Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Juret (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/13216-juret/)

Juret 2012-09-27 22:44

Citat:

Ursprungligen postat av scrath (Inlägg 204708)
pk på dornbirner? isf var de snabba att ta bort det. du menar inte -0.5?

tack, menade såklart -0.5, ska se om det går att ändra

omwttm 2012-09-27 22:47

Båda oddsen verkar ha rasat vad jag kan se... Värre än när RAS släpper sina spel :P

RobinD 2012-09-27 22:54

Juret sänker dessa spel själv när han lirar på pinny skulle jag gissa.

Juret 2012-09-27 22:54

Citat:

Ursprungligen postat av omwttm (Inlägg 204710)
Båda oddsen verkar ha rasat vad jag kan se... Värre än när RAS släpper sina spel :P

Ja jag verkar ha fått förtroendet efter 6 spel haha, bara hoppas ingen förväntar sig att det fortsätter med 80 % win rate och bettar för mycket. Bankroll management är viktigt!

KP 2012-09-27 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av omwttm (Inlägg 204710)

Pinnys limit är ju endast 233 euro på denna marknad. Krävs med andra ord inte så mycket för att sänka i omgångar med flera punkter.
Gissar att de kommer studsa tillbaka senare närmare matchstart.

Juret 2012-09-27 23:01

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 204713)
Pinnys limit är ju endast 233 euro på denna marknad. Krävs med andra ord inte så mycket för att sänka i omgångar med flera punkter.
Gissar att de kommer studsa tillbaka senare närmare matchstart.

Ja, strax innan match kan det vara Vilda Västern ibland på oddsen.

Juret 2012-09-27 23:06

Okej, sista rycket:

2012-09-28 19:15EHLHK TWK Innsbruck vs KHL Medvescak Zagreb +1 FT 3.57 2.120

spelbart från 1.95

2012-09-28 19:15EHLEC KAC vs Sapa Fehervar AV19 +2 FT 3.69 1.813

spelbart från 1.74

Nästa omgång väntar jag till full limit innan jag postar här. Oddsen brukar ändå sällan röra sig supermycket innan full limits.

KP 2012-09-27 23:12

Välj Void istället i menyn som dyker upp när du klickar på matchen och inte push. Annars stämmer inte statsen.
Finns ingen anledning att låsa matcherna heller. Det finns ett grönt streck som intygar att spelet är ditlagd före matchstart.

Juret 2012-09-27 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 204717)
Välj Void istället i menyn som dyker upp när du klickar på matchen och inte push. Annars stämmer inte statsen.
Finns ingen anledning att låsa matcherna heller. Det finns ett grönt streck som intygar att spelet är ditlagd före matchstart.

Tack! :hattenav:

loneranger 2012-09-28 09:25

Kanske en noob fråga, men vad står PK för?
Hursom spännande att följa och lycka till.

Sprite 2012-09-28 09:33

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 204717)

men inte att det inte är ändrat efter matchstart väl? jag förespråkar låsta spel. lagt spel är lagt precis som på bolagen. bara voida om något är fel och gå vidare.

Citat:

Ursprungligen postat av loneranger (Inlägg 204741)

PK = DNB, asian 0

OnT: schysst start! kan inte mycket om hockey men kan bli intressant att rygga om du fortsätter visa bra stats :yes:

Soap 2012-09-28 09:40

Citat:

The favourite is indicated by a minus sign and the underdog by a plus sign. If the teams are evenly matched and there is no point spread, the teams will be displayed as PK or 0, which means the point spread is zero.
Ovan är saxat från rubriken Single bets, totals and moneylines ( http://www.pinnaclesports.com/help/bets-offered). Om din engelska haltar så är PK samma som Asiatiskt +0 alternativt Draw No Bet.

Persa 2012-09-28 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av loneranger (Inlägg 204741)

Som redan nämnts, betyder det asian+0 eller DnB.

Lite offtopic:
Gick inte ni runt i unga åldern och frågade om folk var PK?
Spoiler:
Scenario 1
- Är du PK?
- Ja
- Haha! Är du en privatkn*llare!?

Scenario 2
- Är du PK?
- Nej
- "Haha! Är du inte påklädd!?

Ber hemskt mycket om ursäkt för det torra skämtet.

Analys 2012-09-28 11:00

Riktigt fin start må jag säga :hattenav: När kommer tappet så man vet när man ska låta bli att rygga?

Loneranger: PK= Politiskt korrekt. Det är i alla fall en viktig del i mitt spelande. Det är viktigt att ta hänsyn till spelets mångkulturella och feministiska status. :drunk:

KP 2012-09-28 11:14

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 204744)
men inte att det inte är ändrat efter matchstart väl? jag förespråkar låsta spel. lagt spel är lagt precis som på bolagen. bara voida om något är fel och gå vidare.

Ändras det efter matchstart försvinner det gröna strecket. Du kan även alltid lägga musen över oddset så ser du vid vilken tidpunkt spelet har infogats.