![]() |
Två ryggar idag!
Ogiltigt spel-ID: 1204630 Info av djungelhjul att överlägset bästa spelaren i bortalaget ej kommer till spel. Ogiltigt spel-ID: 1204660 Sporttjänstens ALL IN och informationen var bra. Luleå har tagit 18 av sina 22 poäng på hemmaplan, ligger i striden om nedflyttning. Västerås är klara i ingenmansland i tabellen och har lång resa här och vill nog inte gynna lokalkonkurenten Dalkurd som är med där nere och slåss i botten med Luleå. |
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 1213402 Udinese är ett av mina absoluta favoritlag när det gäller betting och jämna matcher på bortaplan. I förra årets EL blev det två oavgjorda och en förlust med målskillnaden 1-5. Denna säsong har man hittills spelat 6 oavgjorda på 9 tävlingsmatcher. Redan här gillade jag nästan 4 gånger pengarna på oavgjort och sedan hittade jag Liverpools hemmastatistik i PL förra säsongen som löd 6-9-4! I år har man spelat 1-2-3 i ligan på sina 6 matcher och det är främst försvaret som svajat med hela 12 insläppta mål! Jag tror inte man vill ge Di Natale för mycket lägen då han innan Udineses två raka 0-0 matcher hade målat i tre raka matcher. 0-0 eller 1-1 är mitt utgångstips även om 2-2 är fullt möjligt om Liverpool fortsätter på samma sätt som mot Norwich då det blev 5-2 på bortaplan. |
Skulle även tippa på att båda lagen gör mål :cheers:
|
Våga inte det efter Udineses två raka 0-0 matcher. Liverpool lär ju vilja stänga till bättre än senast
|
Citat:
|
Winger får gärna utveckla men jag antar att han som många andra tror att Liverpools senaste match var ett slags "nu släppte det".
Vad jag vet om matchen som talar för att båda lagen ska göra mål är att Liverpool är favoriter och borde göra mål samtidigt som man har släppt in minst 1 mål vid 10 av de senaste 11 hemmamatcherna i europaspelet. |
Vad tycker du om Radwanska & Tipsarevic imorgon?
Finns även Kerber - Sharapova, intressant match. |
Citat:
Radwanska tycker jag ska vara favorit. Såg Na Li vs Shuai Peng och det var med blotta förskräckelsen Na Li kom undan med sitt dåliga servande. Låg under med 3-5 i avgörande set och lyckades vända och vinna tiebreaket senare! Tror det bli väldigt svårt att ladda om för Radwanska tills imorrn. OJ! Ser nu att Radwanska står i 2.48 på pinnen! 1.613 på +1,5 set känns väldigt bra! Na Li har vunnit de två senaste väldigt enkelt ser jag nu men jag väljer att se det som värdeökande då marknaden borde ta stor hänsyn till just dessa två matcher och inte hur Na Lis match såg ut idag och de problem hon hade. Kerber såg jag lite av med idag och det känns oanalyserat som att överspelet ligger närmast till hands där. Kerber var ojämn och jag favoriserar Sharapova. Linan ligger ändå på ganska höga 22 gem så inget spel där. |
Citat:
Ser du något annat spelvärt i den matchen förutom +1.5 set för Radwanska? |
Citat:
|
Låter bra, tack igen för tipset ;)
Weird, hittar inte spelet på Bet365 :o |
Bet365 har inte det spelet. Pinnacle har det i princip alltid, annars är det väl ladbrokes, bwin mfl som du får leta på om du inte spelar på Pinnacle
|
Jobbigt, får fundera på att öppna ett konto någon annanstans då :p
|
Citat:
För att Liverpool aldrig håller nollan och att med Brendan Rodgers nya system med unga (och även naiva, tyvärr) spelare är de mycket mer offensiva och sårbara mot kontringar. Plus att de nästan alltid gör mål på Anfield. Står 1-1 nu :KO: |
Kvällen började bra men slutade sämre. Livespelen satt i början men sen började det med att Tottenham tappade 1-0 ledningen på slutet, Liverpool kunde inte kvittera trots rejält tryck på slutet och Marseille förnedrade motståndarna med 5-1! :skamsen:
|
http://tennisdesire.com/li-vs-radwanska-peking-2012
Kan vara värt att läsa till ditt spel på Radwanska :) |
Citat:
Är ju bara hålla med i allt som skrivs men jag tror den extra motivationen lika gärna kan bli extra press. Har hur som helst svårt att se Na Li ta det i två raka mot en så bra försvarande spelare. |
Vad tror du om Azarenka - Sharapova?
Azarenka ligger på 1.44 och Sharapova på 2.75 (Bet365). Lite förvånad när jag såg oddsen :ohmy: |
usch bakis som fan. har inte sett nå tennis de senaste dagarna så har verkligen svårt att värdera damerna. livebetting på damtennis is the shit ;)
|
Var inne på ditt spreadsheet och såg att du hade olika "flikar" t.ex. fotboll och tennis.
Hur fixar man det? |
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 1227579 Ogiltigt spel-ID: 1227577 Såg Mayr-nånting vinna komfortabelt mot Lisicki igår. Verkligen ingen bra match av Lisicki men Mayr spelade stabilt på sin hemmaplan. Jag går mycket på deras inbördes möte som slutade med 6-1, 6-4 till Mayr då hon slår mycket toppspin på sina slag, likt Nadal, och vissa passar det och vissa passar det inte. Jag tror till och med hon kan vinna här idag och oddset är efter gårdagen värt ett maxbet men väljer att lägga två 6unitsspel istället för att spela lite säkrare. |
Ogiltigt spel-ID: 1229902 Inget snack här. Jag såg båda spelarnas matcher idag. Federer returnerade riktigt fint även om serven var lite sval emellanåt. Murray har gått runt och hostat och inte alls rört sig lika fint som jag är van att se honom. Murray är förvisso regerande mästare två i rad här men med förutsättningarna att han gått runt lite småsjuk som det verkar är det väldigt fint värde här. Pinnen har 1.78 så skynda fynda! |
Citat:
|
Funderar på Lisicki mot Flipkens. Flipkens har blivit väl stor favorit nu och Lisicki har trots allt varit i final här tidigare och har 2-0 i H2H mot Flipkens. Vad tycker ni andra tennishuliganer? :)
|
6-3 Lisicki i första set. Drog ett spel på 2-0 till Lisicki @4.10 då jag inte tycker värdet är lika stort på 2-1 i set vinst om hon är på rätt humör. Joooooobba!
|
En eloge till dig som ger dig på WTA. Jag klarar det inte, man bör ha nerver av stål med alla break och annat.
:cheers: |
Citat:
Trist idag på Lisicki som hade 6-3 men sen tappade till 0-4 i andra innan hon vände tills 2-4 och 15-30 i motståndarens serve som bäst tror jag innan hon sen förlorade med 6-3. Kändes svårt för henne att ta sista set och jag är ändå nöjd att jag spelade på 2-0 i set istället för raka spelet, speciellt nu när hon ligger under med 0-2 i avgörande set. |
2012-10-20 Man Utd - Stoke (Premier League)
https://www.sharps.se/forums/includes...ts/fotboll.jpg
Datum: 2012-10-20 Tid: 16:00 Sport: Fotboll Land: England Liga: Premier League Match: Man Utd - Stoke Period: HT/FT Spel: X/1 (halvtid/fulltid) Insats: 6.00 Odds: 3.600 Bolag: Bet365 Motivering: Notera att Bet365 har pengarna tillbaka vid 0-0 vilket gör att jag väljer spelet här fast det kan finnas något högre odds på andra ställen. Stoke har 2-5-0 med målskillnaden 5-2 i första halvlek på lagets 7 PL-matcher hittills denna säsong. ManU har 2-4-1 med målskillnaden 6-4 i första halvlek på lagets 7 PL-matcher hittills denna säsong. Med andra ord har Stoke varit bättre halvtidslag trots att man mött bättre motståndare imo då man bland annat mött Chelsea (1:a) och Man City (trea) vilket inte United har. Lite anmärkningsvärt att man inte förlorat vare sig första halvlek emot Chelsea eller Man City ManU är dessutom bästa laget i andra halvlek rent poängmässigt samtidigt som Stoke ligger fjärde sist i andrahalvlekstabellen och visst är ManU ett av de kända lagen för att avgöra väldigt väldigt sent i jämna matcher... Båda lagen har haft spelare i väg på landslagsuppdrag och jag kan inte läsa mig till några speciella skador som inte funnits sedan tidigare. Avstängd är bara Cattermole i Stoke. Stoke är extremt defensivt starka och att ge 3.60 på detta spel är på tok för högt med tanke på vad lagen visat hittills och pengarna tillbaka vid 0-0 |
Sitter på jobbet och är så fruktansvärt le och det måste ha degat ner min hjärna fullständigt för jag fattar inte vad ditt spel är. Något med att Stoke ska leda i HT med 1-0?
Kan spelet vara Stoke/Man U HT/FT? eller näeee... Känner mig hjärndöd |
Citat:
bra att du påpekade det. stod rätt i sheetet men blev inte överfört till reken. |
Fan i helvete. United tar ledningen i minut 44 :idiot:
|
Ogiltigt spel-ID: 1247046 Jag har sett flera av spelarnas matcher tidigare i denna turnering och Williams har haft en del flyt med sig i viktiga lägen och spelat jämna matcher där hon bara täckt detta handikapp i en enda av sina 4 matcher. I den matchen hon täckte var det emot en 618-rankad schweiziska och det imponerar inte på mig att hon tappade hela 4 gem där med tanke på hur mycket det ska skilja mellan spelarna. Nicolescu har ett väldigt defensivt spelsätt som kan reta gallfeber på den bäste och med sina slicear kommer Williams slå massor av unforced errors. +4,5 är minst 2-3 gem mer än vad jag hade satt. Spelarna har aldrig mötts förrut heller ska tilläggas. |
2-6 i första set efter att Williams tagit 2/5 breakbollar och Niculescu 0/3. Ser mörkt ut då hon måste vinna andra set men vore inte den största överraskingen på WTA-touren direkt.
|
utklassning av V.Williams... :skamsen:
|
Har legat på latsidan vad gäller dagboken och hållt mig till ryggar och egen livebetting på slutet. Nu har jag en flytt framför mig inom en vecka så kan inte lova någon bättring på kort sikt...
Ogiltigt spel-ID: 1261154 Här är ett odds jag inte kan blunda för dock. Federer har inte imponerat men det har Del Potro och jag anser oddset bör vara runt 3.00-3.30 här som högst. Federers hemmaplan är väl det enda som hindrar mig från ett maxbet |
Man tackar! :hattenav:
:cheers: |
Np! Hoppas några fler hann rygga för oddset var ju väldigt knepigt och måste ha baserats mest på 13-2 i H2H och inte nuvarande form.
Trodde dock det var kört i sista set efter att han missat att breaka vid 5-5 i andra och fegade i det tiebreaket men han var stark i slutet på sista set och tog det tiebreaket välförtjänt tycker jag :) |
Ogiltigt spel-ID: 1269272 Berdych trivs här, förra året slog han Verdasco, Tipsarevic och Murray innan han fick stryk av Federer i semifinalen. I år har han 14 vinster och endast en förlust inomhus! Jag ser en Berdych i storform i dagsläget. Simon har jag också sett en del på slutet och spelet imponerar inte på mig. Han har 6 vinster och 4 förluster inomhus i år och ska normalt inte ta ett set mot Berdych som till skillnad från många andra inte slappnar av vid ett vunnet första set. |