![]() |
Bobbobula bygger rulle (allt)
Här kommer en speldagbok som enbart bygger på ryggningar från vinnande rekare in the long term! Ni som kommer följa denna dagbok kan förvänta er
välgenomtänka spel från kända rekare. Det kommer inte förekomma några ryggningar från rekare som ej visat upp ett stabilt överskott över en lång tid. Jag har olika spelstrategier gällande alla olika rekare, (sporter, units osv) Speldagboken målsättning: ROI över 108% varje månad bygga upp BR till 100k Jag kommer spela 1-5u där 1u=1% av br Dessa rekare utgör min grund (kan tillkomma fler efterhand) Tipskungen: 400kr & upp WD (nhl) 4-5u NBA från mexicanstallion, lakerboy & Sharps shawshank 7u & upp kungtut 7u & upp Doko zizou tennis Iceeman giacobbo Lite kort & gott om mig: Är en 20årig kille som just nu bor i Kristianstad. yrket är handbollsspelare (ska nog börja plugga till hösten) Har hållit på med betting i 6mån (Dag & Natt dock) Ironiskt nog kommer jag ej spela på någon handboll från sverige! Iallafall inte från elitserien, alla slår alla iår & det är helt omöjligt att ens tippa våra egna matcher :skamsen: Hittar ni en bra & intressant rek från en erkännt duktig rekare (som för statistik) får ni gärna hojta till här i dagboken, för allas plånböckers välmående :) BOL everyone! |
lycka till, kommer följas:)
|
Citat:
Kvällens spel då: Bilbao basket ML 3u 1,85 pinny (Deny, guldspel 9u) Cardiff, 3u 1,57 pinny (Iceeman) Plzen (hockey) 4u 1,8 pinny (iceeman mfl) Man city 4u 1,47 pinny (iceeman) Fulham 3u 1,80 betsson (zizou) Ram (tennis) 2u 4,60 pinny (zizou) addar även ett par matcher från euroleague som olof86 hittat. (vi är ganska eniga om rekare så jag testar även dessa) röda stjärnan +5 3u 1,86 le mans ö146,5 2u 1,90 valencia -3,5 3u 1,85 Nu kör vi!:popcorn: |
Lycka till ryggarbroder! :cheers: Tror starkt på långsiktigt plus!
Ser fram emot att utbyta idéer framöver. Sharps är fan det bästa sen skivat bröd. |
tack detsamma!
Haha, word! :cheers: |
Har du någon statistik från alla rekare? Hur mkt plus har de gått?
|
Citat:
Zizou har en roi på 126%, iceeman ligger väl runt 118 % för att nämna några stora :) |
Vem är deny?
|
Deny är en rekare på guldspel.com, han kom 1a av alla expertrekare på sidan förra året.
Kommer inte rygga honom kontinuerligt, men när han trycker in 9u på ett basketspel passar jag på. |
Citat:
|
Citat:
|
Skulle jättegärna rygga ex tompalitos på samma sida kontinuerligt, men där är det i stort sett bara totalspel & man får aldrig samma lina som han får. I alla fall inte till samma odds.
|
Addar Elfsborg 1X 2u 1,83 bet365
(iceeman,jannemang) |
uppskattar starkt att du skriver vad du spelar :)
|
jag uppskattas riktigt mycket, att du skriver vem du ryggar.
|
Härligt med uppskattning! Får vi se till att spelen går in också ;)
|
Ååh så fint! Det bästa från de bästa - samlat i en och samma tråd. Önskar dig all lycka, och kommer utan tvekan rygga ett antal gånger!
|
Härligt, lär följas. Lycka till!
|
Har du hittat några fina lir till nattens NHL/NBA/Tennis/vad som nu kan stå på agendan?
|
Det har jag inte än, wd har ett 5u pick på NHL i natt men jag är ytterst tveksam till den.. Får se om det blir några nattspel sen, nu njuter jag av en kanonstart på speldagboken :)
|
Sweet första dag ja, du satte väl 7 av 9 eller nåt, och nåt spel lever fortf? :cheers:
Har också haft en bra dag och då får jag alltid lite ångest när jag lägger spel inför natten; tänk om det raderar ut vinsten? Men man får påminna sig om att det inte spelar nån jävla roll vad klockan är när man lägger spelen :lol: |
Ja det blev en bra start :) precis man tänker ju så tyvärr! Mina nattspel blir iaf bucks -7 3u (rekas av måååånga) sedan tror jag inte på WD NHL inatt utan testar buciarellis pucks som finns här på forumet. Tycker han verkar het nu och gillar hans picks! Spelar samma insats som han gör och glöm inte att hans spel är ml!
