![]() |
Citat:
Citat:
OnT: schysst start! kan inte mycket om hockey men kan bli intressant att rygga om du fortsätter visa bra stats :yes: |
Citat:
|
Citat:
Lite offtopic: Gick inte ni runt i unga åldern och frågade om folk var PK? Spoiler:
Ber hemskt mycket om ursäkt för det torra skämtet. |
Riktigt fin start må jag säga :hattenav: När kommer tappet så man vet när man ska låta bli att rygga?
Loneranger: PK= Politiskt korrekt. Det är i alla fall en viktig del i mitt spelande. Det är viktigt att ta hänsyn till spelets mångkulturella och feministiska status. :drunk: |
Citat:
Ändras det efter matchstart försvinner det gröna strecket. Du kan även alltid lägga musen över oddset så ser du vid vilken tidpunkt spelet har infogats. |
Men utan låset kan man ju ta bort spel som är lagda, även efter matchstart. Det är ju inte bra!
|
sämre denna omgång, 1 vinst, 3 förluster, 1 push
|
Såg ett tag ut som 0-5 har jag för mig så, det kunde varit värre:)
|
Citat:
däremot är det skoj att följa om man har bild men jag spelar ju mest på obskyra ligor så svårare med sådant |
Haha, har något minne från att jag svarade RobinD i chatten igår att tappet ner till 60% var väntat... Se så rätt man hade.
Minns jag fel om det var där omkring du planerat att ligga, Juret? |
Citat:
|
blev bara två spel denna omgång:
spelbart från 1.70
spelbart från 1.66 |
Kan ge ett annat spel idag också eftersom det bara blev två, Storhamar pk i Norska ligan. Jag håller de som favoriter på pick'em trots bortaplan. Finns i skrivande stund till 2.18.
|
Lägger till följande då oddset flyttade sig litet och då blev det tillräckligt bra värde för mig:
spelar från 1.98 |
Hur många matcher spelas i EHL?
|
Citat:
Hur kul låter inte Zwischenrunde förresten :lol: |
Tyvärr bara ett spel denna omgång, Pinnacle har träffat Bull's Eye i sin dartkastning..
+0.5 spelas från 1.75 pk (vilket Pinny kanske ändrar till) spelas från 2.00 |
Citat:
|
Citat:
|
Bra att ni line-shoppar!
|
Fint, det satt! Ny omgång på söndag, får hoppas att Pinny har fullt upp med NFL eller nåt och kör lite godisregn för Österrike
|
Hittade tyvärr inget värde tillräckligt för att spela bland Pinnacles odds. Znojmo är redan nedbettat på smålimits men finns till 2.30 och 2.25 på lite skräpböcker på handicap -1.5. -0.5 är spelbart om oddset studsar upp till 1.88.
|
loss :(
|
spelbar från 1.75 (Dornbirn +1)
spelbar från 1.80 Kan komma att bli lite snålt med spel från min sida på denna liga, har anlänt en handfull NHL-spelare vilket kan förändra förutsättningarna, dvs att statistiken jag baserar mina spel på inte längre gäller (garbage in, garbage out - för er som förstår det uttrycket). Jag avstår hellre i tveksamma fall än att gambla. |
Citat:
|
Citat:
|
2/2, bra omgång. Får se hur det blir med spel framöver som sagt.
|
från 2.00
från 1.85
från 1.91 Kommer en till, troligtvis imorgon bitti. väntar på högre limits hos Pinny. Har tagit ner insaterna något, har ännu inte anlänt mer än enstaka NHL-spelare till några lag. Värda att nämna är väl Vanek till GRAZ, Bickell till ZNOJMO, Grabner till VSV och Myers till KLAGENFURT. Ovan spel har jag sett ha tillräcklig förväntad edge för att enstaka NHL-spelare inte ska kunna vända till EV-. Jag fortsätter bevaka situationen naturligtvis. |
Missade de förra 2 så räkna med en dålig runda nu när jag hoppade på dessa tre.:cheers:
|
Tog en till själv sent igår, då låg linan dock på +0.5
Pinny brukar ändra hcp när de lägger upp 1x2 i vissa fall. +1 ZNOJMO skulle jag spela från 1.65 |
snygg sweep. Missade den sista matchen pga dropp. men 3-0 känns fint med tanke på min usla form.
|
Citat:
|
Citat:
Kan vara inbillning men negativ varians stressade mig förr och jag jagade för att komma tillbaka, aldrig bra. Bara att fortsätta göra det man tror på så hamnar du på rätt sida över tid när man lirar EV+. En anledning till att det gått utför för egen del är ju höjda insatser, så raset kom snabbare än om jag lirat kvar med samma insats. Tack för dina spel iaf, de dämpar den stora skada jag själv och serviceplays.net orsakat sista veckan. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sen vet jag inte vad som är mest optimalt, har inte orkat simulera det. Men intuitivt tror jag att det är bättre med en dynamisk insats. Eftersom du på grund av din edge har en d/dt(BR) > 0, vilket gör att du ökar dina insatser allt eftersom du spelar. |
Citat:
|
Citat:
För min egen del, har simulerat historiskt i fotboll, så har vinst-säkring fungerat rätt bra. Vilket jag har definierat som om BR(t1)>BR(t0) för t1>t0 så säkras en faktor alpha av Delta(BR), har visat sig vara lönsamt. Dock på en rätt liten mängd. |
från 1.80
från 1.88
från 1.90
från 1.92 |