![]() |
spelar 34u på under 21,5 i matchen kraj-quer i belgrad, skriver mer sen....
Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
nu är sheetet uppdaterat med alla spel sen boken startade. |
nba, tailar papak
Spoiler:
|
wta madrid
Spoiler:
|
kör två under spel i allsvenskan
en total fail i bp-kff. bp seriens målsnålaste lag hade ju en kass omgång innan denna och jag trodde på att man skulle fokusera hårt på att hitta tillbaka till spelet man hade innan. kff hade 0-0 o 1-0 innan denna men vad hjälper det mig nu....hehe. göteborgsmatchen va ju ganska lugn även om domaren hade blåst mer... Spoiler:
|
mlb
Spoiler:
|
tailar sharps o idag. expekt gav ett litet utstick
Spoiler:
|
island igen, dessutom ett pick av robin
kamp i första omgången mellan två av de största klubbarna i island. för närvarande finns kvaliteten hos FH och man bör ha god chans. Spoiler:
ojoj, spelövertag o ribbträff får jag rapporter om. känns som ett steg framåt följs av två steg bakåt just nu... funderar seriöst på att köra ett 1,28 lir imorgon... måste leta på träffarna igen. |
island: gillar inte att spela superfavoriter men gör ETT undantag. blev ett fjuttbet på ett fjuttodds. måste bara ge mig en träff igen. det bättre spelet är ju -1,75 på kr men har den utanför denna bok. kan bli slakt denna match...:gun_bandana:
Spoiler:
|
play off england:
Spoiler:
|
nhl
Spoiler:
|
+1 nhl
Spoiler:
|
nba
nästan hela sharps är inne på boston inatt Spoiler:
|
Men va faan fel bok:skamsen::drunk: Sorry comprende, raderar och lägger in inlägget där det ska vara dvs "smalke & comprende plockar lingon":innocent:
|