Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Odds över 1,70@ (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/21096-odds-oever-1-70-a/)

motmiljonen 2014-07-24 12:34

Odds över 1,70@
 
Hallå där! Jag har precis börjat att lämna speltips på min lokala fotbollssajt forzafotboll.se

I nuläget har 4 a 4 spel gått in och jag motiverar dem, spel för spel. Vore kul om ni ville komma med lite feedback här och gärna lämna en kommentar om ni ryggat.

Spelen kommer till största del bestå av singlar för att jag vill hitta mitt sätt att plussa i längden. Det kommer att komma upp ett spread eftersom.

Väl mött.

motmiljonen 2014-07-24 14:18

Även ett spread nu. Oklart om jag fyllt i korrekt. Sök på forzafotboll

BroderH 2014-07-24 14:24

Varför har du låst dig vid att alltid ha över 1,70 i odds?

Rehn108 2014-07-24 14:41

Där det står "Infoga" kan du börja skriva in ena lagets namn, så kommer du oftast få upp matchen som förslag. Då dyker även liga, matchtider osv upp automatiskt och du slipper skriva in allt sådant själv.

Välkommen!

motmiljonen 2014-07-24 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 359099)
Varför har du låst dig vid att alltid ha över 1,70 i odds?

Hej! För att hålla fokus och inte börja med "slask tips" . Har personligen följt X-antal rekar där jag åkt dit tungt på låga odds. Lurats av oddset istället för att sätta mig in i spelet.

motmiljonen 2014-07-24 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av Rehn108 (Inlägg 359105)
Där det står "Infoga" kan du börja skriva in ena lagets namn, så kommer du oftast få upp matchen som förslag. Då dyker även liga, matchtider osv upp automatiskt och du slipper skriva in allt sådant själv.

Välkommen!

Tack för hjälpen! :D

Migge 2014-07-24 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av motmiljonen (Inlägg 359098)
Även ett spread nu. Oklart om jag fyllt i korrekt. Sök på forzafotboll

Önskvärt är att korrekt spelstopp på matcherna finns & även att matcherna läggs in före spelstopp framöver, helst låses också om du vill ha ett seriöst trovärdigt spreadsheet...:yes:

motmiljonen 2014-07-24 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 359120)
Önskvärt är att korrekt spelstopp på matcherna finns & även att matcherna läggs in före spelstopp framöver, helst låses också om du vill ha ett seriöst trovärdigt spreadsheet...:yes:

Absolut det ska jag ta till mig! Men har icke bluffat. Spelen finns under NYHETER och SPELTIPS forzafotboll.se :D

Men ska försöka göra det korrekt i fortsättningen. Tack för feedback.

erek 2014-07-24 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av motmiljonen (Inlägg 359075)
...Väl mött.

Lycka till!

motmiljonen 2014-07-24 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av erek (Inlägg 359130)
Lycka till!

Bockar och bugar!

BroderH 2014-07-24 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av motmiljonen (Inlägg 359117)
Hej! För att hålla fokus och inte börja med "slask tips" . Har personligen följt X-antal rekar där jag åkt dit tungt på låga odds. Lurats av oddset istället för att sätta mig in i spelet.

Så om Real Madrid lirar mot Hammarbys flickor 11 och du får 1.60. Då avstår du spel?

motmiljonen 2014-07-24 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 359149)
Så om Real Madrid lirar mot Hammarbys flickor 11 och du får 1.60. Då avstår du spel?

Givetvis inte, men kommer aldrig att ske.. Men nu kör jag på min filosofi och håller mig till den. Ofta är inte utgångarna så givna på låga odds. I alla fall av min erfarenhet. Värdet kan ofta ligga på handicapp spel eller över 1,5 mål exempelvis. Så tänker jag.

motmiljonen 2014-07-24 20:35

Dagens spel blev två vinster och två förluster. Jag är nöjd med tanke på utgångarna i de två förlorade matcherna. Inter Baku förlusten är inte så mycket att säga om då dem får en man utvisad i tredje minuten. AIK orkade inte riktigt jobba in tredje målet.

De andra spelen sitter stabilt. 6 av 8 vunna spel. Tycker det är en fullt godkänd start. Tänker inte börja tjata om ROI när jag har så lite spel gjorda.

PÅ forzafotboll.se hittar ni motiveringar till spelen. Ni hittar dem under fliken "speltips"

Skriv gärna om ni ryggar :D

Väl mött.

PS. Spredsheet-namnet är forzafotboll.

motmiljonen 2014-07-25 07:47

DÅ finns det ett nytt speltips med mina tankegångar på forzafotboll.se
Även spreadsheet är uppdaterat och låst =)
Skriv gärna om ni ryggar och är med och jobbar in matchen.

Väl mött

BroderH 2014-07-25 08:06

Är inte 100 på reglerna men jag tror du ska vara försiktig med att pumpa ut reklam om din egen sida, ett tips bara.

Annars är det kul att du är här och delar med dig. BOL!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved