Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   PumaDessan 5 spel varje dag tills månadskiftet! (Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/382-pumadessan-5-spel-varje-dag-tills-manadskiftet-fotboll/)

PumaDessan91 2010-01-21 08:52

Citat:

Ursprungligen postat av erixon (Inlägg 6175)
Matcher mellan Modo - Timrå är alltid svåra.
Av de 4 senaste matcherna där Modo haft hemmaplan och man mött Timrå har man 4 segrar, men 3 med uddamålet och en vann man i förlängningen. Med tanke på Modos form och dåliga målvakter så känns det vidöppet om du frågar mig, men hemmaplan brukar avgöra i dessa derbyn, men känns som en trend kan brytas ikväll. Men lycka till med det bet, jag ska hålla tummarna :)

Foppa lirar inte ikväll.

Jag är väl medveten om att det brukar vara tuffa matcher däruppe i Swedbank Arena, tro mig;)

Modos form i Swedbank Arena är dock imponerande, 1 förlust på 10 hemmamtcher, och då var de mot Djurgården två omgångar sen med 7-2.

Tycker att Modos målvakt fått obefogad kritik iår. Svedberg som stått de flesta matcherna ligger trots allt över 90%, samma gäller Lindbäck i Timrå.

Timrå har släppt in dubbelt så många mål borta som Modo gjort hemma...

Tror på återigen en tuff match, men Modo vinner tillslut. Underspelet känns ganska bra också faktiskt, om du frågar mig :)

Som jag brukar säga, Den som lever får se!

Betongbarn 2010-01-21 10:20

PumaDessan, när du släpper din tjänst och någon köper den (och den går bra) så kommer den ju förmodligen upp här på forumet, under service plays.

Är nog svårare att få folk att betala när informationen sprids gratis på internet...

Skulle du ta illa upp då?

Lazlo 2010-01-21 15:33

Sevilla spelet är mer eller mindre bomb säkert och det kommer blir VOID på det så det spelar ingen roll hur mycket man satsar där, det kommer ändå inte ge någonting förutom frysta pengar ett tag!

Visst kan man se flera spel i samma match som en sorts gardering men samtidigt så blir det storförlust om utången inte blir som man tror eller räknat med och ett typ 1-1 resultat i Kamerun-Tunisen är ju inte helt otänkbart, fast ibland måste man våga för att vinna så är det och lyckas det så är det bra, men fortfarande inte rätt sätt att ta sig fram på.

Du har sällan mer information än bolagen har, om du vet mer än mig eller någon annan spelar ingen roll, bolagen har all info och det är dem som sätter oddsen som vi spelar på och därav har du inget direkt värde på någon sida eftersom du inte vet mer än dem, förutom din egna "känsla" då och kan man klara sig på den så är det ju bra!

Det verkar inte riktigt som att du förstår hur jag menar eller vad någon annan heller försöka förklara för dig. Ska ge dig det mest användbara verktyget inom sportsbetting: ROI!
Du ska genast börja räkna ROI och ha det som utgångspunkt, inte antal Units plus eller liknande, då kan du hålla en lägre och mer kontrollerad insats struktur men fortfarande visa upp strålande siffror som kommer imponera. ROI är egentligen det viktigaste och bästa verktyget och egentligen det enda som räknas eftersom ROI är den samma för alla personer oavsett insats. Istället för att satsa 10-15 Units och riskera 15 % av kassan så ska du satsa 1-5 Units och bara riskera 5 % av kassan på varje spel... du kommer få samma höga/låga ROI oavsett om det går dåligt eller bra och du har ett mycket bättre MM. Har inte kollat över dina spel men du hade säkert haft en högre ROI än Units + hittills iaf.

Jag är inte kritiskt till ditt kön, säger bara att oavsett hur det är så ger det dig lite extra uppmärksamhet, så enkelt är det. Ditt nick PumaDessan91 är ju också lite speciellt kan tyckas. I de allra flesta fall så hade nog en tjej haft en ganska låg profil speciellt om man nu är ganska färsk och oerfaren. Du går ut stenhårt med att du är Puma (snygg) Dessan (tjej) 91 (ung) ... samtliga ingredienser som en småkåt spelpojke vill ha och det är klart att det blir lite extra intressant att se vad du håller på med. Om det är för att du just är ung och kanske lite dum (ursäkta) eller för att du medvetet valt att få fokus på just dit kön, utseende och ålder spelar väl ingen större roll. Jag är iaf säker på att "Ulf_37" inte hade fått samma respons som "PumaDessan91" även om resultaten hade varit lika bra!

PumaDessan91 2010-01-21 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av Betongbarn (Inlägg 6212)
PumaDessan, när du släpper din tjänst och någon köper den (och den går bra) så kommer den ju förmodligen upp här på forumet, under service plays.

Är nog svårare att få folk att betala när informationen sprids gratis på internet...

Skulle du ta illa upp då?

Jo, jag vet. Just därför jag funderar på att lansera sidan nu till sommaren istället...

Nej, de skulle jag väl inte, men jag lär ju förlora ganska mycket pengar om de nu skulle gå bra för mig, de blir ett senare problem :)

PumaDessan91 2010-01-21 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 6312)
Sevilla spelet är mer eller mindre bomb säkert och det kommer blir VOID på det så det spelar ingen roll hur mycket man satsar där, det kommer ändå inte ge någonting förutom frysta pengar ett tag!

Visst kan man se flera spel i samma match som en sorts gardering men samtidigt så blir det storförlust om utången inte blir som man tror eller räknat med och ett typ 1-1 resultat i Kamerun-Tunisen är ju inte helt otänkbart, fast ibland måste man våga för att vinna så är det och lyckas det så är det bra, men fortfarande inte rätt sätt att ta sig fram på.

Du har sällan mer information än bolagen har, om du vet mer än mig eller någon annan spelar ingen roll, bolagen har all info och det är dem som sätter oddsen som vi spelar på och därav har du inget direkt värde på någon sida eftersom du inte vet mer än dem, förutom din egna "känsla" då och kan man klara sig på den så är det ju bra!

Det verkar inte riktigt som att du förstår hur jag menar eller vad någon annan heller försöka förklara för dig. Ska ge dig det mest användbara verktyget inom sportsbetting: ROI!
Du ska genast börja räkna ROI och ha det som utgångspunkt, inte antal Units plus eller liknande, då kan du hålla en lägre och mer kontrollerad insats struktur men fortfarande visa upp strålande siffror som kommer imponera. ROI är egentligen det viktigaste och bästa verktyget och egentligen det enda som räknas eftersom ROI är den samma för alla personer oavsett insats. Istället för att satsa 10-15 Units och riskera 15 % av kassan så ska du satsa 1-5 Units och bara riskera 5 % av kassan på varje spel... du kommer få samma höga/låga ROI oavsett om det går dåligt eller bra och du har ett mycket bättre MM. Har inte kollat över dina spel men du hade säkert haft en högre ROI än Units + hittills iaf.

Jag är inte kritiskt till ditt kön, säger bara att oavsett hur det är så ger det dig lite extra uppmärksamhet, så enkelt är det. Ditt nick PumaDessan91 är ju också lite speciellt kan tyckas. I de allra flesta fall så hade nog en tjej haft en ganska låg profil speciellt om man nu är ganska färsk och oerfaren. Du går ut stenhårt med att du är Puma (snygg) Dessan (tjej) 91 (ung) ... samtliga ingredienser som en småkåt spelpojke vill ha och det är klart att det blir lite extra intressant att se vad du håller på med. Om det är för att du just är ung och kanske lite dum (ursäkta) eller för att du medvetet valt att få fokus på just dit kön, utseende och ålder spelar väl ingen större roll. Jag är iaf säker på att "Ulf_37" inte hade fått samma respons som "PumaDessan91" även om resultaten hade varit lika bra!

Angående Sevilla-matchen så skrev jag de samtidigt till Olof, att den är bombsäker, och jag tror som du VOID på det, men man måste chansa =)

Jo, 0-0 eller 1-1 eller 0-1 vore katastrof. Men det är ingenting jag själv tror, och jag tycker att de tre resultaten nedanför känns oerhört långt borta. Ingen omöjlighet men, nej.

SJälvklart så vet bolagen allt om matcherna, men då skulle man ju, statistiskt sett, bara gå på förhandsfavoriterna om du inte ansåg själv att det var ett mycket intressantare odds. Alla har vi olika åsikter, bolagen har en uppfattning, och du en annan...

Vad gäller ROI% Så vet jag inte riktigt hur man räknar ut det, tyvärr. Men funderar på att så länge skapa en bettingblogg sm jag kan föra riktig statistik över så jag slipper räkna själv, då de knappast ären av mina bästa egenskaper =)

Jo, det är klart de gör. Men varför namnet är att jag har blivit lite "mobbad", eller skämtat eller hur man nu ska uttrycka sig, då jag använde mig av PUmaDessan91 på Lunarstorm.se när jag var 13-14 år, därav namnet :rolleyes:

Lazlo 2010-01-21 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan91 (Inlägg 6321)
Angående Sevilla-matchen så skrev jag de samtidigt till Olof, att den är bombsäker, och jag tror som du VOID på det, men man måste chansa =)

Jo, 0-0 eller 1-1 eller 0-1 vore katastrof. Men det är ingenting jag själv tror, och jag tycker att de tre resultaten nedanför känns oerhört långt borta. Ingen omöjlighet men, nej.

SJälvklart så vet bolagen allt om matcherna, men då skulle man ju, statistiskt sett, bara gå på förhandsfavoriterna om du inte ansåg själv att det var ett mycket intressantare odds. Alla har vi olika åsikter, bolagen har en uppfattning, och du en annan...

Vad gäller ROI% Så vet jag inte riktigt hur man räknar ut det, tyvärr. Men funderar på att så länge skapa en bettingblogg sm jag kan föra riktig statistik över så jag slipper räkna själv, då de knappast ären av mina bästa egenskaper =)

Jo, det är klart de gör. Men varför namnet är att jag har blivit lite "mobbad", eller skämtat eller hur man nu ska uttrycka sig, då jag använde mig av PUmaDessan91 på Lunarstorm.se när jag var 13-14 år, därav namnet :rolleyes:

Visst vore det en katastrof, du kan ju inte ens vara nöjd med Kamerun vinst 1-0, varför sätta sig i en sådan situation!?

Självklart så har alla olika uppfattning men 20 Units skillnad på uppfattning? Extremt sällan och det är bara dumdristigt! Om det nu som sagt inte finns någon inside information som man själv sitter på och gör värdet enormt mycket större på något av lagen!

Nej förstod att du inte hade någon koll på ROI men ett starkt tips är att läsa dig fram till lite mer fakta så att du får lite mer kött på benen. Du ska starta en betalsida med speltips men du verkar inte ha någon större koll på hur branschen fungerar än så länge!? Säger inte att det är dömt att misslyckas, klart det kan gå bra men du har ju inte skapat dig några vidare bra förutsättningar!

Du har blivit "mobbad" för ditt nick "PumaDessan91" och ändå väljer du att använda samma nick igen, fyndigt:thumbup:! (du kanske är tjej ändå)

Stampe 2010-01-21 17:38

Inne på att spela Uddamålsseger till Racing @ 3,75 eller vanligt X @ 3,25
Senaste 7 matcherna på Racings hemmaplan har det slutat.

25/10-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
01/03-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
18/05-08 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
04/03-07 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
07/05-06 Racing Santander vs. Osasuna 2:1
21/11-04 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
14/12-03 Racing Santander vs. Osasuna 0:0

Några tankar?

PumaDessan91 2010-01-21 17:43

Citat:

Ursprungligen postat av Stampe (Inlägg 6373)
Inne på att spela Uddamålsseger till Racing @ 3,75 eller vanligt X @ 3,25
Senaste 7 matcherna på Racings hemmaplan har det slutat.

25/10-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
01/03-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
18/05-08 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
04/03-07 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
07/05-06 Racing Santander vs. Osasuna 2:1
21/11-04 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
14/12-03 Racing Santander vs. Osasuna 0:0

Några tankar?

Underspelet känns hyfsat, men i och med att det är cupen så vet man aldrig. Racing tar hem detta, med 1 eller 2 mål :)

PumaDessan91 2010-01-21 17:44

Vad håller ni på med Kamerun?!

Skärpning Eto´o!

Stampe 2010-01-21 17:44

1,55 känns för lågt att spela på.
Lutar mot uddamålssegern,
vet du något om skadeläget i Osasuna?

PumaDessan91 2010-01-21 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 6334)
Visst vore det en katastrof, du kan ju inte ens vara nöjd med Kamerun vinst 1-0, varför sätta sig i en sådan situation!?

Självklart så har alla olika uppfattning men 20 Units skillnad på uppfattning? Extremt sällan och det är bara dumdristigt! Om det nu som sagt inte finns någon inside information som man själv sitter på och gör värdet enormt mycket större på något av lagen!

Nej förstod att du inte hade någon koll på ROI men ett starkt tips är att läsa dig fram till lite mer fakta så att du får lite mer kött på benen. Du ska starta en betalsida med speltips men du verkar inte ha någon större koll på hur branschen fungerar än så länge!? Säger inte att det är dömt att misslyckas, klart det kan gå bra men du har ju inte skapat dig några vidare bra förutsättningar!

Du har blivit "mobbad" för ditt nick "PumaDessan91" och ändå väljer du att använda samma nick igen, fyndigt:thumbup:! (du kanske är tjej ändå)

Nej, de är klart jag inte är nöjd! De är ungefär som att vara nöjd över ett hcp-spel då du får tillbaka halva insatsen:whoco5:

Det är klart jag har koll på vad ROI är för något, dock inte hur man räknar ut det, då som sagt min matte inte är den bästa.

Haha, ja, jag gillar de ju =P Tycker de låter roligt, och de kallar mig ju pumadessan oftast så varför inte fortsätta?

Vet inte riktigt vad du tänkt få ut av dina långa inlägg dock.

David 2010-01-21 17:50

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan91 (Inlägg 6376)
Vad håller ni på med Kamerun?!

Skärpning Eto´o!

Jaa asså vad fan sysslar dom med? Sitter o kolla matchen, så sjukt frustrerande, ser ut som dom aldrig spelat tillsammans förut.

PumaDessan91 2010-01-21 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stampe (Inlägg 6377)
1,55 känns för lågt att spela på.
Lutar mot uddamålssegern,
vet du något om skadeläget i Osasuna?

1,55 på underspel?!

Är överspel över 2,40 så slänger jag nog in lite units där!

Nej, jag läser franska i skolan, så har inte kunnat läsa nånting på deras hemsidor, och SvenskaFans har inget av lagen med heller... även om deras artiklar ibland inte överensstämmer till hundra.

Nu vart jag däremot ännu säkrare på Modo-vinst! Nämligen Sandebäck har med den som dagens avslag :)

PumaDessan91 2010-01-21 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av David (Inlägg 6379)
Jaa asså vad fan sysslar dom med? Sitter o kolla matchen, så sjukt frustrerande, ser ut som dom aldrig spelat tillsammans förut.

Kolla bara sista tio, men blev inte direkt imponerad. Brjar bli riktigt orolig faktiskt.
:cry:

Lazlo 2010-01-21 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan91 (Inlägg 6378)
Nej, de är klart jag inte är nöjd! De är ungefär som att vara nöjd över ett hcp-spel då du får tillbaka halva insatsen:whoco5:

Det är klart jag har koll på vad ROI är för något, dock inte hur man räknar ut det, då som sagt min matte inte är den bästa.

Haha, ja, jag gillar de ju =P Tycker de låter roligt, och de kallar mig ju pumadessan oftast så varför inte fortsätta?

Vet inte riktigt vad du tänkt få ut av dina långa inlägg dock.

