Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Boden och greedy- håller koll på norrland - (Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/2837-boden-och-greedy-haller-koll-pa-norrland-fotboll/)

Boden 2010-06-03 23:09

Boden och greedy- håller koll på norrland - (Fotboll)
 
Vi är två norrbottningar som tänkt göra ett seriöst försök att hitta bra spel på norrbottnisk fotboll. Eftersom vi här uppe i norrland håller till i dom nedre serierna blir det mest spel från DIV 2 och neråt.

Vi kommer att sno Sharps och "segertågets" idé och lägga ut våra spel som "IO" och "O". Ett O-spel innebär alltså att vi har enats om ett spel tillsammans.

:cheers:

Här är vårat spreadsheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/bodengreedy

Boone 2010-06-03 23:12

Spännande. Kör hårt!

iCash 2010-06-03 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 43457)
Vi är två norrbottningar som tänkt göra ett seriöst försök att hitta bra spel på norrbottnisk fotboll. Eftersom vi här uppe i norrland håller till i dom nedre serierna blir det mest spel från DIV 2 och neråt.

Vi kommer att sno Sharps och "segertågets" idé och lägga ut våra spel som "IO" och "O". Ett O-spel innebär alltså att vi har enats om ett spel tillsammans.

:cheers:

Kör på Beng'ha, skvätt mig en hojt för pösjkan!

BOL :cheers:

comprende 2010-06-03 23:28

BOL

räkna kallt med att era picks kommer finnas med i hela sveriges lingondagbok.

eller hur smalke? :cheers:

smalke 2010-06-03 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 43462)
BOL

räkna kallt med att era picks kommer finnas med i hela sveriges lingondagbok.

eller hur smalke? :cheers:

Absolut:thumbup:

Fangtastic 2010-06-04 00:37

vad kul, mina hemtrakter med! flyttar till Kalix om 3 veckor kanske kan bidra jag med nåt så småningom. känner ju en del folk där omkring som sagt IFK Kalix som är med i div 4 och sen finns ju Assi IF div 3 om inte annat som brukar vara väldigt bra. men de var dom lagen jag tänkte på i första hand för de ligger nära till hands. typ granne kan man säga;) dock tillhör inte fotbollen mitt största intresse även om jag e lite allätare, följer mer hockey och mest bandy. nåja, får se hur de blir ska fundera på det. kommer inte vara så aktiv online under sommaren ändå:)

lycka till vad ni företar er!

LTG 2010-06-04 07:48

Kan bli intressant.
Vilka bookies tar emot spel på de lägre divisionerna?

zimzelen 2010-06-04 08:27

Citat:

Ursprungligen postat av LTG (Inlägg 43482)
Kan bli intressant.
Vilka bookies tar emot spel på de lägre divisionerna?

NordicBet har ner t.o.m. 4an

Boden 2010-06-04 10:38

Trevligt att så många uppskattar detta, nu får vi bara hoppas vi presterar, annars får vi väl avgå (som blivit väl använda uttryck i chatten) ;)

Fangtastic: Bara hjälpa till och komma med tips om du har sådana. Vi jobbar ju tillsmmans här, inte emot :cheers:

Vi har redan börjat titta på vissa matcher och tror vi kan ha hittat något bra. Men info kommer under dagen. Nu säger jag som dom i Pistvakt:
"Bäng Ha- sätt på skivan"! Nu kör vi....

Perfection 2010-06-04 21:13

härligt, detta blir intressant :)

/ Norrbottning

Boden 2010-06-04 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av Perfection (Inlägg 43593)
härligt, detta blir intressant :)

/ Norrbottning

härligt med fler norrbottningar! Bara släng in tips här i tråden om det är något intressant du hittar, alla tips är bra utom dom dåliga :cheers:

Som jag skrev tidigare har vi ett par spel vi kikar på ännu, men väntar på lite mer info.

Boden 2010-06-05 00:32

Vi kommer att köra 1-5 U.

Här kommer vårat första spel!

DIV 2 NORRLAND

5/6 15:00

Anundsjö - Skellefteå 2:a @ 2.15 (unibet) 3U (O)

resultat: 1-1... ingen bra början, men vi kommer igen!

Skellefteå (16p) har bara tappat poäng i 2 matcher hittils, en förlust kom borta mot toppkonkurenten Piteå med 1-0, sen spelade man oavgjort i derbyt mot Ersboda senast. Så vi kan räkna med ett revanchsuget Skellefteå idag. Man har inte råd att förlora många poäng mot dom sämre placerade lagen för då kommer Piteå och Luleå dra ifrån. Kan vara svårt att ta igen sen.

Anundsjö har inte spelat lika bra men ligger trots det på en 5:e plats i tabellen med 8p, men bara 1p ner till 10:e. Så det är tätt..

Vi ser att Skellefteå ska vinna denna match, allt annat är ett misslyckande för dom!

Nu kör vi! :cheers:

comprende 2010-06-05 00:47

taget, har själv sneglat på den utan att våga trycka av, men nu finns det inget hinder längre.

BOL

Boden 2010-06-05 11:12

Blir korta motiveringar den här helgen, ovanligt nog har jag mycket att göra :)

DIV 3 NORRA NORRLAND

5/6 14:00

Gällivare/Malmb v Notvikens IK 1:a @ 3.05 unibet 1U (IO)

Resultat: 0-1. -1 U

Var för mig alldeles för högt odds på GMFF, matchen känns oviss på förhand och jag ser inte hur Notviken kan vara så stora favoriter. Båda lagen har börjat säsongen dåligt och GMFF kan mycket väl vinna detta. var tvungen att testa denna!

abber 2010-06-05 11:34

Taack spelas till 3.45 hos expekt



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved