Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Bettingsida, med bra pokerklient och spelare. (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/6099-bettingsida-med-bra-pokerklient-och-spelare/)

fondell 2011-01-23 19:56

Bettingsida, med bra pokerklient och spelare.
 
Hallå!

Är medlem på betfair och pinnacle, men ingen av dem tycker jag har en bra pokerklient eller direkt bra trafik.

Så har tänkt att regga mig på en ny sida, och är rätt sugen på att börja spela poker igen. Har inget stort kapital direkt, så jag kan tyvärr inte ha mycket pengar(för mig) på flera olika konton.

Några förslag?:)

Overcome 2011-01-23 20:02

http://www.pokerscout.com/

där ser du allt, vilka skins som håller till på vilket nätverk, trafik, screenshots av mjukvaran och mycket mer.

Bolt 2011-01-23 20:07

pokerstars eller full tilt, överlägset bästa pokerklienter. kolla annars gärna in poker.se där rankar de bästa pokersidorna och du har allt om poker där som du behöver :) lycka till!

LosKrikon 2011-01-23 20:22

FT brukar väl sägas ha bästa klienten, men knappast det mest profitabla stället att spela på.

Boone 2011-01-23 20:28

Efterlyser inte TS en bettingsida med bra pokerspel på?

fondell 2011-01-23 20:38

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 99237)
Efterlyser inte TS en bettingsida med bra pokerspel på?

Det är sant, fulltilt och ps är jag redan medlemmar på. Dock så upplever jag motståndet framförallt på fulltilt bättre än på andra sidor.

Bolt 2011-01-23 20:55

Då säger jag Bet365. Gillar deras pokerklient som är snabb. Även vunnit en stor turnering där så lite av en favorit :) Sen har de heads up kval till WSOP i sommar, sånt är verkligen uppskattat

Soap 2011-01-23 22:09

Kanske lite off topic men vore det inte kul med en Sharps turnering igen? Gärna sponsrad...

Själv lirar jag uteslutande MTTs på Ongames skins.

mars 2011-01-23 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av Soap (Inlägg 99263)
Kanske lite off topic men vore det inte kul med en Sharps turnering igen? Gärna sponsrad...

Själv lirar jag uteslutande MTTs på Ongames skins.

Yep det kommer definitivt komma en till om inte för lång tid, inget klart än men vi jobbar på det.

Slurf 2011-01-24 14:58

Alltså du kan ju inte lira poker utan rakeback. Kan ge dig min affes msn om du vill ha bra deals. (Då jag inte ens lirar just nu tjänar jag inget på detta så det är inte någon reklam.)

Han kan iallafall fixa deals på väldigt många nätverk och sidor.

Majo 2011-01-24 15:38

Instämmer med slurf där om rakeback.

Även om man spelar för små summor, om man spelar regelbundet så bygger det upp till väldigt mycket pengar på ett år.

Hellre spela mot lite bättre motstånd på full tilt med rakeback, än mot lite sämre motstånd utan rakeback.

hatten1 2011-01-24 15:41

Allt beror på vilken nivå man spelar på, vilka spel man spelar samt vad man vill kunna betta på. Pokerstars och Full Tilt har ingen betting, så det går bort.
Därutöver finns 24h, med skins, dock är deras betting limiterad till snittinsats ca 1000-2000kr, men räcker det, så missar dom ofta när marknaden förändras.
Vill man spela på Ipoker, dvs där bla Bet365 samt Noiq.com finns, så är båda dessa sajter mycket bra bettin, och du får spela högt, tills du gör första större uttaget i varje fall.
Partypoker/gamebookers är också intressanta, som har ett eget pokernätverk som inte är så dumt, samt ofta inte hänger med på marknadens förändringar, och man får vinna ganska mycket innan man blir limiterad.
Det som är viktigt är att ta reda på bästa möjliga bonusar, och se till att man uppfyller grundkraven med maxinsättning och dylikt INNAN man öppnar, samt använder förslagsvis moneybookers för att minska kostnader för transfereringar av pengar, tänk också på att använda samma email som du har på moneybookers när du registrerar dig.
// Hatten

fondell 2011-01-26 13:21

Valt mig att börja på nordicbet, då jag har en polare som lirar u21. Kan komma väl tillhands med lite inside-information ;)

Vilket nätverk ingår pokern i?

Overcome 2011-01-26 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 100164)
Valt mig att börja på nordicbet, då jag har en polare som lirar u21. Kan komma väl tillhands med lite inside-information ;)

Vilket nätverk ingår pokern i?

Microgaming, Unibet och Ladbrokes är de största skins som håller till där.

fondell 2011-01-26 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av Overcome (Inlägg 100165)
Microgaming, Unibet och Ladbrokes är de största skins som håller till där.

Tackar för det snabba svaret, känns som att det är hyfsat många skins där. Är ju inte heller så djävulskt seriös på pokern heller så om där inte finns rakeback så kommer jag nog inte att gråta direkt.

Hört att där finns bra med specialspel till basket etc, skönt då jag verkligen behöver ett komplettera med betfair. Sjukt drygt ibland på den sidan, oddsen kan vara bra och ibland rent åt helvete :lol: Så är det ju på en spelbörs.

Tackar för tråden, den kan vara öppen för folk som letar :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved