Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Odds över 1,70@ (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/21096-odds-oever-1-70-a/)

motmiljonen 2014-07-30 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 360864)
Nedanstående Sharp$-regel ifrån https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules

2.01. Reklam, annonsering samt värvning utav medlemmar är förbjudet
Den som postar reklam (spam) i forumet blir avstängd, utan förvarning. Det är inte tillåtet att använda diskussionsforumet för privat eller kommersiell annonsering, som exempelvis köpes- och säljes-annonser eller kontaktannonser.
Det är inte heller tillåtet med värvning utav medlemmar i någon form (t.ex. via privata meddelanden, kommentarer, chat, forum). Som värvning räknas även affiliateverksamhet, pyramidspel, få medlemen att registrera sig på en sida eller ta kontakt med en medlem för att diskutera en konkurrerande verksamhet till Sharps.se.

Okej förstår. Men som sagt. Kommer inte länka eller hänvisa till min sida. Lägger självklart ut mina "tips" där också. Men även här :D

Galeocerdo cuvier 2014-07-30 15:16

Tur har du, jag länkade till en sida jag hade till ett par pers, blev tokbannad åt helvete. :p I ett år dessutom har jag för mig. Att på något sätt konkurrera med egna affiliatelänkar mot Sharps sådana om sidans cashcows är ajabajja.

BroderH 2014-07-30 15:17

Eh, du hänvisar ju till sidan i princip alla inlägg du gör?

motmiljonen 2014-07-30 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 360890)
Eh, du hänvisar ju till sidan i princip alla inlägg du gör?

Gjorde, skrev precis att jag inte kommer att göra det.

motmiljonen 2014-07-30 15:28

[QUOTE=Galeocerdo cuvier;360889]Tur har du, jag länkade till en sida jag hade till ett par pers, blev tokbannad åt helvete. :p I ett år dessutom har jag för mig. Att på något sätt konkurrera med egna affiliatelänkar mot Sharps sådana om sidans cashcows är ajabajja.[/QUO

Ofan. Jo men jag förstår ju :D Vi får se om jag blir bannad. Kommer som sagt inte hänvisa eller länka mer. Bara ge ut tips med motivering :whistling:

motmiljonen 2014-07-30 20:03

Första spelet för dagen inne, till ett odds på 2,50! Den behövde jag.

motmiljonen 2014-07-30 20:30

Rött Celtic, underläge 2-1. Denna blir tuff.... DnB Celtic.

motmiljonen 2014-07-31 13:34

Okej! DÅ kommer en hel del spel! Jag tror på dessa men analysera själva innan ni tar rygg. FC Astana vs AIK. Jag testar under 2,5 mål till ett odds på 1,72 gånger pengarna. Astana är inget blåbärsgäng och AIK åker inte till Kazakstan och blir naiva. Jag tror att det blir en målsnål tillställning inget ”pang pang” som i MFF senaste match i Tjeckien. Gnaget vill såklart ha med sig minst ett bortamål men kommer nog inte ge bort några onödiga ytor till motståndarna. Jag tycker oddset är tilltalande och hoppas att jag har rätt i mina tankegångar.

Jag testar raka ettan på Göteborg till ett odds på 2,30 gånger pengarna. De möter ett defensivt inriktat lag från nedre regionerna i Portugisiskaligan. ”Rio” halkade lite på ett bananskal in i cupen även om man dock förtjänat platsen. Jag tror att Göteborgs speed på kanterna och i djupled kommer göra så att det öppnas upp ytor hos de defensivt inriktade Portugiserna. Efter debaclet mot Mjällby tror jag att Götet kommer vara otroligt taggade. 1-0,2-0? Inte omöjligt.

PSV Eindhoven - SKN St. Pölten. Hemmalaget att INTE hålla nollan: JA till ett odds på 2,15 gånger pengarna. Ett statistikspel. Pölten går väldigt sällan mållösa. Till det oddset är det + i längden, även fast PSV står på andra sidan.

Ett spel som jag privat kommer att spela. I mina ögon ett intressant spel. Om ni håller med mig =) - BP vs Torino. Här väljer jag att spela Torino under 1,5 mål till ett odds på 2,60 gånger pengarna. Jag förstår om ni lyfter på ögonbrynen MEN, Torino är precis tillbaka från semestern. Flera ”stjärnor” väntas utebli. De möter ett samspelt BP på konstgräs. Underskattning är att vänta. Sen vet man ju om att den individuellaklassen är betydligt bättre än hos Bromma, men som sagt, ser ett segt Torino som avgör med råge på hemmaplan istället.

motmiljonen 2014-07-31 19:13

Real Socidad vs Aberdeen raka 2:an till 10,75@. Oddset är sinnessjukt högt. Denna kör jag på alla dar i veckan. Sett över 10 matcher vinner Abedeen minst två. Plus i längden.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved