Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-03, 23:09   #1
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Boden och greedy- håller koll på norrland - (Fotboll)


Vi är två norrbottningar som tänkt göra ett seriöst försök att hitta bra spel på norrbottnisk fotboll. Eftersom vi här uppe i norrland håller till i dom nedre serierna blir det mest spel från DIV 2 och neråt.

Vi kommer att sno Sharps och "segertågets" idé och lägga ut våra spel som "IO" och "O". Ett O-spel innebär alltså att vi har enats om ett spel tillsammans.



Här är vårat spreadsheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/bodengreedy

Senast redigerad av Boden den 2010-06-05 klockan 23:05.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 23:12   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Spännande. Kör hårt!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 23:12   #3
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Vi är två norrbottningar som tänkt göra ett seriöst försök att hitta bra spel på norrbottnisk fotboll. Eftersom vi här uppe i norrland håller till i dom nedre serierna blir det mest spel från DIV 2 och neråt.

Vi kommer att sno Sharps och "segertågets" idé och lägga ut våra spel som "IO" och "O". Ett O-spel innebär alltså att vi har enats om ett spel tillsammans.

Kör på Beng'ha, skvätt mig en hojt för pösjkan!

BOL
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 23:28   #4
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

BOL

räkna kallt med att era picks kommer finnas med i hela sveriges lingondagbok.

eller hur smalke?
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 23:45   #5
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
BOL

räkna kallt med att era picks kommer finnas med i hela sveriges lingondagbok.

eller hur smalke?
Absolut
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 00:37   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

vad kul, mina hemtrakter med! flyttar till Kalix om 3 veckor kanske kan bidra jag med nåt så småningom. känner ju en del folk där omkring som sagt IFK Kalix som är med i div 4 och sen finns ju Assi IF div 3 om inte annat som brukar vara väldigt bra. men de var dom lagen jag tänkte på i första hand för de ligger nära till hands. typ granne kan man säga dock tillhör inte fotbollen mitt största intresse även om jag e lite allätare, följer mer hockey och mest bandy. nåja, får se hur de blir ska fundera på det. kommer inte vara så aktiv online under sommaren ändå

lycka till vad ni företar er!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 07:48   #7
LTG
 
LTGs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 285
Standard

Kan bli intressant.
Vilka bookies tar emot spel på de lägre divisionerna?
LTG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 08:27   #8
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LTG Visa inlägg
Kan bli intressant.
Vilka bookies tar emot spel på de lägre divisionerna?
NordicBet har ner t.o.m. 4an
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 10:38   #9
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Trevligt att så många uppskattar detta, nu får vi bara hoppas vi presterar, annars får vi väl avgå (som blivit väl använda uttryck i chatten)

Fangtastic: Bara hjälpa till och komma med tips om du har sådana. Vi jobbar ju tillsmmans här, inte emot

Vi har redan börjat titta på vissa matcher och tror vi kan ha hittat något bra. Men info kommer under dagen. Nu säger jag som dom i Pistvakt:
"Bäng Ha- sätt på skivan"! Nu kör vi....
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 21:13   #10
 
Perfections avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 67
Standard

härligt, detta blir intressant

/ Norrbottning
__________________
cashflow

Winners never quit
Perfection är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 21:53   #11
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perfection Visa inlägg
härligt, detta blir intressant

/ Norrbottning
härligt med fler norrbottningar! Bara släng in tips här i tråden om det är något intressant du hittar, alla tips är bra utom dom dåliga

Som jag skrev tidigare har vi ett par spel vi kikar på ännu, men väntar på lite mer info.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 00:32   #12
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Vi kommer att köra 1-5 U.

Här kommer vårat första spel!

DIV 2 NORRLAND

5/6 15:00

Anundsjö - Skellefteå 2:a @ 2.15 (unibet) 3U (O)

resultat: 1-1... ingen bra början, men vi kommer igen!

Skellefteå (16p) har bara tappat poäng i 2 matcher hittils, en förlust kom borta mot toppkonkurenten Piteå med 1-0, sen spelade man oavgjort i derbyt mot Ersboda senast. Så vi kan räkna med ett revanchsuget Skellefteå idag. Man har inte råd att förlora många poäng mot dom sämre placerade lagen för då kommer Piteå och Luleå dra ifrån. Kan vara svårt att ta igen sen.

Anundsjö har inte spelat lika bra men ligger trots det på en 5:e plats i tabellen med 8p, men bara 1p ner till 10:e. Så det är tätt..

Vi ser att Skellefteå ska vinna denna match, allt annat är ett misslyckande för dom!

Nu kör vi!

Senast redigerad av Boden den 2010-06-05 klockan 15:53.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 00:47   #13
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

taget, har själv sneglat på den utan att våga trycka av, men nu finns det inget hinder längre.

BOL
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 11:12   #14
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Blir korta motiveringar den här helgen, ovanligt nog har jag mycket att göra

DIV 3 NORRA NORRLAND

5/6 14:00

Gällivare/Malmb v Notvikens IK 1:a @ 3.05 unibet 1U (IO)

Resultat: 0-1. -1 U

Var för mig alldeles för högt odds på GMFF, matchen känns oviss på förhand och jag ser inte hur Notviken kan vara så stora favoriter. Båda lagen har börjat säsongen dåligt och GMFF kan mycket väl vinna detta. var tvungen att testa denna!

Senast redigerad av Boden den 2010-06-05 klockan 14:54.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 11:34   #15
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Taack spelas till 3.45 hos expekt
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td