Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Skeden jagar Gafflar (Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/17999-skeden-jagar-gafflar-fotboll/)

Skeden 2013-10-22 17:24

Skeden jagar Gafflar (Fotboll)

Är ganska ny här på forumet men har hållt igång med bettning ett bra tag men vill få upp det ännu en nivå samt ha bättre koll på mina spel!

Allmän info:
20 år grabb från fin fina skåne
Stora intressen är fotboll, både spelar och följer aktivit fotbollen framförallt man united. Så fotboll, styrketräning och hockey,kan vi gärna också snacka om i denna dagboken!
Umgås gärna med polare och bruden såklart! de e bra att ha!
Precis skaffat twitter där ni gärna kan följa mig.

Har börjat på högskolan nyligen efter att ha jobbat ett tag och anser att jag har lite mer tid, då jag högst går i skolan 2-3ggr i veckan och förutom plugg
ska jag nog hinna med att få in lite bra rekar.

Bettning
Spelar på Bet365 då jag tycker bäst om denna sidan, kan även hända att det finns bra spel på andra sidor men då meddelar jag det.
Målet är självklart att gå + i längden men har inga direkta mål just nu, kommer med tiden kan jag lova!

De första spelen kommer upp inom kort, blev väldigt många spel idag och hinner ej reka om dem idag men ska klart göra det i framtiden! Hoppas något sitter och man får en bra start i Dagboken.

Har ni frågor är det bara att skriva :)

Skeden 2013-10-22 17:29

Här kommer mina första spel!

Ogiltigt spel-ID: 1773845

Ogiltigt spel-ID: 1773847

Ogiltigt spel-ID: 1773848

Ogiltigt spel-ID: 1773849

Ogiltigt spel-ID: 1773854

Ogiltigt spel-ID: 1773855

Ogiltigt spel-ID: 1773856

Ogiltigt spel-ID: 1773851

har även en fin fyrling med Arsenal, Chelsea, Basel och Napoli på 38 i odds! mest på skoj och hade varit kul om den satt!
som sagt väldigt många matcher idag och ser värde i alla! Kan även säga att jag ogillar att satsa på odds som ligger under 1.5

Ronald1nho1982 2013-10-22 19:18

Lycka till!!

Krille25 2013-10-22 19:22

Alltid trevligt med nya tankar och ideer! Ser feam emot att följa dig! Och lycka till

Skeden 2013-10-22 22:43

Riktigt bra kväll med topp fotboll! Spelen satt hyfsat bra! Basel hade en stabil ledning men släpper in ett mål i 88:e vilket är tungt! Satt och kollade på Arsenal och Borussia Dortmund och tyckte det va en bra match! Arsenal hade rätt bra övertag stora delar av andra halvlek men det är Dortmund som gör målet! Måste ändå berömma dem!!
Mitt fina spel på Milan och Barca satt som en smek och det är en fröjd att se Kaka lira boll! Vilken levande legend han är enligt mitt tycke!

Dagen slutar på fina 11 Units+ och imorgon laddar vi för ännu en fotbollskväll, där jag funderar på United samt en grym match mellan Real Madrid och Juventus!

Skeden 2013-10-23 17:43

Efter en bra dag igår så hoppas jag resultatet är med mig idag också! Hinner inte riktigt skriva så utförligt men en lite rek om mina tankar ska jag skriva om!

Ogiltigt spel-ID: 1775667

Tycker oddset är väldigt högt här på City mot ett CSKA som har rätt så dåligt form. Elm är en motor för CSKA men är tyvärr borta idag och ser då att dem blir ett hyfsat sämre lag fast elm inte riktigt haft någon superform på ett tag. Offensivt är man hemskt dåliga och har nollat i dem fem senaste ligamatcherna, blir kanske så även ikv?

Ogiltigt spel-ID: 1775670

United har haft en riktigt dålig start i ligan. Moyes ligger riktigt illa till efter helgen 1-1 fiasko mot Southampton och om man inte lyckas knippa 3 poäng ikväll och kanske tappar poäng mot Stoke till helgen då rycker han nog. Tycker ändå Sociedad är ett bra lag som brukar stå upp bra men om United verkligen går in med rätt inställning så ska man plocka denna vinsten, så enkelt är det.