Försöker bara få dig att använda den kunskap du har på bästa sätt. Men om du bara ska slå ifrån dig och försvara ditt agerande istället för att försöka dra lärdom av de goda tipsen som folk delar med sig av, tips som det faktiskt verkar som du behöver på vägen så är det enklast att bara önska dig lycka till och hoppas att du inte plumpar på dina tunga spel för då är denna dagboken ett minne blott!

Stampe 2010-01-21 18:20

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan91 (Inlägg 6383)
1,55 på underspel?!

Är överspel över 2,40 så slänger jag nog in lite units där!

Nej, jag läser franska i skolan, så har inte kunnat läsa nånting på deras hemsidor, och SvenskaFans har inget av lagen med heller... även om deras artiklar ibland inte överensstämmer till hundra.

Nu vart jag däremot ännu säkrare på Modo-vinst! Nämligen Sandebäck har med den som dagens avslag :)

Japp, underspelet till 1,55.
Inte så konstigt kanske då 6 av de 7 senaste slutat under.
Överspelet ligger på 2,37 så spela du:)

Körde på Uddamålssegern föressten:) 3,75 - 2,5 U

PumaDessan91 2010-01-21 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 6385)
Försöker bara få dig att använda den kunskap du har på bästa sätt. Men om du bara ska slå ifrån dig och försvara ditt agerande istället för att försöka dra lärdom av de goda tipsen som folk delar med sig av, tips som det faktiskt verkar som du behöver på vägen så är det enklast att bara önska dig lycka till och hoppas att du inte plumpar på dina tunga spel för då är denna dagboken ett minne blott!

Jag har kunskap, tillräcklig till och med enligt mig själv. Jo, självklart måste man sätta de stora spelen om dagboken ska bestå...

PumaDessan91 2010-01-21 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av Stampe (Inlägg 6394)
Japp, underspelet till 1,55.
Inte så kanske då 6 av de 7 senaste slutat under.
Överspelet ligger på 2,37 så spela du:)

Körde på Uddamålssegern föressten:) 3,75 - 2,5 U

Hmm, ska kolla på den! ska bara jobba in kamerun nu;)

Då får vi hoppas på en 2-1 vinst då :)

Rejs 2010-01-21 18:32

1 bet inne Kamerun :)

2 to go. 2 mål kamerun vore ju underbart :D

Drar och slänger på eurosport...(hade visst inte eurosport :\ )

Någon som kollar matchen? Hur ser det ut?

PumaDessan91 2010-01-21 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 6401)
1 bet inne Kamerun :)

2 to go. 2 mål kamerun vore ju underbart :D

Drar och slänger på eurosport...(hade visst inte eurosport :\ )

Någon som kollar matchen? Hur ser det ut?

Avvakta sista tio när dom hade en man mer och 2-2... Lit synd att man är tvungen att släppa inså onödiga mål bara, även om självmålet va riktigt läckert.

Uppdaterar resultaten senare, ska iväg och kolla Modo nu och sen träna, så kommer in runt 11 igen :) Förhoppningsvis något rikare:)

Lägger 5 units (3%) på Överspel mellan Racing S - Osasuna Odds 2,37

Överodds. Cup-match där de förhoppningsvis kommer rassla till i näten. 2-1 vore perfekt!

Puss Denise

frages 2010-01-21 19:33

Ajajaj.
Timrå startar bra.
Leder med 2-0 redan.
Men jag vet att det e långt kvar av matchen!
Bara hålla tummarna.
Glad att jag själv inte spelat.

David 2010-01-21 19:36

Vilka skitmål timrå har fått!!! Modo har ju skapat mer heta chanser. Hoppas dom vänder nu. Har dubblat modo och överspel i HV-matchen(vilket ser bra ut).

frages 2010-01-21 19:53

2-2 nu :thumbup:

Rejs 2010-01-21 19:54

Njutbart!

olof86 2010-01-21 21:19

Synd som fan, men sånt händer... Santander är visst inte heller så målglada idag. Siesta? :)

Edit: siestan tog slut där, tre mål på 25 min och 2-1 i 88:e... håll i nu Santander så sitter både ettan och över!

Stampe 2010-01-21 21:55

Haha fan va gott denise.
2-1:D!
Båda satt

PumaDessan91 2010-01-21 22:46

Uppdatering

Gårdagens Spel

Kamerun - Tunisien 1a 7,5 units (5%) 1,94 Förlust:rant:

Kamerun - Tunisien Över 2,5 7,5 units(5%) 2.15 VINST!:thumbup:

"Tror även på en ganska målrik match, var lite inne på över 3,5"

Synd att man är så feg....

Kamerun hcp-1 1 5 units (3%) 3.05 Förlust:rant:

2-2 10 minuter kvar och Tunisien en man utvisad, sämsta som kunde hända.

Racing - Osasuna 1 5 units (3%)2.20 VINST!:thumbup:

Satt som ett smäck och hjälpte till att vinna tillbaka kassan iaf, arg över att inte lirat 2-1 som jag nämnde i tråden:idiot:

Racing - Osasuna Över 2,5 5 units(3%) 2,37 VINST!:thumbup:

Samma som ovanför.

Boca Juniors - River Plate 1 5units(3%) 2.20 Förlust:rant:

Förlust 2-3. 2 tidiga mål i vardera halvlek är för dåligt, vilket gör de svårare att kunna vinna matcher...

Modo - Timrå 1a 20 units (15%) 1.95 Förlust :omfg:

Enligt de som stått här i dagboken förtjänade Modo att vinna matchen, fast verkade vara lite stolpe ut redan från början, tex 0-1 målet...

Avslag:

SSK-Färjestad :claps:

Färjestad gått bra,men brukar gå tungt borta mot SSK, 1 poäng på de tre senaste matcherna på bortaplan säger en del. Pass

Var nästan säker på en etta här, men som sagt, är alldeles för feg!

Idag: -16 units:sad44:

Spelkassan:135,635 units
Levande: 50 units (34%)
+/- : + 35,635 units

Spel: 33
Vinster: 19
Förluster: 14
Levande: 0

Där är den rätta uppdateringen, hade för mig jag la 3 spel på Kamerun, men en verkade ha gått bort.

Nya spel kommer runt midnatt som vanligt!

Mvh Denise

Jonken 2010-01-21 23:07

Kamerun - Tunisien 1 7,5 units (5%)1,94 B]

Den glömde du va?:innocent:

Edit: Oj den stod ju visst där, missade när den inte var fet.
/Snurrig

olof86 2010-01-21 23:44

Yo, kommer det spel runt midnatt som vi blivit så bortskämda med? :)

PumaDessan91 2010-01-22 00:04

Gårdagen var mindre lyckad då varken Kamerun eller Modo lyckades ta tre poäng. Men nu är de nya tag, och ni som har ryggat från början har ändå gått plus en bra bit!

Nu till morgondagens spel:

Sydkorea - Lettland 1a 7,5 units (5%) Odds 1.80

Sydkorea, som under Guus Hiddinks ledning lyckades ta sig till semifinal i VM 2002, möter imorgon ett Lettland som inte imponerar.

Sydkorea har fina resultat de senaste matcherna, bland annat 0-0 mot Danmark och nu senast 2-0 vinst mot Finland. Lettland förlorade med 2-1, mot Honduras i sin senaste match för bara några dagar sen.

1an till 1.80 måste bara spelas!

Freibourg - Stuttgart 2a 5 units (3%) Odds 2.00

Ligans troligtvis sämsta hemma vs bortalag som möts imorgon, man har varsin seger, och Stuttgart har varit lite av ett fiasko den här säsongen, är bättre i grunden och Freibourg saknar en kille som blivit min favorit under AfrM, Mahmadou Idrissou från Kamerun.

Freiburg - Stuttgart Under 5 units (3%) Odds 1.87
Målsnålt luktar de lång väg.

Leksand - Mora 1a 7,5 units (5%) Odds 1.65

2 förluster mot Mora iår, tredje gången gillt, vinner enkelt hemma.

