![]() |
Du har inga tankar om K-Laser imorgon?
|
Sry, måste ta en liten paus. :lol: Gick så uselt så lite distans till sportvärlden måste tas. Nu nya tag :gun_bandana:
|
2010-10-12 Tappara - Lukko (SM-Liiga)
Datum: 2010-10-12
Tid: 17:30 Sport: Ishockey Land: Finland Liga: SM-Liiga Match: Tappara - Lukko Spel: Lukko Insats: 5.00 Odds: 2.620 Bolag:Nordicbet Motivering: Lukko har spelat bra på sistone och stämningen i laget är bra, tror stenhårt på en bortavinst här, mera spel kommer under dagen. :gun_bandana: |
2010-10-12 Parlay - (Parlay)
Tid: 17:30 Sport: Parlay Land: Parlay Liga: Parlay Match: Parlay - Spel: Parlay 2 Insats: 3.00 Odds: 3.610 Bolag:Nordicbet Motivering: En dubbel. Provar lite :p |
2010-10-12 HPK - Kärpät (SM-Liiga)
Tid: 17:30 Sport: Ishockey Land: Finland Liga: SM-Liiga Match: HPK - Kärpät Spel: HPK Insats: 3.00 Odds: 2.200 Bolag:Nordicbet Motivering: Ett bra odds. Kärpät har spelat mycket ojämnt och HPK är alltid stark hemma. |
2010-10-12 KalPa - Ässät (SM-Liiga)
Tid: 17:30 Sport: Ishockey Land: Finland Liga: SM-Liiga Match: KalPa - Ässät Spel: Över 5.5 Insats: 3.00 Odds: 2.300 Bolag: Nordicbet Motivering: 2 målglada lag möter varandra. Tror därför på en mycket målrik match. |
Där satt den. Bra spel! Hade dock inte den själv matchen:)
|
Bra lirat på dina singlar idag...tyvärr blev det ingen rygg :sad:
|
Yup, de satt alla fint :)
Ett litet fel fanns i dubbeln, ena spelas alltså imorgon och en på torsdag, de hade fel tid i spreadsheeten men fixade den.
:gun_bandana: |
Fint jobbat. Nu borde jag oxå skärpa mig med spelandet...
|
Snyggt! Hoppas du sätter dubbeln också. :)
|
ryggade, och är väldigt tacksam!
|
Today's Games
|
Hade tydligen kommit lite tryckfel i posten ovanför :skamsen: Så blir det när man använder telefonen till att sätta in spelen. Måste skärpa mig :idiot: :idiot:
|
Men om någon spelade den före jag rättade den gick dubbeln rätt :lol:
|