![]() |
Citat:
|
Bolagen måste ju stå som frågetecken när det helt plötsligt kommer 100 000 tals kronor på matcher i Algeriet:D
Härifrån Svedala |
god natt på er alla. sluta bråka.och ha en fin kväll/natt.
Sharps ger oss alla rätt mkt, om vi ska va ärliga.:claps: |
Ser att det hela eskalerade men Pilkast har ju redan talat om att det beror på hans korta stubin;), så håller med om att vi skippar tjaffset och nu kör vi samt jobbar in en bra spelnatt! :cheers:
|
Citat:
|
Nu fick vi ialla fall en timme att gå i väntan på nattens begivenheter.:D
Underbart när de andra sover så man får vara ensam. Nu skall det jobbas basket:KO: |
Constantine - Usm , 0-1 efter 17
Finns att följa på b365 |
MC Alger - Bejaia , 1-0
HT i båda matcherna nu |
VIKTIGT condtantine!!!
|
Någon som har en länk där man kan följa ES Setif mot JS Saoura?
|
Ser bra ut hittills.
|
Citat:
|
Citat:
|
Setif vann nog med 1-0 i 90 min.
|
Jag får tacka så oerhört mycket för dubbeln..tog dock rak 1:a på båda...satt på krogen och jobbade in ES Setif. Mål i 92:a. Jag tackar :)
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
Hädanefter kör vi bara raka segrar utan några minusmål innan påbörjad match. |
Citat:
|
Citat:
|
Detta får man inte missa :hattenav:
|
När kommer fotot på Axkrane?
|
:D:D
Citat:
|
Idag/Imorgon?
Citat:
|
Fel tråd! Sorry Axkrane :)
|
Citat:
|
A raben har inte hört av sig, besviken.
Träffar honom 0800 imorgon. |
Citat:
Sen skall vi inte stressa fram tips denna väg, bättre med KVALITET än KVANTITET... |
Min vän Axrane har inte kommit med något nytt. Tror nog att mycket är snack om alla de andra ligorna. Jag håller mig till infon angående Algeriet. Kommer säkert info om helgens match väldigt snart.
Men jag har hittat några andra guldkorn i denna värld, se nedan. Ogiltigt spel-ID: 1436776 I Colombiska Cupen så har hemmalaget speedat upp rejält med hjälp av de inhemska odlingarna och springer tills de vinner. I Australiska högstaligan möter toppen botten, allt annat än seger för bortalaget är rejäl skräll. Vi får kalla detta veckans mitt i veckan spel. Oj där gjorde Juve mål igen:( |
Perth har inte spelat bra, tränaren har precis sparkats. Dock har man fortfarande chansen att nå slutspelet och kommer att kriga för att nå dit och rädda ansiktet.(man var i final förra året). Man har spelat hyfsat på hemmaplan och släppt in mindre än 1 mål/match. Central Coast har goda chanser att vinna ligan, men man har inte dominerat på bortplan, 11 4-5-2 13-9 i målskillnad, endast 1 vinst på 5 senaste. Är inte främmande för att ett krigande och motiverat Perth kan sno en poäng.
En liten brasklapp. |