Ogiltigt spel-ID: 1775672

Ogiltigt spel-ID: 1775688

Ogiltigt spel-ID: 1775689

Real Madrid mot Juventus är dagens bästa match. Spelar här en rak 1:a på Real för jag tycker verkligen de ska vinna denna matchen med en Ronaldo som har gjort 4 mål på de senaste 3 matcherna. Lägger även till spel här på Ö2.5 och Ö3.5
Båda lagen är väldigt mål glada och på Real senaste 10 matcher har man spelat 9 av dessa med Ö2.5 och Juventus har 6 av 10 Ö2.5. Så vi hoppas på en riktigt målfest som Real drar längsta strået i.

kokowski 2013-10-23 22:51

Lycka till nu och kör hårt!

Skeden 2013-10-23 23:15

Ännu en fin kväll! Dagboken har verkligen startat fint. 4/5 spel satt och gick riktigt bra +. blev totalt 13.82+ vilket jag är grymt nöjd över!

Ogiltigt spel-ID: 1775667

Ogiltigt spel-ID: 1775670

Ogiltigt spel-ID: 1775672

Ogiltigt spel-ID: 1775688

Ogiltigt spel-ID: 1775689

Väldigt skönt för United att få med sig en vinst och kanske bygger upp självförtroendet lite men det var inte alls en imponerande insats, men ibland räcker det att hålla tätt!
City hade lite uppförsbacke och låg under med vände fint och ett lite klassmål som avgjorde tillställningen i Moskva!
Real Madrid och Ronaldo hade en bra kväll och vann. Men tyckte verkligen att Juventus kämpa på bra och stod upp bra trots en man mindre, tyvärr satt inte mitt Ö3.5 spel men gör inte så mycket då man går + överlag

Men rubrikernas man denna afton va såklart ZLATAN!!! VILKEN KUNG!! gör 4 mål i CL oavsett motstånd så är det riktigt bra och jag ser ett litet ljus mot Portugal om vår resa till VM.

Imorgon är det Europa League på schemat och jag ska nog kunna hitta något fint spel där!

Skeden 2013-10-24 12:38

Ny dag nya tag!! Europa league dags!! :)

Toppen mot botten just nu i Grupp A. Swansea har full pott och kan
med en vinst i princip säkra vidare spel. Vilket jag också tror man gör!

Swansea har varit rätt så svängiga i år. Haft rätt dålig inledning av säsongen i Premier League men man har verkligen kommit igång på riktigt nu efter en total demolering mot Sunderland. Hela 4-0 slutade mötet dock har man haft rätt så tufft spelschema i ligan, vilket talar om vart man ligger i tabellen.

Hemmamatch på Liberty Stadium så är man allmänt starka och idag är det inget snack om att man kommer gå ut hårt och vinna denna matchen och vissa publiken att man verkligen kan spela fotboll.

Skadeläget är sådär och ett par nyckelspelare är borta.
Ashley Williams är fortfarande bort och kan nog inte heller medverka i helgens match. Ben Davies är också bort, ungefär 4 veckor till är det beräknat.
Det som talar mot detta är att Laudrup kan tänka sig att lufta några spelare då ett oavgjort resultat är ingen katastrof så kan blev en del förändringar men jag
släpper mitt spel redan nu.

Kuban så går det väldigt tungt för dem i ligaspelet och lika tungt i Europa League och man ska inte kunna säga till om så mycket idag. Man är ett lag som har lite problem med defensiven och har en tendens att släppa till en del mål.

Oddset är för lågt på en rak 1:a på Swansea så jag spelar

Swansea -1.5 till 2.075 på bet365

Ogiltigt spel-ID: 1776636

Mina andra spel för dagen, har jag ingen riktigt motivering på och de flesta är ryggningar från Krille25 och Emanresu! Förutom Genk mot Rapid Vienna.

Kämpar vi in dessa!

Ogiltigt spel-ID: 1776681

Ogiltigt spel-ID: 1776682

Ogiltigt spel-ID: 1776807

Ogiltigt spel-ID: 1776809

Ogiltigt spel-ID: 1776810

Ogiltigt spel-ID: 1776811

Kaviatar 2013-10-24 16:06

Känns som bra spel idag. Tänkte köra något liknande.

skejtmatte 2013-10-24 16:53

Gillar swansea matchen, blir rygg på den

Emanresu 2013-10-24 20:50

Ber om ursäkt för min rek.. Blev riktigt antiklimax i matchen.. Guimaraes har haft 4-5 superlägen att göra 1-1 på och även 1-2 men skärpan är fruktansvärt dålig varje gång..

Skeden 2013-10-24 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 282681)
Ber om ursäkt för min rek.. Blev riktigt antiklimax i matchen.. Guimaraes har haft 4-5 superlägen att göra 1-1 på och även 1-2 men skärpan är fruktansvärt dålig varje gång..

inga problem, bara att kämpa vidare.. Sitter nästa gång

Dock känns min väldigt osäker också och är tveksam till om den går in.

Skeden 2013-10-25 16:43

tyvärr slutade gårdagen med fiasko och det blev en riktigt dålig dag!! men bara att kämpa vidare och hoppas på det bästa.

I Swansea matchen tog man ledning i mitten av andra halvlek och tyvärr så ville man inte riktigt anfalla mer utan ville spela på resultat istället för att gå framåt enligt mitt tycke. Den taktiken ska man aldrig kör då även kuban gjorde 1-1 i 90:e! Blir lite smått glad att Swansea bara vill spela av matchen vilket de inte klarade av....

Skeden 2013-10-25 17:38

spelar häcken vs Halmstad idag! Kollar rek :)

en liten fråga från nybörjare:
Hur får jag reda på mitt spelid så jag kan klistra in mina spel direkt från min spread? alltså när man gör en rek

Twelvee 2013-10-25 18:41

Ser riktigt bra ut än så länge! Har också lirat Häcken ikväll,tror dom rullar hem det relativt enkelt.

Emanresu 2013-10-25 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 282805)
spelar häcken vs Halmstad idag! Kollar rek :)

en liten fråga från nybörjare:
Hur får jag reda på mitt spelid så jag kan klistra in mina spel direkt från min spread? alltså när man gör en rek

Du kan tillexempel klicka på Lagen och välja BB-kod så får du upp ovanför Sheetet någonting som ser ut såhär [spel*]SPELID[*/spel]

:)

Skeden 2013-10-25 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 282840)
Du kan tillexempel klicka på Lagen och välja BB-kod så får du upp ovanför Sheetet någonting som ser ut såhär [spel*]SPELID[*/spel]

:)

tackar ska testa det nästa gång!

dock lär det ta ett tag innan nästa rek, då varje gång man har rekat så har det inte riktigt gått som man har velat och tyvärr ligger man - just nu men bara att kämpa på!
Häcken dominera ju totalt i andra halvlek och Halmstad fick knappt låna bollen dock gör man två mål nästan direkt efter varandra vilket avgör det hela...

får hoppas Offices spel sitter senare idag och imorgon är det äntligen premier league igen och då kommer några nya grymma spel som kommer göra helgen rik :)

Krille25 2013-10-25 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Twelvee (Inlägg 282832)
Ser riktigt bra ut än så länge! Har också lirat Häcken ikväll,tror dom rullar hem det relativt enkelt.

Motivation slår klass var det idag

Skeden 2013-10-25 23:24

Lite spel inför morgondagen och Premier League. Ryggar Krille25 på Everton matchen! Sedan tror jag på gott om mål mellan David mot Goliat, botten mot toppen, underdogsen mot favoriterna. Ja det finns många sätt och förklara på ett korrekt sätt hur denna matchen ses på förhand. Tror dock Arsenal kommer vinna 3 poäng. Om man ska inte ha några problem att slänga in några bollar.

Southampton har inlett säsongen alldeles strålande, och det kan väl inte finnas en tvivlare kvar bland fansen när Pochettino tog över efter den älskade Nigel Adkins. Laget riktigt högt upp i ligan och en sjätteplats. Man tog en viktig och stark borta poäng mot United senaste och med formen man har ska man vinna denna matchen.

