![]() |
Juret
Tja!
Tänkte förutom mina inlägg i Tänkarhörnan nu även bidra lite i form av en speldagbok. Nu är ju jag dock sådär supertråkig som använder mig av statistiska modeller för att sätta mina linor och räkna på sannolikheter. Så det kommer inte bli speciellt mycket argumentation från min sida om varför jag bettat på ett lag. Men alla har ju sina olika sätt; det här är mitt och det fungerar bra. Däremot är det fritt fram att fråga om allt statistikrelaterat så ska jag göra mitt bästa att svara även om jag naturligtvis inte kommer ge någon detaljerad guide över hur jag byggt min modell. Jag har valt att ge mina bets (endast spreads) på Erste Liga, en hockeyliga med lag från framför allt Österrike och andra central-/östeuropeiska länder. Varför denna liga? Jag har flera ligor igång men denna har hyfsat hög limit på Pinnacle och den är betydligt mer intressant än vissa andra jag bettar på haha. Så, håll till godo! /Juret Spelkassan är indexerad till start på 100. Jag spelar alltid "to win" 3 eller 4 % av startkassan. |
Skiter i argumentation om du vinner^^ lycka till!
|
Detta kommer att följas med intresse!
Slå oss med häpnad nu! Mr statistic :cheers: |
Har lagt till tre spel i mitt sheet för morgondagens omgång men lyckades inte hämta in dem som rek haha, gick inte att trycka på "Posta rek".
Znojmo, pk, 2.37 Innsbruck, +2.5, 2.1 Dornbirner, pk, 2.25 |
En sånhär dagbok har jag väntat på!
Kommer bli grymt, lycka till! |
Kanoners med en "ren" statistik-db här på Sharps! Känner mig nödgad att ställa standardfrågan hir just Eerste gick för dig förra säsongen samt hur många ligor du kör parallellt med riktiga insatser?
|
Det här ska bli kul att följa.
Lycka till! |
Citat:
|
:hattenav:
Det här var på tiden! Ska bli riktigt intressant att följa! |
Sådär! Nu lite snyggt infogat också! Verkar som om de två nykomlingarna blivit lite undervärderade, använder mig av statistik från de fyra första omgångarna. |
Citat:
:hattenav: |
Citat:
|
2-1
bra start! |
Citat:
|
Citat:
|