Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-23, 19:56   #1
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bettingsida, med bra pokerklient och spelare.


Hallå!

Är medlem på betfair och pinnacle, men ingen av dem tycker jag har en bra pokerklient eller direkt bra trafik.

Så har tänkt att regga mig på en ny sida, och är rätt sugen på att börja spela poker igen. Har inget stort kapital direkt, så jag kan tyvärr inte ha mycket pengar(för mig) på flera olika konton.

Några förslag?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 20:02   #2
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

http://www.pokerscout.com/

där ser du allt, vilka skins som håller till på vilket nätverk, trafik, screenshots av mjukvaran och mycket mer.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 20:07   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

pokerstars eller full tilt, överlägset bästa pokerklienter. kolla annars gärna in poker.se där rankar de bästa pokersidorna och du har allt om poker där som du behöver lycka till!
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 20:22   #4
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

FT brukar väl sägas ha bästa klienten, men knappast det mest profitabla stället att spela på.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 20:28   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Efterlyser inte TS en bettingsida med bra pokerspel på?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 20:38   #6
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Efterlyser inte TS en bettingsida med bra pokerspel på?
Det är sant, fulltilt och ps är jag redan medlemmar på. Dock så upplever jag motståndet framförallt på fulltilt bättre än på andra sidor.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 20:55   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Då säger jag Bet365. Gillar deras pokerklient som är snabb. Även vunnit en stor turnering där så lite av en favorit Sen har de heads up kval till WSOP i sommar, sånt är verkligen uppskattat
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 22:09   #8
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Kanske lite off topic men vore det inte kul med en Sharps turnering igen? Gärna sponsrad...

Själv lirar jag uteslutande MTTs på Ongames skins.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-23, 23:55   #9
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Kanske lite off topic men vore det inte kul med en Sharps turnering igen? Gärna sponsrad...

Själv lirar jag uteslutande MTTs på Ongames skins.
Yep det kommer definitivt komma en till om inte för lång tid, inget klart än men vi jobbar på det.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 14:58   #10
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Alltså du kan ju inte lira poker utan rakeback. Kan ge dig min affes msn om du vill ha bra deals. (Då jag inte ens lirar just nu tjänar jag inget på detta så det är inte någon reklam.)

Han kan iallafall fixa deals på väldigt många nätverk och sidor.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 15:38   #11
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Instämmer med slurf där om rakeback.

Även om man spelar för små summor, om man spelar regelbundet så bygger det upp till väldigt mycket pengar på ett år.

Hellre spela mot lite bättre motstånd på full tilt med rakeback, än mot lite sämre motstånd utan rakeback.
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 15:41   #12
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Allt beror på vilken nivå man spelar på, vilka spel man spelar samt vad man vill kunna betta på. Pokerstars och Full Tilt har ingen betting, så det går bort.
Därutöver finns 24h, med skins, dock är deras betting limiterad till snittinsats ca 1000-2000kr, men räcker det, så missar dom ofta när marknaden förändras.
Vill man spela på Ipoker, dvs där bla Bet365 samt Noiq.com finns, så är båda dessa sajter mycket bra bettin, och du får spela högt, tills du gör första större uttaget i varje fall.
Partypoker/gamebookers är också intressanta, som har ett eget pokernätverk som inte är så dumt, samt ofta inte hänger med på marknadens förändringar, och man får vinna ganska mycket innan man blir limiterad.
Det som är viktigt är att ta reda på bästa möjliga bonusar, och se till att man uppfyller grundkraven med maxinsättning och dylikt INNAN man öppnar, samt använder förslagsvis moneybookers för att minska kostnader för transfereringar av pengar, tänk också på att använda samma email som du har på moneybookers när du registrerar dig.
// Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 13:21   #13
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Valt mig att börja på nordicbet, då jag har en polare som lirar u21. Kan komma väl tillhands med lite inside-information

Vilket nätverk ingår pokern i?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 13:23   #14
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Valt mig att börja på nordicbet, då jag har en polare som lirar u21. Kan komma väl tillhands med lite inside-information

Vilket nätverk ingår pokern i?
Microgaming, Unibet och Ladbrokes är de största skins som håller till där.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 13:30   #15
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overcome Visa inlägg
Microgaming, Unibet och Ladbrokes är de största skins som håller till där.
Tackar för det snabba svaret, känns som att det är hyfsat många skins där. Är ju inte heller så djävulskt seriös på pokern heller så om där inte finns rakeback så kommer jag nog inte att gråta direkt.

Hört att där finns bra med specialspel till basket etc, skönt då jag verkligen behöver ett komplettera med betfair. Sjukt drygt ibland på den sidan, oddsen kan vara bra och ibland rent åt helvete Så är det ju på en spelbörs.

Tackar för tråden, den kan vara öppen för folk som letar
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td