Testar även en fyrling som känns riktigt bra på förhand! Äntligen lördag igen!!

Ogiltigt spel-ID: 1779904

Ogiltigt spel-ID: 1779908

Ogiltigt spel-ID: 1779943

Ogiltigt spel-ID: 1779921

Ogiltigt spel-ID: 1779925

Ogiltigt spel-ID: 1779936

Ogiltigt spel-ID: 1779926

Krille25 2013-10-26 00:15

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 282952)
Lite spel inför morgondagen och Premier League. Ryggar Krille25 på Everton matchen! Sedan tror jag på gott om mål mellan David mot Goliat, botten mot toppen, underdogsen mot favoriterna. Ja det finns många sätt och förklara på ett korrekt sätt hur denna matchen ses på förhand. Tror dock Arsenal kommer vinna 3 poäng. Om man ska inte ha några problem att slänga in några bollar.

Southampton har inlett säsongen alldeles strålande, och det kan väl inte finnas en tvivlare kvar bland fansen när Pochettino tog över efter den älskade Nigel Adkins. Laget riktigt högt upp i ligan och en sjätteplats. Man tog en viktig och stark borta poäng mot United senaste och med formen man har ska man vinna denna matchen.

Testar även en fyrling som känns riktigt bra på förhand! Äntligen lördag igen!!

Ogiltigt spel-ID: 1779904

Ogiltigt spel-ID: 1779908

Ogiltigt spel-ID: 1779943

Ogiltigt spel-ID: 1779921

Ogiltigt spel-ID: 1779925

Ogiltigt spel-ID: 1779936

Ogiltigt spel-ID: 1779926

Ser bra ut!

BroderH 2013-10-26 07:35

Spelar under 3 i Arsenalmatchen. Kolla @ukbettingpro på Twitter för motivering. Kortfattat brukar inte Arsenal göra många mål på bortaplan mot sämre lag, och CP har svårt med målskyttet överhuvudtaget. 0-2?

Krille25 2013-10-26 08:26

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 282986)
Spelar under 3 i Arsenalmatchen. Kolla @ukbettingpro på Twitter för motivering. Kortfattat brukar inte Arsenal göra många mål på bortaplan mot sämre lag, och CP har svårt med målskyttet överhuvudtaget. 0-2?

Lägg till att cp har sparkat tränaren! En viss reaktion kommer alltid

BroderH 2013-10-26 08:55

Citat:

Ursprungligen postat av Krille25 (Inlägg 282993)
Lägg till att cp har sparkat tränaren! En viss reaktion kommer alltid

Gör det? Har du statistik på det? Känns som en gammal myt.

Skeden 2013-10-26 10:42

dock har ju Arsenal är riktigt bra denna säsongen och vad jag tycker så har man en tendens att göra många mål! Hoppas det håller i sig! CP går ju otroligt dåligt och man kan mycket väl släppa till många mål. 1-4 mot fulham senast talar ju sitt klarspråk.
Senast lagen möttes vann Arsenal med 5-1 dock var det 8 år sedan... men kan ligger kvar i luften :)

Skador/avstängningar Crystal Palace: Jack Hunt, Jonathan Williams, Patrcik McCarthy, Glenn Murray.
Skador/avstängningar Arsenal: Theo Walcott, Alex Oxlade-Chamberlain, Abou Diaby, Gedion Zelalem, Lukas Podolski, Yaya Sanogo.

Skeden 2013-10-26 18:05

går fortfarande tungt för mig och mina spel! tycker mina spel är riktigt bra innan matchstart men matcherna vill ju inte riktigt bli som jag har tänkt. Dock väldigt tungt på Arsenalmatch där det inte va chansfattigt utan en Arsenal Målvakt som dominera totalt och håller nere siffrorna för CP.... Kunde lika bra blivit 2-2 i mitt tycke men sånt är livet och kassan går neråt. Min ryggning på Aston villa- everton ville sig inte riktigt och inte ett enda spel satt tyvärr... Ska nog hitta på något nytt system. Kanske bara fokusera fullt på en match? Är det en lyckad spelide? Har en vana att spela på för många matcher per dag vilket också har lett till det dåliga resultatet...

kommer fortsätta skriva mina spel men ni ryggar på egen risk och ni får gärna kommentera hur mycket ni vill så! Tycker det är kul med respons och snack! Nu hoppas vi på Southampton och samt en rolig match mellan Barca och Real.

Skeden 2013-10-27 12:10

Söndag och nya fotbollsmatcher. Spelar dessa spelen just nu och full fokus på Premier League.

Ogiltigt spel-ID: 1782838

Ogiltigt spel-ID: 1782830

Ogiltigt spel-ID: 1782832

Ogiltigt spel-ID: 1782834

Ogiltigt spel-ID: 1782836

Ogiltigt spel-ID: 1782862

Sunderland vs Newcastle:
Sunderland har gått riktigt tungt i ligan och letar fortfarande efter första vinsten. Idag har man verkligen chansen mot ett knackigt Newcastle. Man har en del skador i Newcastle. Fabio Colloccini, Steven Taylor, Ryan Taylor, Jonas Gutierrez, Mapou Yanga-Mbiwa är spelare som inte kommer till spel. Värt att nämna är att Sunderland vann senaste mötet med 3-0 på bortplan och jag tror man vill bjuda hemmapubliken på första seger.

Tottenham vs Hull

Tycker oddset på -1.5 på Tottenham är riktigt spelvärt och tvekar inte samtidigt lägger jag in en försäkring med en rak 1:a på Tottenham. Man imponerade förra helgen och tog en stabil seger mot Aston Villa. Hull har inlett stabil men till matchen idag har man tyvärr en hel del skador. Allan McGregor, James Chester, Robert Koren, Danny Graham, Jake Livermore(utlånad från motståndare) är bort. Tottenham har också lite på skadelistan dock inte lika viktiga spelare som Hull. Man vinner stabil idag och kan glida upp på en tredjeplats.

Chelsea vs Man City
Omgången match helt enkelt. Två storlag som älskar att göra mål. Chelsea är riktigt stabila och man vinner ikväll. En stor orsak till detta är att Kompany missar matchen, vilket kommer märkas i Citys defensiv. Chelsea är ruggigt stabil på Stamford bridge. Båda lagen har riktigt bra form och kommer till matchen från en stabil insats i Champions League.
Lagen emellan har en förmåga att göra mycket mål på sin motståndare och de senaste mötena har slutat 5-3,4-3.2-1 till City fördel. Räknar med ett målkalas och en grym match!

Skeden 2013-10-27 12:33

Ogiltigt spel-ID: 1782938

Ogiltigt spel-ID: 1782931

Ogiltigt spel-ID: 1782936

Ogiltigt spel-ID: 1782933

Ogiltigt spel-ID: 1782930

Skeden 2013-10-27 19:33

spelformen är bra just nu och man ligger på + just nu. ser riktigt bra ut. just är det alltså +13.53.

Ogiltigt spel-ID: 1782838

Ogiltigt spel-ID: 1782930

Ogiltigt spel-ID: 1782933

Ogiltigt spel-ID: 1782936

Ogiltigt spel-ID: 1782830

Ogiltigt spel-ID: 1782832

Ogiltigt spel-ID: 1782834

Ogiltigt spel-ID: 1782836

Ogiltigt spel-ID: 1782862

Ogiltigt spel-ID: 1782938

Sunderland som jag trodde på att en vändning var på väg kom mycket riktigt! Nöjd över det spelet. Kanske på g nu och man börja komma igång??

Milan låg under med 2-0 och kämpade sig upp till 2-2 och det kändes riktigt bra och man kände hoppet och man trodde att vändningen skulle komma, tyvärr så är det Parma som gör ett avgörande mål i slutminuterna.

Juventus gjorde sitt jobb men det va inte mer än så och man vann "bara" med 2-0 vilket jag själv tycker är lite förvånande.

Tottenham vann precis med en straff och det verkade som Hull stod upp bra, tyvärr så jag ej den matchen. Men härligt att det tunga spelet gick in.

