![]() |
Japp men nu är det som sagt nya tider och med Tottenhams enorma försvar, hållt nollan i över 600 min nu. Ta det tillsammans med att Pool saknar Torres, Gerrard och Benayoun, de tre har väl gjort det mesta av Pools mål. Hur många mål tror ni Liverpool gör??
Sen spelade faktiskt Tottenham enormt bra mot Hull, ni som läste mitt inlägg. 18-2 i avslut och 14-1 i hörnor, det pratades efter matchen om att Hulls målvakt gjorde en av de bästa insatserna i Premier League någonsin. Så jag tror Tottenham kan få in 2 mål mot ett Pool som inte var de bättre laget mot Stoke (som förtjänade kvitteringen) samt åkte ut mot Reading... Jag gillar att bolagen har Pool som favoriter, det drar upp oddsen nåt å de grövsta på Tottenham och det blir väldigt spelbart! :) Jag chansar och tror på Tottenham! |
Den som lever får se helt enkelt :)
Bara Aaron Lennon som viktig på skadelistan? Anser att Ledley King är ganska viktig, Benoit Ekotto är väl också en man för startelvan? |
Inte för o dumma mig men tycker du verkligen chippen ser attraktiv ut på bilden?
Bort med ansiktet och det liknar ett biaffrafall, killen består ju bara av senor och ben :sad: |
Citat:
Hehe. Jag tycker han är riktigt attraktiv faktiskt, dock lite mindre "tanig", men hans ansikte är väldigt sött :whistling: Edit: Hans V är väldigt sexigt också, och frisyren, och ögon och ............kan hålla på i oändligheter =) |
Karlovic tar hem detta nu =) nån som hann rygga? :)
Nu blir de sängen. Ställer klockan på 4, så får jag gå upp o ta tag i städningen härhemma lite =) Ha de bra så länge allihop:) Skriv gärna om ni har någonting ni undrar över eller tips på spel, eller vad som helst, blir roligare om man kan ha en dialog istället för att skriva själv.:) Puss |
Citat:
Sen kvittar det ju hur bra Tottenhamn lirade sist, man fick inte in bollen, sånt sätter griller i huvudet på spelarna. Men men, att Pool ger över 2,5 i odds på himmaplan, det tycker jag är spelvärt, även fast de saknar de båda stjärnspelarna. Men men, lägger en liten slant så får vi se senare.....Rafa lär ju ryka vid en förlust i varje fall.... |
Liverpool har inte vunnit en match i år utan Torres, Gerrard eller Benayoun på plan. Varför skulle de slå ett starkt Tottenham hemma idag? Nog att de är (eller åtminstone var) bra på att ta sig ur kniviga situationer. Men det var MED sina spelare, när de var I FORM, när de gick bra och när alla spelade med tro och självförtroende. Det vill säga förra säsongen.
Att Liverpool vinner idag känns mycket avlägset. Tyvärr. /You never walk alone |
Äntligen någon som förstår att gamla meriter inte är allt..
Sen är ju frågan vad som är mest spelvärt. Att spela att liverpool gör mål till 1.25 i odds eller att tottenham nollar pool och vinner matchen till 5 i odds. Jag spelar hellre det sistnämnda, speciellt en dag som denna med dessa förutsättningar :) |
Citat:
|
Citat:
Hans V?, vad är detta V kvinnorna gillar. Vill också ha ett V. Bender må vara ful (han är ju trots allt gjord av plåt :p) men kunglig personlighet det har han, kleptoman ftw! :clap: |
Citat:
En annan motivering är ju, som ni tar upp, att inte mycket talar för Pool.....kanske just det som talar för dem, om ni förstår min dåliga svenska:evilgrin39:? Men lägger enbart en liten slant på denna, funderar på en större slant på ett underspel.... |
Sveriges startelva mot Oman idag:
Daniel Örlund - Mikael Lustig, Per Karlsson, Tom Söderberg, Mikael Dorsin - Sebastian Eriksson, Anders Svensson - Guillermo Molins, Pontus Farnerud, Emir Bajrami - Daniel Larsson. Ersättare: Johan Dahlin, Kristoffer Nordfeldt, Viktor Noring - Michael Almebäck, Joel Ekstrand, Emil Johansson, Erik Lund, Tobias Eriksson, Alexander Farnerud, Samuel Holmén, Stefan Ishizaki, Mathias Ranégie. |
Hakade på alla matcher på ett eller annat sätt :)
|
Oman - Sverige 2 Odds 2.00 10 units
Ser sådär ut, ledning med 20 minuter kvar, men Sverige är ganska dåliga... Kul att Tacos fick göra Hamrens första mål,:grin: Liverpool - Tottenham 1 Odds 2.49 5 units 21:00 ikväll, då jävlar! Fiorentina - Lazio 1 Odds 1.80 5 units 21:00 Örebro - Västerås ML 2 Odds 2,19(NB) 5 units 19:00 Malmö - Almtuna hcp -1 1a@ 2.02 3units 19:00 Dalen - Umeå hcp -1 1a @ 1,72 3 units 19:00 Kämpa Sverige!:) |
Ser även att Polen vann, härligt!
X i Egypten-Benin @ 3.50 just nu 2-0 X i Nigeria - Mocam @ 4.25 just nu 1-0 Karlovic-Benneteau @ 1.60 Vinst:thumbup: Gabon - Zambia 1X @ 1.38 imorgon Thailand-Polen Dnb @ 1.80 Vinst:thumbup: Santos - Ponte Preta @ 6,25 |
PUUH, "bra" öhrlund, vilken jävla dålig frispark :D
|
Citat:
|
[QUOTE=Betongbarn;5743]:offtopic:
Hans V?, vad är detta V kvinnorna gillar. Vill också ha ett V. QUOTE] De är de V:et som syns vid midjan som går ner mot snoppen:lol: När bäckenbenen går ihop, grr!:grin: |
Liverpool - Tottenham 1 Odds 2.49 5 units
Fiorentina - Lazio 1 Odds 1.80 5 units Örebro - Västerås ML 2 Odds 2,19(NB) 5 units Malmö - Almtuna hcp -1 1a@ 2.02 3units Dalen - Umeå hcp -1 1a @ 1,72 3 units Washington - Detroit 1 Odds 2.00 5 units VINST!:thumbup:+ 5 LA Kings - San Jose ML2 Odds 1,87 5 units VINST!:thumbup:+ 4,35 Oman - Sverige 2 Odds 2.00 10 units VINST!:thumbup: + 10 Redan gått plus idag,eller, nåja -3 ifall alla 5 matcher skulle skita sig så för den som hann med mina NHL-spel säger jag grattis till;) Spelkassan:127,05 Levande: 21 +/- : + 48,05 Träffprocent: 65% |
All creds till dig. Du är grym!
|
Citat:
Dagen börjat fint! |
Snart är de dags att jobba in hockeyn, Malmö och Västerås:)
Någon som själva sitter på samma?;) |
Citat:
Kanske borde börja göra de ändå, även om jag inte hinner tipsa er andra:innocent: |
Citat:
|
Citat:
Jag gjorde de ett tag, men då var man riktigt ur form, så stannade bara plus några units på nån månad och hade 49 i träffprocent, så jag la ner den. |
De blir ett spel till:
Svensk seger i handbollen, 2 units till 3,50:) Kommer revanschsugna och hyfsat odds. Däremot startar inte beutler, som va riktigt bra igår. Ett litet chansspe:)l |
Paus.
X i alla hockeymatcher,Malmö-Almtuna 0-0,ÖIK-Västerås 1-1, och Mora-BHC 1-1. I innebandyn leder Dalen med 3-2. Nu jobbar vi in detta nu =) |
Jag är med dig på Malmö (-1.5) Öik ML och Dalen!
|
Citat:
Mitt avslag på Mora känns bra just nu också =) |
Citat:
|
Malmö slut, händer ju inte, 1-0 i hockey?:sad44:
Var ju trots allt inne på rätt spår. Dalen slutar 12-4, kross! Västerås ligger under 2-1, men mycket kvar att jobba på. Sverige bra med i handbollen:) Till mina avslag: BHC ledde med 3-1, just nu 4-3, surt. Bolton tagit ledningen på Emirates! |
bästa livespelet om de finns och de blir kryss efter fulltid
Mora -BHC vinst ML Borås! Borde ligga över 2,20 för att vara hyfsat spelvärt. vinner oftast sudden eller straffarna :) |
Spel i bloggen som inte räknas med i statsen:
Mora - Borås Borås Overtime-vinst Ja Odds 2,20 MINST VINST! Thailand - Polen 2a Odds 1.80 VINST! Karlovic-Benneteau @ 1.60 VINST! Thailand-Polen 2a @ 1.80 VINST! Gabon - Zambia 1X @ 1.38 imorgon Santos - Ponte Preta @ 6,25 ikväll X i Egypten-Benin @ 3.50 Förlust X i Nigeria - Mocam @ 4.25 Förlust Varningar: Mora-Borås Befogad! Arsenal - Bolton 0-2 efter 28 min, 3-2 i 64....samtidigt ribba pools! |
Citat:
Finns inget värre än folk med dagböcker som har förlorande dagar och som i efterhand reparerar det med att skriva att de körde ett livebet eller liknande som de inte la in. En sån post och jag slutar följa personen direkt. Speciellt om du satsar på att fixa en betalsida så är det ju viktigt att du visar att du kan vara vinnande endast på rekar gjorde i förhand, eftersom det är det du kommer göra på den sidan. Keep it up. |
Ännu mer stats:
Fotboll: 12/16 75% Levande: 0 Ishockey: 3/7 42% Levande: 0 Övrig sport 1/3 33%: Tennis: 0/2 Innebandy 1/1 Levande: 0 |
Citat:
Inte riktigt, postade spelet innan matchstart, men de var bara 15 minuter till matchstart, vilket gjorde att jag inte la till de i dagboken då många vill rygga helt av, då blir de ju fel för dem, om jag lägger in spel som dom inte hinner rygga, kanske jag går plus 60 units,och de som ryggar 40 units eller nåt liknande :) SKULLE ALDRIG LÄGGA IN ETT SPEL I EFTERHAND, var så säkra.:yes: |
JAAAAAAAAAAAAAAA =D
Tackar :) 2-0, och Fiorentina vann =D rättning sker ovanför :clap::moneybag: |
Dagens Spel!
Dagens Spel!
Liverpool - Tottenham 1 Odds 2.49 5 units Levande VINST! + 7,45:thumbup: Fiorentina - Lazio 1 Odds 1.80 5 units Levande VINST! + 4:thumbup: Dalen - Umeå hcp -1 1a @ 1,72 3 units VINST! + 2,16:thumbup: Washington - Detroit 1 Odds 2.00 5 units VINST!+ 5:thumbup: LA Kings - San Jose ML2 Odds 1,87 5 units VINST!+ 4,35:thumbup: Oman - Sverige 2 Odds 2.00 10 units VINST! + 10:thumbup: Sverige - Polen 1a Odds 3.50 2 units Förlust -2:rant: Örebro - Västerås ML 2 Odds 2,19(NB) 5 units Förlust -5:rant: Malmö - Almtuna hcp -1 1a@ 2.02 3units Förlust -3:rant: 6/9 idag 66% + drygt 20 units :) Idag: drygt 20 units Spelkassan:151,66 Levande: +/- : + 51,66 Spel: 26 Vinster: 16 Förluster: 10 Levande: 0 Träffprocent: 61,5% |
Morgondagens spel kommer lite senare idag. Senast halv 1 dock;)
5 000 klick också, vill tacka alla läsare! Skriv gärna lite mer i dagboken, bara roligt :) Mvh En riktig glad Denise :) |
Eftersom kassan ökat med 50% sen starten, höjs nu 1 units till 1,5.
Så nu kommer mina units att vara 7,5 units/matchen när de tidigare varit 5 units/match. Så 5% av kassan = 7,5. Hoppas alla förstod =) |