![]() |
Citat:
|
Jorå sådana finns det gott om!
|
Intressanta spel idag är:
Varningsflagg dock för träningslandskamper som vanligt. Jag tycker att lag som Turkiet, Serbien, Bosnien & Kroatien med flera brukar underprestera i landskamper allt som oftast. Dagens matcher spelas antingen i en tung träningsperiod eller veckan före seriepremiär (Med vissa undantag då ett flertal mindre ligor i Europa rullar på förfullt och de på andra sidan atlanten), vilket kan få konsekvenser med tidiga byten och en förändrar matchbild. Sverige känns som den bästa och den enda som kvalificerar sig in på sheetet ÄN så länge. Nu även Sydkorea. Återkommer senare efter lite sömn. |
Glad att man avstod Kina. Sydkorea satt fint. Ryssland leder men inget spel.
|
Jobba in 2 mål till Mexico - Spain!
|
bra odds 2,14 efter 1-0;)
|
Citat:
|
snyggt!:claps:
|
Citat:
|
vi får jobba in bulls, det lossnar idag!
|
Citat:
|
Kom igen nu Spain och Mexico. In med bollen!
|
Fan glömde att mexico hade match så rafa inte är med i bulls. Då är över the play.
|
Citat:
|
The Opening Day! Jag har gnuggat mina geniknölar hårt sedan jag vaknade 02:45. Spurs - City. Ingen av lagen vill nog förlora denna match och jag klurar på U 2.5 Det kommer att bli en kamp och Svenska Fans har ställt upp en 4-4-2 för Spurs men det tror jag inte stämmer så bli inte lurad av den om ni letar info där. Mycket mer troligt att han ställer upp med en likande 4-2-3-1 uppställning med Palacios istället för Defoe. Ställer City Yaya, Barry, De Jong på Mitten behövs både Palacios och Huddle.
Men historien talar emot denna bet. Spurs brukar både producera och släppa in en hel del mål mot lagen i Top 5. |