Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Allt om bwin: bonus, uttag, regler, problem mm (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8739-allt-om-bwin-bonus-uttag-regler-problem-mm/)

Wagner 2012-11-10 19:22

Citat:

Ursprungligen postat av patte (Inlägg 213254)
Tycker fortfarande det är svårt och vinna på bwin. Inga fler som håller med? Känns som dom slutat limitera aribitragespelare också. Eller?

Nu har du skrivit 44 inlägg och samtliga har direkt eller indirekt handlat om bwin.

patte 2012-11-11 06:57

förlåt...men när man torskat så sjukt mycket pengar mot ett bolag så kanske man är intresserad....jag får skriva om nåt jag inte är intresserad av då...är väl bara och låta och bli och läsa mina inlägg eller?

Persa 2012-11-11 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av patte (Inlägg 213254)
Tycker fortfarande det är svårt och vinna på bwin. Inga fler som håller med? Känns som dom slutat limitera aribitragespelare också. Eller?

Svårt att vinna mot bwin säger absolut inget om hur bra bolaget är, utan mer om dig som spelare. Spelbolaget kan inte bestämma utfallen för spelen, däremot sätter de egna odds. Om du däremot menar att du plussar mindre p.g.a. att du vinner mindre på vinnande spel och förlorar allt för mycket på förlustspelen så betyder det att du inte har någon edge i dina spel. Du spelar helt enkelt inte på objekt med värde. Detta kan beror på att dina analyser inte är tillräckligt bra eller att bwins odds är dåliga. Om det är det senare alternativet, prova att skapa ett konto hos något annat bolag med bättre odds.

patte 2012-11-19 07:02

tack Persa. Tror ivaf bwin som marknadsledande är de som ligger mest rätt med oddsen. Hur mycket marknaden än svänger hit o dit.

O12 2012-11-19 07:47

Har själv en roi på strax över 102 på bwin.. så borde inte vara märkvärt svårare, Pinnen däremot har jag lite problem med :)

kingofding 2012-11-19 12:41

Citat:

Ursprungligen postat av patte (Inlägg 214401)
tack Persa. Tror ivaf bwin som marknadsledande är de som ligger mest rätt med oddsen. Hur mycket marknaden än svänger hit o dit.

Ifall jag fattat rätt så spelar du på droppande odds. Att göra detta blint kan ju va rätt lurigt då det inte alltid är pga värdet som oddset droppar på pinnen eller vad du använder som referens. Räcker ju att något segt bolag som marathonbet ligger ute med ett högt odds på motsatta sidan så kommer ju din sida sjunka som en sten i asien när alla arbare trycker in stora volymer och du hittar då ett "bra" odds där det ändå kanske är noll värde.

patte 2012-11-23 16:36

tack Kingofding..en vettig synpunkt...ja, jag brukar spela droppande odds...men hur kan då marathon ligga kvar med sitt odds i ditt exempel? Arbarna borde väl spela där också om dom nu spelar arbs? Och kan dom inte spela där hur kan dom då tycka att dom har ett arbitragespel?

patte 2012-11-24 10:49

Går det på nå vis och se när man bör spela droppande odds eller tvärsom tro? Går det liksom och se när det är riktiga eller felaktiga ras på en sida?

himmler 2012-11-28 21:45

Självklar miss !

Citat:

Ursprungligen postat av martinsson (Inlägg 180017)
Nu vet jag inte hur seg deras support brukar vara, men jag har inte fått svar på ett par dygn. Tycker att det är väldigt långsamt jämfört med andra sidor där jag alltid har fått svar inom ett par timmar.

Verkar vara flera som har haft problem med samma sak som mig, att man spelar Ö 3 mål, och det rättas som förlust när det blir exakt 3 mål.

Det krävs ju 4 mål för att 1 sånt spel ska ge utdeln.

djungelhjul 2012-11-28 22:02

Beror på om det är ett tvåvägs- eller trevägsspel.

himmler 2012-11-28 23:00

Har aldr hajat !

Citat:

Ursprungligen postat av nb79 (Inlägg 139201)
Min erfarenhet av bwin:

Lägger upp spelobjekt som man efterfrågar

Näst snabbast av EU-bookies att justera odds/utstick (efter bet365)

Limiterar väldigt snabbt (inte sportingbet eller paddy snabbt men väl i klass med betsson, betsafe, betway etc)

Limiteringen sker som det verkar stegvis (typ 1/2 av normala maxbettet -> 1/3 av normala maxbettet -> marknadsoberoende begränsad maxvinst -> marknadsoberoende begränsad maxinsats osv)

Är ofta "market starters"

Bra payback även på mindre marknader

Cancellerade min beställning från deras shop utan att meddela och svara efter det inte på email angående detta.

___
Tips är att inte skriva hur ni bryter mot olika regler eller lagar. Sannolikheten att någon "intresserad" ska hitta hit och se det är rätt stor.

ens vad limitering = för ngt, förmodl berör det endast s.k storspelare.

henke111 2012-11-28 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av himmler (Inlägg 215965)

Du behöver inte spela för mycket pengar för att bli limiterad. De räcker att spela på EV+ på några matcher.

martinsson 2012-11-28 23:21

Citat:

Ursprungligen postat av himmler (Inlägg 215948)
Det krävs ju 4 mål för att 1 sånt spel ska ge utdeln.

Måste du vara så efterbliven? Det var ganska längesen jag skrev det nu, och det hade väl inte varit jättejobbigt att läsa mitt andra inlägg lite längre ned på sidan, där jag skrev att spelet ändrades till push.

himmler 2012-11-28 23:29

Fortfarande svårt !

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 215969)
Du behöver inte spela för mycket pengar för att bli limiterad. De räcker att spela på EV+ på några matcher.

Vad menas med EV+ ? Utveckla gärna. Tror inte bolagen skulle existera länge, om de inte fanns folk som går plus hos dem. Rykt skulle mkt snabbt nå hela den spelande allmänh via webben och bolag eft bolag slulle försvinna, bingo för Svenska Spel + Atg !

DamageINC 2012-11-29 02:04

Citat:

Ursprungligen postat av himmler (Inlägg 215965)

Om det du skrev nu betyder det jag tror det betyder: Nej, limiteringar är vanliga, och nej, det berör inte endast storspelare. Det räcker att du slår bolagets stängningsodds, ibland över 300 spel, ibland över 5 spel.