #14
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Tänkte bara bumpa upp denna tråd, letar själv efter en bra lösning på detta problem.

Något nytt om hur man "lättast" sätter in och även tar ut cashen? utan att få problem med spelbolaget.

Säg att jag vill ta hjälp av min syster.

Är det då som tidigare nämnts i tråden, att skapa ett MB-konto i hennes namn?

Kan man då föra över cash hit med samma Visa/Mastercard som använts till mitt egna MB-konto?

Hur är det att logga in på de olika bookie-kontona på samma Ip-adress någon minut efter den andra?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 21:30   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det dryga med flera mb är transaction limits på dina nya konton. Du måste bli vip på alla om du överför över 30k i månaden cirkus.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td