![]() |
Jag skulle tryckt av på alla min bets idag. Sevilla, QPR, PSV -2 och Chelsea -2. Hade varit en ännu bättre dag.
|
Nu är jag så trött på MLS och alla missade målchanser.
|
Fyfan för bulls, ägde matchen totalt ska fan peta in en boll...
|
Nu trycker jag på Gasen i spreaden och det blir många bets istället för få. Missade för många vinnare igår. Nu kör vi!
|
Citat:
|
Gött RizZla! Jag åker med! :cheers:
|
6 vinst - 3 torsk so far. Lite tråkigt att Lyon fick rött i halvtid.
|
Snyggt rizzla.
Synd på bajen och gbg matcherna, skulle haft tvärtom där :rolleyes: |
Citat:
|
Såg att du spelat Tottenham till 1.72 eller liknande. Tänkte bara upplysa att dom står i 1.85 hos Bet24 :)
|
Spelar Tottenham tidigt borta mot Young Boys på Tisdag. Rödknappen vill vinna detta direkt och kommer garanterat ställa bästa laget på plan. Tottenham spelade riktigt bra i premiären och Young Boys är ett par klasser sämre. 8u på spurs. Min andra 8u på Sheetet, den första var ett livespel på Brasilien och nu känns det klockrent igen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Två lag som inte vill tappa poäng tror jag snarare, båda lagen är nöjda med 1 poäng i ett svårt möte. Då jobbar man på defensiven.
|
Citat:
|
tryckte av spurs till 1.90 på interwetten. Tack för bra spel!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ajaj, miss på dem 2 sista. Plus cirka 8u men men, kunde varit mycket bättre. Nya tag imorgon.
|
Tror på en öppen historia imorgon mellan Landskrona - ÖIS. Matchen är otroligt viktig för bortalaget och vid förlust så kommer man att ha minst 5 poäng upp till kvalplats, även vid kryss så kan det vara 5 poäng gentemot Syrianska om de vinner sin nästa match. Känslan är att ÖIS går för vinst från start. Landskrona saknar en av sina viktigaste kuggar i den defensiva mittfältaren Fredrick Svanbäck vilket gör att det mycket väl kan bli lite extra oreda i Henrik Larssons lagbygge. Lagen har varit målglada den senaste tiden och inget tyder på att denna matchen ska gå i en annan riktning. 1.93 på Över 2.5 Pinnacle taget.
|
Standard "Läckande i första Halvlek" Liege - Real Madrid Halftime/Fulltime Real Madrid/Real Madrid 2/2. Fick 1.91 på det.
|
Håll i nu Japaner. In med dagens första bet!
|
Tack för japanerna!
|
Citat:
|
Första minusdagen igår för sheetet. Nya tag idag. Börjar dagen med en Sushi(leksak) till Lunch + en singel.
|
|
Citat:
Vet inte om man vid det fallet isåfall får stå sitt kast och bocka det som förlust pga sin egen klantighet? Förmodligen det ända rätta. Ill redo that. |
Citat:
Edit : så kan du dra in det som vinst som du sa att det var menade jag, synd på Spreadsheetet ju :) |
Citat:
Vid 3-0 målet gav x2 (dvs +0,5) 9x live Vid 3-1 målet gav x2 (dvs +0,5) 4x live Vid 3-0 och 3-1 live asian hcp (dvs det står 0-0 i matchen och endast mål efter speltillfället räknas) så hade tottenham -0,5 i lina och oddset pendlade mellan 1.85 och 2.00 Youngboys pendlade på +0,5 mellan 1.90 - 2.10 17/08/2010 20:19:08 (Nuvarande resultat 3-0) Tottenham-0.5 @ 2.00, 1.900,00 kr Singel 1.900,00 3.800,00 Vid 3-1 och 30min kvar kunde man köpa ut sig med Young boys -2 (trevägs hcp) till oddset 5.0 detta odds ökade sen till 5.5 med 10min kvar. |
Citat:
|
Citat:
Jag själv spelar de mesta live därför ser mitt spread ut som den gör också. Känner inget behov av att uppdatera i efterhand heller för allt jag spelas bokförs redan på den sidan jag spelar. Bokförs även saker i efterhand så får man bara frågor på sig och måste stå tillsvars med printscreens etc, då är dettre att låta bli eftersom bokföringen är som sagt för ens egen skull och ingen annans. Egentligen tycker jag inte ens du ska bokföra live faktiskt om du inte vill göra det för din egen skull och då blir mycket av det i efterhand, därmed bättre med ett eget spreadsheet eftersom den inte behöver vara så nogrann som den folk väljer att följa. :hattenav: |
Citat:
|
Nu skall jag ut och plocka kantareller. Återkommer vid lunch.
Jobba nu Japaner! |
RiZzLE ma shIzzl3, da dizZlE for zE HizZZle. Go japan! :popcorn:
|
Citat:
|
Citat:
edit. aj aj, så kom plingen man inte ville. |
Citat:
|
Citat:
|