![]() |
Citat:
|
förlåt...men när man torskat så sjukt mycket pengar mot ett bolag så kanske man är intresserad....jag får skriva om nåt jag inte är intresserad av då...är väl bara och låta och bli och läsa mina inlägg eller?
|
Citat:
|
tack Persa. Tror ivaf bwin som marknadsledande är de som ligger mest rätt med oddsen. Hur mycket marknaden än svänger hit o dit.
|
Har själv en roi på strax över 102 på bwin.. så borde inte vara märkvärt svårare, Pinnen däremot har jag lite problem med :)
|
Citat:
Ifall jag fattat rätt så spelar du på droppande odds. Att göra detta blint kan ju va rätt lurigt då det inte alltid är pga värdet som oddset droppar på pinnen eller vad du använder som referens. Räcker ju att något segt bolag som marathonbet ligger ute med ett högt odds på motsatta sidan så kommer ju din sida sjunka som en sten i asien när alla arbare trycker in stora volymer och du hittar då ett "bra" odds där det ändå kanske är noll värde. |
tack Kingofding..en vettig synpunkt...ja, jag brukar spela droppande odds...men hur kan då marathon ligga kvar med sitt odds i ditt exempel? Arbarna borde väl spela där också om dom nu spelar arbs? Och kan dom inte spela där hur kan dom då tycka att dom har ett arbitragespel?
|
Går det på nå vis och se när man bör spela droppande odds eller tvärsom tro? Går det liksom och se när det är riktiga eller felaktiga ras på en sida?
|
Självklar miss !
Citat:
|
Beror på om det är ett tvåvägs- eller trevägsspel.
|
Har aldr hajat !
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fortfarande svårt !
Citat:
|
Citat: