![]() |
Citat:
|
Båda oddsen verkar ha rasat vad jag kan se... Värre än när RAS släpper sina spel :P
|
Juret sänker dessa spel själv när han lirar på pinny skulle jag gissa.
|
Citat:
|
Citat:
Gissar att de kommer studsa tillbaka senare närmare matchstart. |
Citat:
|
Okej, sista rycket:
spelbart från 1.95
spelbart från 1.74 Nästa omgång väntar jag till full limit innan jag postar här. Oddsen brukar ändå sällan röra sig supermycket innan full limits. |
Välj Void istället i menyn som dyker upp när du klickar på matchen och inte push. Annars stämmer inte statsen.
Finns ingen anledning att låsa matcherna heller. Det finns ett grönt streck som intygar att spelet är ditlagd före matchstart. |
Citat:
|
Kanske en noob fråga, men vad står PK för?
Hursom spännande att följa och lycka till. |
Citat:
Citat:
OnT: schysst start! kan inte mycket om hockey men kan bli intressant att rygga om du fortsätter visa bra stats :yes: |
Citat:
|
Citat:
Lite offtopic: Gick inte ni runt i unga åldern och frågade om folk var PK? Spoiler:
Ber hemskt mycket om ursäkt för det torra skämtet. |
Riktigt fin start må jag säga :hattenav: När kommer tappet så man vet när man ska låta bli att rygga?
Loneranger: PK= Politiskt korrekt. Det är i alla fall en viktig del i mitt spelande. Det är viktigt att ta hänsyn till spelets mångkulturella och feministiska status. :drunk: |
Citat:
Ändras det efter matchstart försvinner det gröna strecket. Du kan även alltid lägga musen över oddset så ser du vid vilken tidpunkt spelet har infogats. |