Chelsea vs Man City... Vilken match alltså! Än av de bättre matcherna denna säsongen och det märktes redan från start att här ska man ge 110% hela matchen. jag har inte sett Torres så bra som han är just nu. Galet bra och han får även avgöra matchen på ett City misstag. Surt för City bra för Chelsea och mig :) Man märkte under hela matchen vad Kompany är viktigt för City. Dock ser Chelsea ruggigt vassa ut och tillsammans med Arsenal som man möter på tisdag så lär det bli en riktigt bra match.

Villarreal gjorde en mycket imponerade match och vann enkelt med 4-1

Nu jobbar vi in kvällens spel och hoppas att helgen slutar ännu bättre!

Ogiltigt spel-ID: 1782931

Ogiltigt spel-ID: 1783925

Ogiltigt spel-ID: 1783927

Ogiltigt spel-ID: 1783930

Skeden 2013-10-28 16:02

En magiskt bra dag igår och det blev hela 21.08+ igår vilket jag e ruggigt stolt över! snart är man på rätt sida strecket.

Vi spelar idag lite blandade ligor och ryggningar från bla Offside!

Ogiltigt spel-ID: 1785098

Ogiltigt spel-ID: 1785101

Andra spel som jag har hittat idag:

Ogiltigt spel-ID: 1785104

Ogiltigt spel-ID: 1785105

Ser väldigt svårt över att Bilbao ska kunna vinna denna matchen med ett svagt borta facit. Man e väldigt målglada på hemmaplan Getafe och tror man minst kommer göra 2 mål.
Hemma:
6. Getafe 4 3 1 0 9:4 10

Borta:
16. Ath. Bilbao 4 1 0 3 5:9 3

Kommer lite andra spel som jag inte hinner lägga någon beskrivning på varför jag lirar dem:

Ogiltigt spel-ID: 1785109

Ogiltigt spel-ID: 1785113

Ogiltigt spel-ID: 1785117

Ogiltigt spel-ID: 1785121

Ogiltigt spel-ID: 1785137

KÄMPA!!

klafen 2013-10-28 21:29

Ser att vi har många tankar som är lika. Blir att följa denna dagbok. Kolla in mig på bet2win.eu.com alias: beatbeat .

Om du vill rygga lite spel ;)

Skeden 2013-10-28 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av klafen (Inlägg 283878)
Ser att vi har många tankar som är lika. Blir att följa denna dagbok. Kolla in mig på bet2win.eu.com alias: beatbeat .

Om du vill rygga lite spel ;)

kul att höra!! :D ja ska kolla in där! :)

Skeden 2013-10-29 22:40

Tung dag igår och idag har jag ej hunnit skrivit nåt men har haft igång 2 spel som gick bra

Ogiltigt spel-ID: 1786763

Ogiltigt spel-ID: 1786761

Skönt att gå lite + efter en hård dag och jag ska ta det lugnt med instatserna lite nu så det inte svänger så mycket som det har gjort! så man kan gå sakta med säkert upp! Blir lite spel imorgon får jag hoppas! tror nog det finns lite guldkorn

testar även lite nhl inför natten! läste runt lite och tror på Toronto inför natten. KÄMPA!!

Ogiltigt spel-ID: 1787927

Ogiltigt spel-ID: 1787930

Skeden 2013-10-30 17:48

Bra dag igår och alla spel jag spelade satt fint!! HÄRLIGT!!

Dagens matcher:

Wigan vs QPR

Wigan är väldigt starka hemma och har inte förlorat hemma på de senaste 7 matcherna. Man ligger dock långt ner i Championship. Hela en 14:e plats och man åkte som bekant ut Premier League i våras. QPR har gått riktigt bra i ligan och ligger på en tredje plats. Man va riktigt stabila bakåt i dem första omgångarna och målvakten Robert Green fixa nytt klubbrekord genom att hålla nollan i 8 matcher i rad. En stabil grund helt enkelt. Det som talar emot är att man inte riktigt har varit lika stabila sedan senaste landslagsuppehållet.
Detta blir en väldigt tätt match men jag ser att Wigan har bra chans att ta poäng mot ett QPR som är ur form

Ogiltigt spel-ID: 1789178

Cagliari vs Bologna
Cagliari har en okej hemmasvit 2-2-0 just nu men man ska komma ihåg att man bara har spelat på neutral plan i tre av dessa matcherna bara senaste hemmamatchen man spelade hemma. Där spelar man ruggigt bra. Bologna har ett riktigt dåligt bortafacit och man har tagit 1 poäng av 15 möjligt alltså ett X på 5 matcher och man har en målskillnad på 2-13, vilket talar sitt tydliga språk. tror det kommer slinka in några bollar.

