![]() |
A.Madrid käkar upp ryssarna så här långt! lär dock tröttna om man ej får in bollen eller åker på en kontring
|
min lången i dag
jag uppskattar verkligen era rekar i detta forum och läser dessa med glädje, men är inte själv på långa vägar så innsatta som ni och har svårt att lägga någon vettig rek tillbaka tyvärr. min lången idag blev Färjestad som jag tror kör över Aik då andraplatsen i elitserien betyder en del och likadant tror jag på vinst för Hv71. sedan lyssnade jag på era tips och tog dnipro, Lazio och enköping i hockeyn. Hoppas på tur och önskar alla er lycka till idag, Håller tummarna för er!!:hattenav:
|
Finns det nå heta spel till 21:05 matcherna?
|
jag tror ju personligen att olympiakos vill visa hemmafansen vad de kan och levante har ju 3-0 sedan första matchen
|
Citat:
|
Inga livespel någon,Kom igång med lite tugg nu så jobbar vi in lite slantar!
|
Vad kan man få för Liverpool fortsätter spotta in mål?
|
1.57 på att Dom gör nästa mål!
|
är lite inne på att napoli gör 1a till 2.60
|
Jävla tur att man inte hann spela
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Över 12 hörnor till 1.72 i liverpool zenith, AH, 5 minuter kvar och minst 3 minuters ÖT
|
där satt den :)
|
Citat:
|
Kan nån förklara för mig hur oddsen i St.Paulie-FSV-Frankfurth Kan ligga 2.26 på hemma seger och Höga 3.50 på Bortaseger? St.paulie ligger på 14e plats 3 poäng ifrån nedflyttning och har sämst form i hela serien med 3 förluster och 2 oavgjorda senaste 5 med målskillnaden 1-8.Frankfurth ligger på en 4e plats med 6-Poäng till kvalplats.Man har 2 raka vinster och 3-0-2 på senaste 5 kamperna.Är jun rena rama Bjudoddset på en Frankfurth seger här!
|
Citat:
|
Citat:
|
Rojiblanco har skrivit en rek om matchen som ni kan gå in och läsa! :)
https://www.sharps.se/rekar-speltips/...esliga-2-55838 |
Hemmaplansfördel väger tungt i Egypten och hemmalaget har 3 raka vinster och jagar första platsen i tabellen! |
Här går jag på Roijiblancos Rek https://www.sharps.se/rekar-speltips/...esliga-2-55838 |
Kan vara värt att lägga in ett minibet på Aalen borta mot Aue. Ligger visserligen under med 1-0 efter första 20, men med både ribb - och stolpskott. Utöver det också ett bra läge. Möter som sagt ett Aue som behöver poängen och kanske kan de bli aningen nervösa ifall Aalen får in en boll innan halvlek eller strax efter.
8 ggr på Unibet var tvungen att testas för 5 min sedan... |
Citat:
|
Citat:
Edit: såg fel, missade att spelet var pre-game. |
Citat:
|
Galen första halvlek mellan Aue-Aalen. Många målchanser åt bägge håll även om bortalaget skapar flest och bäst. Ett antal hörnor och 3 målramsträffar inom första 45 för Aalen. Hemmalaget långt ifrån ofarligt och deras kontringar känns rätt farliga. Ska bli ett nöje att följa andra halvlek och att det blir några fler mål i matchen känns väldigt sannolikt.
1-0 i halvlek. |
2-0 till St Pauli efter 53 minuter.
Frankfurt har efter lika lång tid inte lyckats skjuta på mål än. Tycker den här matchen är lite skum alltså... |
Citat:
1-8 i hörnor första halvleken så gick in på hörnor - naturligtvis kommer inga i andra...:claps: |
Citat:
|
Citat:
Här: https://www.sharps.se/rekar-speltips/...esliga-2-55838 |
|
Peterborough har ju tappat sin bästa spelare George Boyd till Hull inför den här matchen. Känns som att det kan vara ett tungt tapp för laget. Har du nån speciell info på matchen som får dig att spela?
|
Alla e pa Brighton idag, sjukaste jag sett pa lange. Sett denna rek pa minst 10 oilka sajter och alla rekar all in. Ryggar denna trots att det inte kanns bra att alla lastat pa de. Men du ar het plus nagra till som har koll gatt in tungt har sa maste ryggas:)
|
Citat:
|
Krille på dina Betfair spel har du dragit av kommisionen där? För oddset verkar inte stämma
|
Citat:
|
Citat:
|
Tankar om Newcastle-Southampton funderar att gå in tungt på skadorna, man har sett riktigt bra ut på sistone.fina nyförvärv och nu har msn en riktig 6 poängs match! Frågan är hur mycket matchen i Ukraina i torsdags sitter i benen
|
|