![]() |
Hemma från jobb nu. Hur går det?
Min vän har inga sheet. Bara ett brinnande intressevför fotboll. |
joo finns live på bet365 bara scrolla ner lite
|
Yeeeeesssss!!!!!!
|
:cheers:
Jobba! |
såå ja VIKTIGT !! :thumbup:
|
Citat:
Mål iallafall,,, ser bra ut :cheers: Lindvallen |
Utan Sharps.se hade jag nog aldrig spelat på en match i div 2 i Algeriet:p
|
Jadå! 2-0!! :)
|
Fint som snus! 2-0
|
Citat:
Synd inte alla uppskattar det lite mer... :smoke: |
Han ringde precis o sa att han håller vad han lovar. Han ser matchen på en av arabkanaler o säger dom spelar så pass bra att det kan sluta upp 5-6 mål till.
|
Haha, du får hälsa och tacka !
|
Då måste väl 4,75 va rätt bra på att AS Khroub gör 3:dje målet.
|
Tips på hur man ska göra med sheetet?? Ser illa ut att lägga in i efterhand, ska man skita i det?
Kan man styrka det? Gillar inte själv efterhands inlägg, om det inte e live,,:thumbdown: |
Citat:
Jag har verkligen fått ett uppsving vad gäller sportbetting sen jag hittade Sharps. Tycker generellt många rekare håller en hög nivå och det är tråkigt att se massa obefogat gnäll! Jag är själv på tok för dålig på att ge creed när jag ryggar tips. Vore tråkigt om folk slutar skriva rekar pga ingen/dålig respons. Hinner knappt med att hänga med i travets underbara värld som hårt arbetande småbarnsfar så alla rekar som dessutom är gratis mottages tacksamt! Skall försöka bättra mig på att ge feedback! |
Nice! Tog en hundring på att de även gör tredje målet till 4.75! Tackar, Lindvallen - även om det ännu inte är slut, inte jinxa nu...
|
Hehe - tackar!!! 100 x 4.75 + 400 x 3.20 0 kulor och fest ikväll!!! Tackar så mycket, Lindvallen - ikväll är du KUNG!!!
|
Tog nu även 75 kronor till 5.75! Fjärde målet, alltså!
|
Chansar på att de även gör fjärde målet.
300 x 5,5 |
bli inte giriga nu, bara =)
|
Hatten av lindvallen! Gratis kebab för dig och din vän
|
Hoppas nu bara att den förbaskade arabiska våren INTE slår till och gör så att matchen bryts...
:gun_bandana::moneybag: |
Stort tack! hoppas på fler i framtiden!
|
Tack! Nu går all vinst till Playing Tua vinnare imorgon! 8ggr hos bet365 :moneybag:
|
Tusen tack..:clap::claps:
|
Citat:
|
:clap:
Önskar Lindvallen en fortsatt trevlig kväll... Galet spel. men där ser man va man missar när man inte är insatt i hottentottarnas ligor. :cheers: |
Snyggt rekat!
|
Citat:
Låser allt jag kan, om de inte e live.... Ska kolla lite Tack ändå för tipset:) |
Du behöver inte låsa spelen... lägger du in dem innan deadline så får du ett grönt streck på matchen.
Att låsa strular bara till det.. för alla skriver fel. |
Citat:
Denna kom jag hem, när det gått ca 10, och tyckte det såg vettigt ut. Men, nå form av kvitto finns på live länken.. Ska va tidigare ute nästa gång... Fin kväll till alla :KO: |
Citat:
Bättre att första lägga in spelet olåst och kolla över så att all fakta kring matchen är riktig, sedan går du in och ändrar till låst, då slipper man dessa förbannade voidningar! Har gjort ett tiotals sådana jag med... Även att det ibland blir dubbeltryckningar... Kör hårt! |
Pilkast +3 Tack:)
|
Grattis alla som vann, men jag har nog gjort mitt livs spelmiss. Kan bara skratta:)
Jag lade reken och glömde nog att trycka på betalningsknappen. Sen körde jag hem och skrev lite bonus till er utan att kolla mitt konto. Nu kollar jag och vill inte se mitt misstag. Jag glömde betala. Ge mig nu bra rekar för hästarna för morgondagen. Jag tippar både 50 o 100 på Sharpest imorgon och jag åker till Jägers vid 10.30 i morgon fattigare än jag trodde .......:gun_bandana: Skulle vila vända pistolen:rolleyes: |
Citat:
NEEEEJJJJJJJ!!!!! Nu tycker jag väldigt synd om dig... Har lyckligtvis bara varit nära och gjort detta misstag... Fasiken också - dessa bra odds/rekar växer ju inte på träd, heller! :cry: |
Citat:
Hoppas du kan få nå annat trevligt ikväll då:thumbup: Har bokat Erzgebirge FSV Frankfurt där jag tror kommer bli några mål. Tät match, där båda gillar nätmaskorna, på andra sidan. ö 2,5 skulle jag tippa.;) |
Citat:
Kolla V75 Tillsammans hemsidan, så har jag gett dig en "klaring" till 14% där...! Som plåster på såret! :cheers: |
Ville bara tack för en UNDERBAR REK! Tack lindvallen!:)
|
Har en ny rek på g. Hur hämtar man från spelid i mitt nya sheet? Har pratat med Axrame igen:)
|
Den här algeriern verkar jävligt spännande. Kan du berätta om honom?
Har Axkrane något sheat och RoI? I vilken bransch jobbar Axkrane? Vore super med ett pic på Axkrane. Axkrane for president, chalalalalalala Axkrane for p, chalalalalala I love him:evilgrin39: |