![]() |
14 på 7/22.
Det var naturligtvis inte en "feeling"-bet; dallas försvar har imponerat en längre tid och jag tyckte lakers borde förlita sig mer på sina 7fters mot ett Chandler-löst mavs. Gick ju hyfsat. Säkert över på Kobe nu mot clippers, hehe.. |
Om ni som många andra ryggar mig tack vare mina imponerande resultat så här långt är dagens starkaste lean Josh Smith under 19.5 pts på nordicbet. Pinnacle har under 19 till 1.71 för tillfället..
Alternativt kan ni göra som kloka sharps och ge fan i allt som har med Hawks att göra. I de matcher - 5 av 14 - han gjort över 20 pts har han skjutit .600. tagit under 28.5 på Durant; I princip är det ett bet på att matchen är avgjord tidigt. |
Citat:
|
Sample size, min vän. Mina fans förstår min storhet. PMbox:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Tog du inte med mina PM? Nej men ärligt. Visst att det är svårt att se ironi i texter. Men lite självinsikt har nog Sobofied. Rätt uppenbart att han skojar :) |
Spoiler:
Var kan man se ditt storslagna sample? Citat:
hihi |
Inte så mycket uppdateringar här - annat gör att jag inte riktigt har tid att skriva långt och posta massa siffror. Förhoppningsvis får jag mer tid senare under säsongen (kommer definitivt betta props hela året oavsett resultat).
Jag har dock en intressant lean: I skrivande stund har pinnacle Roy Hibbert över 12.5 pts till 2.25. Hans medel och median är båda något över när han spelar 30min+ vilket han bör göra i en på papperet jämn match. Hans näsa blev clutchigt våldtagen mot LAL men han spelade hela matchen (18 pts). Om någon har stats på om produktion minskar efter bruten näsa får ni gärna säga till. Återstår det faktum att han möter en av tidernas bästa defensiva centrar. I de matcher (mycket liten sample och tillbaka till 2008) som han spelar mot Howard och över 25 min har han 19, 12, 26. stats Nu, Howard är en dominant fan och det finns en stor möjlighet att pacers inte ger Hibbert särskilt många skott, men det finns exempel på centers som lyckats hyfsat när Orlando har b2bs, som nu. 2.25 känns som värde. edit: direkt efter denna post slashades det till 2.19! Något amatörmässigt av pinnacle att stalka en spelare med roi 97.9, men tack ändå. |
Spelet ovan satt fint! Visserligen en del tack vare att D12 hade foul trouble. :)
Mycket annat satt igår också. 14-7-2 på props. Gröna siffror lagom till 100 spel. http://luucylouise.blogg.se/images/2..._118656714.jpg |
Snyggt!
Stiliga pjux också! |
Kikade på dina props, jag vet inte om du vet det men Melo har fått order att göra sig mer rörlig och vara till nytta för laget som det ser ut. Detta kommer gynna Studden rätt mycket, det säger sig själv.
Nåja hoppas ditt bet sitter ändå, tänkte bara kolla med dig om du var medveten när du spelade. |
Jodå, jag är medveten om det. Jag är bara inte säker på om
A) melo kommer bry sig B) stoudemire kommer ha tid att göra 20 pts mot cavs och framförallt C) hans minskade produktion är mestadels pga av Melo. Stats säger att han dessutom är rejält mer ineffektiv i år på de skott han faktiskt tar. En del (inte många, men marginaler spelar roll) av hans lättare buckets har nu gått till Chandler. Till 1.85 hade jag inte lagt bettet dock. Tack anyhow, alla synpunkter uppskattas, även om jag är dum nog att inte ändra mig, hehe.. |
|
Har läst! Still think Amare sucks. ;> (iaf till det oddset)
|
Citat:
Vad fan, menas med detta? "These boots are made for walking", eller? Eller är du månne av det täckta könet? |
Eller, dubbelstuds...! Felsnav, eller vad fan det heter inom basketen...
|
Läs första inlägget!
|
Varför bettar jag inte Chris BAWSH varje natt? Han är en gud bland män.
|
Citat:
Citat:
|
Ursäktar om någon förklarar, jag blir så förvirrad..
|
Citat:
|
Exakt som perfa säger, en medlem som blev avstängd permanent efter ett antal tidsbestämda avstängningar som inte fick han att förstå. Antar att han letat rätt på ett nytt IP och är igång igen eftersom det finns en hel del likheter! :D
Spoiler:
|
Studde landade precis som beräknat på 19 pts :yes: något tack vare att han tog ett (1!) FT vilket händer i princip...aldrig.
Bra resultat annars också. Kul start på veckan. Framförallt glad för att Boozer gick in då halva sharps tog den. |
Boys. Har ni nån sida med statistik över Q1 för NBA? Letat massor men inte hittat det jag söker. http://www.teamrankings.com/nba/ här finns ju massa statistik, men är ute efter en tabell på vunna/förlorade 1Q för lagen.
//Matty |
http://82games.com/random11.htm <- den här alltså?
Ska se om jag hittar för denna säsong. edit: här! http://www.hoopsstats.com/basketball...uarters/12/4/1 ^ Du får välja lag, sen "quarters" och kolla på times leading/trailing. |
Citat:
Tycker det är riktigt kul md Quarter-spel på NBA. Försöker mig på ett litet analysverktyg i Excel (sucker för statistik) som förhoppningsvis skall visa sig vara pålitligt :) Tänkte börja med att slänga ut alla potentiella spel i ett testark med fiktiva spel. Dessutom lirar jag dom jag tror mest på med 1U insats i mitt vanliga spread. Jag har tänkt låta snurran analysera enkel statistik men även inkludera viktning av variabler samt infoga power rating, trender samt ev. skador. Det blir nog en hel del pillande innan jag fått det dit jag vill :sweatdrop: Mvh Matty |
Låter kul! Glöm inte lägga upp ett spreadsheet och ingående förklara din modell så andra kan stjäla och förbättra den.
|
Citat:
|
Just som jag bestämt mig för att betta Chris BAWSH varje match i resten av hans karriär höjer de linan till 24.5, vilket är lite sick faktiskt - speciellt som Knicks idkar massiva mängder fellatio med resten av ligans kollektiva penisar, ja suger alltså, och Anthony är ute (så Heat borde leda med 50 i halvtid amirite).
Så jag måste ta under. Noterar bara här så jag kan skratta åt mig själv sen som bettar mot ligans bäste spelare. :idiot: Har också ungefär tretusen andra props. Inte klar än. Allt i SS som vanligt. |
Kul saker man ser när man kollar mycket stats, Marcus Camby sista tre matcherna:
26.7 mins 2.3 pts 19.3 rebs |
Citat:
20+REB i matcherna mot både Baby Gasol och Gortat,eurotrash :D |
Kul stat från mig själv:
bets på Marc Gasol (alla över): 8-2. Sicken gud. Finns det förövrigt någon spelare som ser mer sluskig ut? En del konstiga odds på Betsson..Rose udner 23,5 till 2.30? Wade (-2) vs Rose totpts till samma odds. Känns som bra värde i båda, och då har jag ändå under på Wade sen tidigare (det oddset senare slashat) |
Förlåt, jag försa mig - spelade över på Wade, under på LeBron och Bosh. (lol me)
|
sjukaste vad du spottar ut spel, går det verkligen att hitta värde i så många props?
|
Vet inte. Fråga mig om 5-600 spel.
Det är möjligt att jag spelar för många. Tiden jag lägger på på research varierar kraftigt. En del är ren lineshopping snarare än hård analys av matchups och form. Notera att det är första gången jag betta props i någon större mängd. Jag vet inte om jag är vinnande i längden. |
(Men jag misstänker det eftersom jag är så jävla grym på allt annat här i livet).
|
Blir ingen bra natt det här. LBJ too good.
|
Citat:
|
han fixar 30 med en arm. :< Hoppas du har rätt. Förutom det behövs bara dåligt spel av Bosh och Rose.. :P
|
Citat:
Tur att jag gillar kurvor. |
I morgon blir det 15-3 :cheers: Då blir det dessutom början på ett par snygga bröst i din spread.
|