![]() |
Euroleague
Caja Laboral - Cibona Under 157.5p @ 1.85 Interwetten 2u |
Euroleague
Asseco Prokom - Unicaja Malaga Över 159.5p @ 1.93 Pinnacle 2u |
South Carolina - Alabama
Alabama -2 @ 1.95 Pinnacle 4u |
Georgetown +6 4u @ 1.93
|
Golden State Warriors - Portland Trailblazers Över 212.5p @ 3u 1.91
Orlando Magic - Chicago Bulls Under 205.5p @ 4u 2.00 |
Alltid trevligt när man blir våldtagen av övertid, vet inte vad som hände i Cibona matchen men när jag kollade ledde dom och underspelet skulle suttit med god marginal (ca 2 min kvar). Lägger ned med europeisk basket tills vidare.
|
Calgary ML @ 1.75 4u
Habs -1.5 @ 2.27 3u UNC - Georgia Tech Under 143 @ 1.90 4u |
Tungt papak, men du kommer igen. Dessutom hade du ju fint resultat igår.
|
Cibona kändes verkligen förjävligt, särskilt med tanke på hur bra det såg ut in i 4:e qt. Och då sitter vi ändå med 10+. :rant: Men räknar med comeback för dig inom Eurobasketen inom snar framtid! :yes:
|
Fresbo State +4 @ 1.90 3u
|
Stats för gårdagen: 8-6 +9.75u
Spoiler:
Överlag en bra dag men sättet Cibona våldtog båda mina bets på är frustrerande, matchen slutade på 156p (hade under 157.5p) och Cibona ledde med ca 2 min kvar (hade +10), jag har ingen aning vad dom gjorde sen och jag vill inte ens kolla men dom tappade sin ledning så det blev övertid och där dödades båda mina bets. Tror jag håller mig borta från den europeiska basketen (3 av gårdagens 6 förluster kom från den Europeiska basketen, 4 av 6 förluster i tisdags från den Europeiska basketen ) ett tag och fokuserar på NBA och NCAA (march madness baby). |
Testar två spel i finalen down under (mest för att ha något att kolla på), spelas 12 och bet365 streamar.
NBL Perth Wildcats - Wollongong Hawks Under 152.5p @ 1.96 Pinnacle 2u NBL Perth Wildcats - Wollongong Hawks Wollongong Hawks +9.6 @ 1.90 bet365 2u |
hänger kanske på under spelet, ska se matchen och har lirat Wollongong till 4.7ggr pengarna. Då jag sett de 2 tidigare matcherna och det är inte så stor skillnad mellan lagen som oddset visar, visst har Perth hemmamatch men i en avgörande match så kan allt hända!
|
Citat:
|
Gl med dina spel också =) +9.5 till 1.90 på bet365 är ju ett riktigt bra spel!
|
Inte varit så mycket fotboll i dagboken men jag gillar Inters chanser ikväll och kör den här för 4u. Catania har bra form men Inter som har Milan & Roma flåsandes i nacken bör ta sig samman ikväll och vinna den här matchen. Matchen mot Chelsea spelas på tisdag så jag tror inte Mourinho (som är avstängd) vilar några spelare. Inter har även vunnit senaste 7 mötena mot Catania.
Italien Serie A Catania - Inter Inter @ 2.00 Expekt 4u |
hakar på basketliren, kan som sagt va kul å ha något att kolla på :)
följde 4av din spel igår å alla satt ! riktigt kul å följa denna! tack för bra lir :cheers: |
Citat:
Hahahaha dom började bråka i aussie basketen nu, alltid lika roligt =) EDIT: Lagen skjuter för bra, uppemot 70% tror jag kommentatorn sa, hoppas dom lugnar ner sig |
riktigt hett där ute :)
|
Wollongong leder med 31-25 efter första qt. under spelet känns ju inte speciellt bra än så länge. så vi får hoppas på Wollongong!
|
Citat:
|
Livebet: Under 173.5p @ bet365 2u 1.83
Tror inte lagen kan hålla uppe den här nivån hela matchen |
1st half: 47 - 48 till Wollongong
|
Citat:
|
Citat:
|
Wollongong ligger under med 20p nu, 85-65 med 5 min kvar.. Dåliga spel av mig som tur är finns det ca 50 matcher idag i USA-basketen att tippa på. Stay tuned under dagen för mer (denna gången vinnande) spel.
|
haha vafan hände.. gick å duscha hade dödsrycket kommit! :ohmy:
tjaffset i början får väga upp lr va säger ni? |
Citat:
|
Grattis till Perth, 96 - 72 = 168 -2.34u på den här matchen.
|
Okej, då kör vi:
Atlanta Thrashers - New York Rangers, NY Rangers ML @ 1.83 5u EDIT: 1u tillagd |
NBA
Miami Heat - Chicago Bulls Under 190.5 @ 1.97 Pinnacle 6u NBA Minnesota Timberwolves - San Antonio Spurs Under 203 @ 1.97 Pinnacle 4u NBA Sacramento Kings - Portland Trailblazers Över 192.5 @ 1.93 Pinnacle 4u NHL Atlanta Thrashers - New York Rangers New York Rangers ML @ 1.83 bet365 5u Italien, Serie A Catania - Inter Inter @ 2.00 Expekt 4u |
Akron Under 62p 1st half @ 1.90 3u
San Antonio -3.5 1st half @ 1.90 3u |
Tenn Över 64 1st half @ 1.90 2u
|
Mississippi St -1.5 @ 1.95 2u
|
Cleveland Cavaliers Över 51 1st quarter 1.90 3u
|
Houston - USM Under 132 @ 3u 1.90
|
Dayron +3.5 @ 4u 1.90
|
Notre Dame +5 @ 5u 1.93
|
Stats för gårdagen: 9-7 +3.16u
Spoiler:
Litet plus igår men jag är missnöjd med hur Inter tappade sin ledning till 3-1 förlust och även hur Dayton som ledde hela matchen tappar ALLTING i slutet för att förlora med 5p (choke i samma klass som Cibona :rant:). Om man bara kunde få ha marginalerna med sig någon gång snart... Ny dag, nya möjligheter, lycka till alla med era bets idag. |
Dagens fotboll (än så länge):
Middlesbrough - Newcastle Newcastle @ 2.78 Pinnacle 3u Genclerbirligi - Fenerbahce Fenerbahce @ 1.88 Pinnacle 3u Bolton - Wigan Under 2.00 @ 2.60 bet365 2u Hull - Arsenal Arsenal -1.5 AH @ 2.18 bet365 2u |