![]() |
Citat:
|
Lass Diarra som ett offensivt hot:rolleyes:
btw, du måste väl köra ehp på anzhi för att få de oddset. |
Citat:
Varje match ger 1.91 så spelar 3 singlar och en liten slant på trippeln |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sedan läste jag någonstans att Newcastle ställer sin tredje målvakt i mål. Det kommer Anzhi kunna utnyttja troligen flera gånger! |
Citat:
|
Citat:
Har redan 2k netto levande på en trippel med Anzi kvar på en rak 1a och ytterligare pengar AH -1 med några polare i ett bolag så kommer nog passa att gå in med ytterligare pengar. Hade missat helt att de inte spelade på egen arena osv. Tackar för den infon! Vad tror ni om tottenham idag? Inter gjorde ju onekligen en snygg vändning i sin senaste match. Även här är väl den raka ettan för låg för att spelas på men det kanske finns något annat gott. |
Saknar inte Inter Milito och har en Cassano som ligger i konflikt med tränaren?
|
Citat:
|
Villa-boas prioriterar väl dock EL?
Han ställde upp med starkast möjliga elva i förra omgången iaf. |
Citat:
|
Varfor sjunker Benfica sa mkt?
|
Citat:
Hur tänker han? |
Hoppas fan på att Spurs ställer upp med fullt manskap och att Bale får sig en jävla smäll. Inte att han blir skadad men så att hans äckliga leende försvinner.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är hans galosch-käft du stör dig på, har också retat mig på hans leende, men inte kunnat sätta fingret på det. Efter mycket analyserande har jag dock kommit fram till att det är hans brutala underbett som ger honom det där sköna pervoutseendet :lol:
|
Stream på Anzhi matchen någon?
|
Citat:
|
Krille, tankar om Lazios startelva?
Marchetti - Pereirinha, Cana, Ciani, Radu (C) - Candreva, Hernanes, Lulic - Onazi, Kozak, Ederson. Bänk: Bizzarri, Ledesma, Gonzalez, Biava, Andre Dias, Mauri, Floccari Edit: Det är ju givetvis upp till vem som helst att svara :) |
Stream till kvällens alla matcher: http://www.firstrow1.eu/
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag blir inte klok på skiten, så bra koll ska väl bolagen ha att de inte är ute och cyklar, men jag ser fan inte att Stuttgart ska vara så stora favoriter. :ful: |
Citat:
|
Citat:
|
Ser ut som de brukar i ligan, man försöker lite lamt dyrka sig genom försvaret, efter ett tag börjar publiken gäspa och vips blixtrar det till med ett mål. Kollar man på en match med Anzhi hemma blir det oftast mål när man gör sig en macka i köket.
|
Citat:
|
Funderar att lägga 0-0 till 4.00 värt?
|
Citat:
|
har också lagt Anzhi -1..Tror det löser sig i andra
|
Skämt hur passivt det verkar vara 2 avslut på en halvlek!? Wtf.
Öka takten sista kvarten plz. Börjar ju bli orolig. |
Citat:
Däremot får Ben Arfa gärna visa vad han går för :evilgrin39: |