Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   NicklasJ Travdagbok (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/20068-nicklasj-travdagbok/)

Farnod 2014-09-15 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 371961)
Man måste komma upp i viss omsättning för att kunna hämta ut sina öl. Det ska inte löna sig att vara en hit n runner!

Du är värre än unibet!

NicklasJ 2014-09-15 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av Farnod (Inlägg 371963)
Fanns en del tankar som ökade mina förhoppningar en aning åtminstone. Tycker inte de två senaste galopperna är enbart hästens fel. Senast fick han en häst i knät, och i starten innan borde Ohlsson (enligt mig) stöttat honom i sista sväng och kört på rakan istället.

Jag tror faktiskt han får svårt att vinna detta lopp och jag tycker inte vinstchansen är bättre än 15%. Även om han matchar motståndet väl så är det ju inte lätt ifall man måste köra med marginaler och safea. Det är ofta snäva styrningar när det kommer till lopp med mer betydelse och många taggade hästar runt omkring som är toppade för uppgiften. Galopprisken är hög och även om han är felfri så kommer det krävas en riktigt bra insats för att räcka hela vägen. Det är synd att han är så osäker. Med tiden kan det dock bli en riktig kanon.

NicklasJ 2014-09-15 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 371946)
Gärna lite fasta vinnar/platsspel :)

Brukar inte direkt finnas speciellt mycket intressant i vinnar/platsväg dessa kvalomgångar. De här spelen är väl okej utan att man direkt gör kullerbyttor av glädje.

Thewayiam Ås - Hero Sjöhammar - Victor A.U H3H 2.50 Unibet
Eastar Rapida - Victor A.U H2H 1.75 Nordicbet
Nose Gear - Ready Ribb H2H 1.85 Nordicbet
Littlemissunshine V 3.00 Bet365
Somersault Sally - Soonerorlater 2.00 Bet365

NicklasJ 2014-09-15 18:04

Får jag över 5 gånger på Sugar Flaxy och över 23 gånger på Letsmingleimsingle så blir det vinnarspel på ATG.

Migge 2014-09-15 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 372007)
Får jag över 5 gånger på Sugar Flaxy och över 23 gånger på Letsmingleimsingle så blir det vinnarspel på ATG.

En kort motivering på Letsmingleimsingle...finns det?

NicklasJ 2014-09-15 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 372008)
En kort motivering på Letsmingleimsingle...finns det?

Kollade upp hästen väldigt noga inför senast. Det loppet kan man nog bara glömma eftersom det bara var att få ett lopp i kroppen och dessutom men skor runt om. Väldigt bra annars i de tre starterna barfota runt om. Klev runt dom fint vid segern med Jorma i sulkyn och den prestationen räcker långt även i detta sällskap. Minus är läget och iskalla Widell men tycker att till oddset 23 gånger så får vi marginalerna som krävs. :cheers:

NicklasJ 2014-09-15 19:06

Usch Littlemisssunshine var inte alls på humör idag och öppnade ingenting från start. Va just startmomentet man var lite orolig för eftersom hon är väldigt ojämnt startsnabb beroende på humör.

NicklasJ 2014-12-13 17:50

Har inte skrivit så mycket på Sharps eller uppdaterat mina spreadsheets den senaste tiden men ser ut att rätt mycket tid över nästa vecka. Tänkte fira det genom att ge ut mitt egna material som jag gör inför spelen på vardagstravet till de 5 första som anmäler sitt intresse. Vi får se hur stor omfattning det blir men det blir knappast till varje omgång. Lär väl även skriva om jag har något extra intressant att bjuda på i forumen men orkar inte lägga ut mina slarvigt skrivna noteringar för allmän beskådning. :cheers:

Emeffeff 2014-12-13 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 390801)
Har inte skrivit så mycket på Sharps eller uppdaterat mina spreadsheets den senaste tiden men ser ut att rätt mycket tid över nästa vecka. Tänkte fira det genom att ge ut mitt egna material som jag gör inför spelen på vardagstravet till de 5 första som anmäler sitt intresse. Vi får se hur stor omfattning det blir men det blir knappast till varje omgång. Lär väl även skriva om jag har något extra intressant att bjuda på i forumen men orkar inte lägga ut mina slarvigt skrivna noteringar för allmän beskådning. :cheers:

Schysst! Jag anmäler mitt intresse redan nu! :)

peozz 2014-12-14 09:39

Kul ! Anmäler åxå mitt intresse.

Helge 2014-12-14 09:46

Anmäler mig direkt! Efter tisdag nästa vecka är jag ledig nio dagar, perfekt!

Greenstar 2014-12-14 10:01

Anmäler mig:)

Major 2014-12-14 10:02

Jag anmäler mig.

mrgump 2014-12-14 10:33

Anmäler mig :)

joppe59 2014-12-14 11:13

Anmäler mig från springspår vilket borde betyda att jag får en bra start :)