Ogiltigt spel-ID: 1789195

Ogiltigt spel-ID: 1789197

Newcastle vs Man City
Newcastle förlorade derbyt senaste mot ett svagt Sunderland senast och det ser inte så bra ut. Som många andra lag så satsar man ju såklart mest på ligaspelet men fast City lär vila en del spelare så är man mycket bättre och har en bra bredd.

Ogiltigt spel-ID: 1789203

Aarau vs St.Gallen
St. Gallen har visat lite dålig form på sista tiden har vi sett och de fick en lektion av Valencia senaste. Man har möt riktigt bra lag på de senaste 3 matcherna Swansea, Basel och Valencia och förlorat alla. Tror ändå man vinner mot ett Aarau som är rätt så mycket sämre än dessa lagen och man ska vinna denna matchen. Bra odds tycker jag också!

Ogiltigt spel-ID: 1789209

Det va mina spel för kvällen, vad tror ni om det? blir det någon vinst och vilka ryggar?

patrik_g 2013-10-30 18:26

1.65 på ett bortasvagt City, nja. Kommer dom med ett bra lag då City? Vet du det? Inne på att spika dom på tipset.

Krille25 2013-10-30 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 284243)
1.65 på ett bortasvagt City, nja. Kommer dom med ett bra lag då City? Vet du det? Inne på att spika dom på tipset.

Pantilimon Richards Lescott Boyata KolarovMilner Rodwell Yaya Toure Navas Jovetic            Dzeko 

Skeden 2013-10-30 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 284243)

Newcastle har ju haft svårt för city och har inte vunnit sen 2005.

Tror ju helt klart de kommer röras om rätt så mycket och är nog inte många kvar sen förlust matchen mot Chelsea.
spelare som jag tror få lira Jack Rodwell, Stevan Jovetic, Edin Dzeko och James Milner för att nämna några. Jesus Navas kommer att luftas. Läste någonstans att detta kan vara en möjlig startelva.

Gissad Elva (4-4-1-1)
Pantilimon
Richards Lescott Boyata Kolarov
Milner Rodwell Yaya Toure Navas
Jovetic
Dzeko

patrik_g 2013-10-30 18:44

Citat:

Ursprungligen postat av Skeden (Inlägg 284247)
Newcastle har ju haft svårt för city och har inte vunnit sen 2005.

Tror ju helt klart de kommer röras om rätt så mycket och är nog inte många kvar sen förlust matchen mot Chelsea.
spelare som jag tror få lira Jack Rodwell, Stevan Jovetic, Edin Dzeko och James Milner för att nämna några. Jesus Navas kommer att luftas. Läste någonstans att detta kan vara en möjlig startelva.

Gissad Elva (4-4-1-1)
Pantilimon
Richards Lescott Boyata Kolarov
Milner Rodwell Yaya Toure Navas
Jovetic
Dzeko

Testar City.

Tv-sänd på tv 10

patrik_g 2013-10-30 22:39

Besvikelse City alltså såg dock bara sista 10-min.

0-0 blev det förlängning nu

Skeden 2013-10-30 22:58

St Gallen tappade sin ledning i sista minuten, vilket va riktigt tungt samtidgt vet jag inte riktigt vad Cagliari sysslar med?! Visst utvisningen spelade lite roll när man jagade efter 1-1 målet men iställer så utökar Bologna till både 2-0 och 3-0 och där va matchen stängd...

City spelade konstigt nog 0-0 efter 90 min tyvärr och Wigan även dem 0-0 så det blev en klar - kväll idag...