![]() |
Bra resultat so far - vinner Spurs sedan blir det guldkväll för mig :D
|
Sponsorfonden tackar dig Krille!
Trollhattan= Trollhättan , när fixar du forumfest på Lipz:whistling: |
Citat:
|
har faktiskt aldrig satt min fot på lipz, fjortisdunk
Provar en liten peng på Napoli - insatsen tillbaka vid oavgjort, 3.00 |
Ty Mr.K dubbel satt ju säkert tillslut! :moneybag:
|
Citat:
|
Citat:
|
kom igen nu tottenham "Make My Day"
|
Ryggar spurs. Bara en sådan sak som att Defoe inte är med är ju en anledning till att gå in tungt :)
|
Citat:
|
Hoppas den här mannen sätter tonen då :)
|
Omg, Bale missar vidöppet mål.
|
1-0 Bale
|
Citat:
|
A.Madrid 1 man mer nu! Vänder man det här på 45?
|
Gött killar!
Dnipro att vända till 9.00 kan vara värt en liten slant. Man är ett bättre lag än Basel och enligt uefa.com har man 7-2 i avslut och 5-1 i hörnor. |
Nån som vet om Genk kan kvittera och om Newcastle kan ta ledningen?
|
Citat:
|
För er som vill se matcherna så kan jag rekommendera http://www.firstrow1.eu/
Finns alla matcher varav många med engelska kommentator. Är massa reklam (främst dejting och spelsidor) först 30 skunderna man tittar och sen då och då ibland som man måste klicka ner men man slipper det om man kör helskärm och om ni inte gillar just den streamen av en viss match så har de flertalet streams till varje match. Spara och bokmärk sidan killar! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
De schwisiske kommentatorn tjatar om Dnipros anfall så verkar som att de ska sätta in en stöt och slänga in nån ny anfallare
|
1-1 lyon
|
Ingen fara, spurs sätter dit 2 snabba snart!
|
basel 2-0
|
Nej, livespelen är lite motiga i kväll för min del.
|
jahopp...
|
OMG BALE , vilken kille !
|
BALE!!!
:drunk: |
BALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEE
|
"Jag var aldrig nervös". Första ryggen jag tar av dig @Krille25 :clap:
|
Citat:
|
Snacka om lyckominut 93 bale målar och ger klirr i kassan och mitt kära Lazio gör 3-3 i den sjukaste jävla matchen på länge där dommaren ger tyskarna 3 straffar det ska ju inte vara möjligt
|
Citat:
Som jag skrev,, konstigt mkt pengar MOT madrid oxo.. Hoppas jag tolkar siffrorna fel, men.... |
Borussias tredje mal kom val inte fran stralle?
|
Citat:
|
Kör ett handicapp lir i tyska bundesliga 2.1860 Munchen som borde ligga högre upp i tabellen har nog inte gett upp hoppet om uppflyttning än med 8 pinnar till kvalplats är allt möjligt.Bochum ligger endast 3 pinnar ifrån nedflyttning och fick senaste omgången stryk med 0-2 mot seriens jumbo Regensburg Och man saknar till den här matchen några tongivande spelare fabian, och Gunduz är långtidsskadade, Tasaka 18/2 Ortega 8/0,Dabrowski 8/2,freier 13/1,Aiydin 5/3 och deras topp skytt Dedec 20/4.Många offensiva avbräck alltså! Mycket fint odds på det här liret och det måste testas.ska också tillägas att 1860 får tillbaka sin skyttekung Lauth 17/8 till den här matchen! |
Citat:
Lite sugen på att vara kall och avvakta en bit in i matchen med risk att skjuta sig i foten. |