![]() |
Citat:
|
Citat:
|
NBA
Spoiler:
Sådär, linan ute och Charlotte är -2 i tredje quartern... Har två leans till får sätta mig ner och analysera ännu mer... |
Sydamerikansk fotboll
Spoiler:
|
NHL
Spoiler:
|
Citat:
har funderat att flatbetta jag med men fårse hur de blir... varför kör du med flatbetting ? hur gick tankarna? |
Citat:
|
Tyska handbollen finns på Unibet. Ö 60,5 till 1,72
|
Orlando Magic +1.5 1.92 5u
Denver Nuggets +4.5 1.94 5u Vill höja ett varningsfinger för dom här public spelar dessa ganska hårt men linorna har rört sig åt fel håll... Men dom passar in i mitt system så jag spelar dom. |
trist första halvlek på handbollen.. bara hoppas dom pangar som fan på slutet nu:gun_bandana:
|
Vaknade precis och ser att det gick brutalt dåligt... Kommer med en uppdatering snart :(
|
Sydamerikansk fotboll: 1-3 -10u
Spoiler:
Spansk fotboll: 1-0.5-0.5 -0.325u Spoiler:
Tysk handboll: 0-1 -5u Spoiler:
Den här var usel av lagen får man säga, hade dom haft samma tempo som i 2:a halvlek så hade den gått över lätt. NHL: 1-0 +3.55u Spoiler:
NBA: 3-5 -11.05u Spoiler:
-22.75u totalt igår natt och det var verkligen brutalt.. Inget gick vägen och tyvärr kommer såna här dagar ibland, kan bara be om ursäkt ta nya tag och förhoppningsvis så fortsätter det gå bra. En missräkning som heter duga igår :skamsen: |
Citat:
|
NBA
Spoiler:
|
Chicago Bulls - Miami Heat
Under 190.5 @ 1.91 5u |
Velez Sarsfield - Colo Colo
Velez Sarsfield -1 AH @ 1.85 5u |
Fredericia - Holstebro
Över 55.5 @ 1.85 5u Tvekade om jag skulle lägga in den fick SMSet i morse, samma kille från igår ... |
Veendam - Apeldoorn
Apeldoorn @ 2.86 5u |
NHL
Spoiler:
|
Finns inte så mycket NBA basket ikväll så jag riktar blickarna mot NCAAB. Har hittat ett fint spel enligt mig och det är Butler mot Syracuse. Public verkligen poundar Syracuse (75% (ML) på dom (84% ATS) och ändå sjunker linan från +7 till +6 (på vissa bookies +5.5) och ML sjunker från 3.77 till 3.39. Det kan väl bli en blowout men Vegas har fått in snuskigt mycket pengar på Butler (procentuellt sett) och jag väljer att ställa mig på deras sida. Jag garanterar ingenting (det är betting, finns inga "säkra" matcher och Syracuse kan lika gärna vinna den här med dubbla siffror) men jag gillar det här spelet riktigt mycket med tanke på oddsrörelserna.
NCAAB Spoiler:
|
Spansk fotboll
Spoiler:
|
Lägger till:
Houston Rockets - Los Angeles Clippers Över 207.5p @ 1.90 10u (Expekt efter som vanligt. Ligger på 208.5 och 209.5 vissa amerikanska bookies). Kan vara ett 10u spel till om jag ser lite mer information som jag gillar... |
Jag som spelade Getafe - Real Ö2.5, hehe. Vad baserar du detta på? :)
Jag tippar 1-2, men jag är inte 100% på min sak. |
tar nästan full rygg på dig annars idag, schyssta lir!
- så hoppas vi på lite tur också bara |
Citat:
|
Citat:
|
Bulls - Heat U191.0 @ 2,00 på unibet förresten!
Första gången jag hittar bättre odds än på någon andra böcker |
Mm Unibet brukar suga med sina linor. Jag kör oftast på Pinnacle, bet365 och Expekt som brukar ligga efter som fan när dom amerikanska bolagen höjer linor. Samt så har jag ett antal amerikanska bookies för baseball... längtar redan till baseballen. Vetefan vad ovanstående har att göra med Unibets lina men kände för att skriva av mig lite.. har inget att göra och inga matcher har börjat än ... bla bla bla.
|
Jag har sett vad jag behöver se, Rockets över 207.5 är ett 10u spel tillsammans med Portland -3. Big night in NBA baby =)
|
Portland, är den verkligen så säker?
Jag hade nog kunnat sätta 5-10u på Dwayne Wade U27,0 inatt, han är aldrig bra mot Bulls. Den känns rätt säker faktiskt |
Säker skulle jag inte kalla den men jag gillar den oehört mycket. Portland kommer utvilade (4 dagars vila) man vann båda gångerna mot Dallas i Dallas och Portland är riktigt starka hemma, public gillar Dallas men linan rör sig åt fel håll för dom. Ser Portland vinna med 6p ikväll. Sant, Wade är riktigt dålig i Chi city, men inte tänkt på att spela den. Får kolla upp den nogrannare
|
Citat:
|
Ja alltså Real har ju varit i helt sjuk målform i ligan... Vinner Real ikväll så kommer den här gå över linan tror jag (typ 3-1, 4-1 som dom gjort på senaste tiden). Ser det egentligen som en 55/45 för underspelet och jag får underspelet för 2.03 så varför inte.
|
Dagen börjar ju allt annat än bra, Veendam får straff i 2 min och gör sen 2-0 i 13. En halvlek kvar så ger inte upp men ser tyvärr kört ut och den danska handbollen ligger på 18 poäng i halvtid, ett mirakel behövs för att den ska gå över. Har en del spel kvar som jag tror mer på än dessa två men det är inte kul att börja dagen såhär efter gårdagen...
"When you hit rock bottom there is only one way to go, up" |
Wow, Real gör 3 mål på 25 min... Grattis Kontur till överspelet
|
HAHA, jag får tacka men vilket flyt, målexplosion! Har, ifall jag inte nämnde det, även överspel i Veendams match, så den satt nu också!
Jag vet dock att NBA är en av dina starkare sidor, hoppas det väger upp inatt ;) |
Jag kallar din Portland -3 ifall linan på unibet inte har ändrats, kollade lite närmre på matchen och ditt spel verkar riktigt schysst!
|
Mmm NBA får hoppas att NBA går som tåget innat istället.
Houston Rockets - LA Clipers Över 106.5 1st half @ 1.90 5u |
Phoenix Coyotes ML 2.05 5u
Toronto Maple Leafs ML 2.10 5u |
Jag tar o ryggar NBA liren. Tog också över 6.5 i caps matchen, fick 2.05 på unibet! Om drygt en timme smäller det, då kör vi. :drunk:
|