|
Citat:
|
Natten slutade med sammanlagt -3,25u
genom bucciarellis nhlpicks(-0,25u) & -3 på bucks. Speldagboken har iallafall efter sin första dag & natt ett resultat på +9,65u Vad kan man tänkas spela idag då? (Kom gärna med förslag) tänkte fortsätta rida på iceemans form samt att jag har 2 spel från doko till kvällen. utförligare info kommer! |
Skulle ha hållt mig ifrån nattspelen trots allt :hurt: Hade 8-4 innan dem, blev 8-9 och minus :skamsen: Som sagt sjukt snygg första dag i dagboken! Idag hittar vi plus!
Edit, bara ett av dokos spel är idag btw, det andra imorrn! |
Ja det känns alltid svårare att plussa om nätterna..
Har inte hittat någon riktigt pålitlig kassako inom de amerikanska sporterna tyvärr :sad: Javisst, idag kör vi på! :D Släng in ett inlägg om du hittar något guldkorn:) |
Följande står på dagens agenda:
Przysiezny 3u 1,65 betsafe (iceeman) Kamke 4 u 1,45 betsafe (iceeman) asecco 5u 1,45 betsafe (volleyboll) (doko, deny) lopez 4,57 1,5u pinnen (zizou) Bolivar 4u 1,61 bet365 (safin1) O Rochus 1,5u 4,25 betsson (wimderon) Auxerre AH1,25 3u 1,80 bet365 (shawshank) tottenham 2u 1,86 bet365 (iceeman) tottenham-wolwes Ö 2,25 3u 1,81 (iceeman ö2,5) dundee 3u 1,58 bet365 (iceeman) Arsenal DnB 4u 1,50 bet365 (iceeman) Porto 4u 1,40 pinnen (iceeman) kavala -0,25 3u 1,90 bet365 (BA,blogabet) Har någon ett tips på en målsnål match, skriv det gärna. behöver en match till under 3,5mål projektet! |
Är inte säker, men min känsla säger att Arsenal pool blir målsnål och att den sällan gått över linan historiskt.
|
Lägger till:
Ironi Ashdod Sportclub 2u 1,72 bet365(fotboll, israel) (andersoni) Inter 3u 1,83 pinnen (shawshank, mfl) Dagen börjar bra även idag genom 2-0 i set för Przysiezny :) |
Bra tips, skulle dock gärna se att du skriver antingen liga, sport eller motstånd då många av lagen figurerar i många olika sporter.
Blir rygg på: Inter, Porto och Dundee. Lycka till !:moneybag: |
Citat:
Jäkla pissdag igår & ingen verkade gå plus..:omfg: -10,36u igår tyvärr. men nu blir det nya tag & banne mig ska dagboken vara uppe i minst 10u plus efter helgen! |
Bursaspor-fenerbache AH -0,25 3u 1,94 pinnen
(doko) Turkiskacupen i fotboll mer precis! |
Racing-athletico madrid DnB 1,59 betsson 4u
(doko) |
Citat:
Ajdå.. tog rygg på rak 1:a :ohmy: |
Tack för att du påpekade, hade missat skriva att jag spelar den AH -0,25 :skamsen:
ska editera nu |
Atletico Madrid kan göra vad som helst på en fotbollsplan, dem håller jag mig undan... turkliret kanske man ska köra iaf. Vad har du mer idag? :)
Jag har en tennistrippel från wimderon (han körde sjuling men jag plockar bort de riktigt låga oddsen) som sitter om Bellucci vinner inatt, annars har jag typ inget levande just nu... ska ta det lite lugnt efter en skitdag men några lir borde gå att hitta.. |
Mh, pissigt utbud idag!!
Ok, härligt, jag har ingenting ute förrutom dessa två spel idag. Tänker också ta det väldigt lugnt idag eftersom igår var katastrof & jag inte höll mig inom mina ramar ang antal spel :skamsen: Har förresten ett till spel från doko, det han postade igår som spelas ikväll. Lägger upp den här på dagboken strax! |
Nacional 1,48 pinnen 4u (libertadores)
(doko) lörenskog 1,76 bet365 2u (norsk hockey) (iceeman) Lillehammer 1,60 bet365 2u (iceeman) Oudin 2,15 pinnen 3u (WTA) (iceeman) edit: baeggis underspel i CL 2u (hann inte skriva in spelet här) Hoppas på¨bättre utdelning från iceeman idag! Nu ska jag dra ner till handbollsträningen så jobba in dessa :) |
Citat:
2-0 i paus :popcorn: |
Citat:
|