Pittsburgh - Washington ML 1a 5 units (3%) 2.03

Ryggar NHL Gambler på denna,har själv bra känsla, tror inte "Threeormore" som någon fyndigt hittat på, håller två raka matcher.
Förövrigt känns överspelet bra:rolleyes:

Boston - Columbus rak 1a 5 units (3%) 1.85
Boston har imponerat stort på mig, vinner enkelt hemma!

San Jose - Anaheim Under 5,5 5 units (3%) 1,90

Två riktigt bra målvakter, två bra lag, tror på en mycket jämn och målsnål tillställning! Hoppas att någon är villig att jobba in denna med mig:)

Spelkassan: 95,635 units
Levande: 40 units
+/- : + 35,635 units

Spel: 340
Vinster: 19
Förluster: 14
Levande: 7

Hoppas på lite bättre lycka denna gången!:KO:

Lycka till!

PumaDessan91 2010-01-22 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av Jonken (Inlägg 6535)
Kamerun - Tunisien 1 7,5 units (5%)1,94 B]

Den glömde du va?:innocent:

Edit: Oj den stod ju visst där, missade när den inte var fet.
/Snurrig

Hitta den lite tidigare, så du måste ha missat den då jag uppdaterade bara nån minut innan du postade;)

PumaDessan91 2010-01-22 00:18

Här kommer ett till hett tips som kommer räknas med i dagboken!

Under 5,5 i sena matchen San Jose-Anaheim.

Två riktigt bra målvakter, två bra lag, tuff match. Kommer inte vika en tum, till 1,90 synar jag med 5 units.

Kommer lägga in den i inlägget ovan!

Ha en fortsatt trevlig spelhelg, är de någonting ni undrar så tveka inte att fråga, och om du vill ha hjälp med nån match så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan.

Är de någon som vet vad som hände med Sevilla-reken jag la? Void?Spelet är nämligen borta från Unibet...

lassestefanz 2010-01-22 00:21

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan91 (Inlägg 6559)
Här kommer ett till hett tips som kommer räknas med i dagboken!

Två riktigt bra målvakter, två bra lag, tuff match. Kommer inte vika en tum, till 1,90 synar jag med 5 units.

Har även spelat underspelet där, statistiken talar också för underspel. Vi får hålla tummarna :thumbup:

Jespaah 2010-01-22 00:23

San Jose gjorde ju visserligen 9 mål senast men lycka till hoppas den sitter!:)

lassestefanz 2010-01-22 00:24

Citat:

Ursprungligen postat av Jespaah (Inlägg 6562)
San Jose gjorde ju visserligen 9 mål senast men lycka till hoppas den sitter!:)

WD har det på nattens omgångar, wd har "aldrig" fel :grin:

olof86 2010-01-22 00:40

Citat:

Ja den har även wunderdog, den hoppas vi starkt på!

Citat:

Är de någon som vet vad som hände med Sevilla-reken jag la? Void?Spelet är nämligen borta från Unibet...

Mm, den blev voidad eftersom oddset var felsatt. Gick ju också in på den men som Lazlo varnade för blev det enda resultatet att pengarna är låsta fram tills matchen spelats, sen får vi tillbaka cashen ("till 1.00 i odds").

PumaDessan91 2010-01-22 00:45

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 6571)
Ja den har även wunderdog, den hoppas vi starkt på!

Mm, den blev voidad eftersom oddset var felsatt. Gick ju också in på den men som Lazlo varnade för blev det enda resultatet att pengarna är låsta fram tills matchen spelats, sen får vi tillbaka cashen ("till 1.00 i odds").

Jasså? Har faktiskt inte kikat in på betalrekarna nu på ett tag, men kul o veta
att det inte bara är jag som hoppas på den! =)

Fan va dumma bolagen är dock. Brukar det inte voida många spel EFTER den spelats? Tänk om, och nu verkligen tänk om, Sevilla skulle tappa det här nu...

Hade Sevilla vunnit så hade ju bolagen voidat spelet i efterhand, då de har sina egna lagar.:gun_bandana:

Danne 2010-01-22 00:48

Var nån stans hittar du Sydkorea lettland?

Stampe 2010-01-22 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan91 (Inlägg 6573)
Jasså? Har faktiskt inte kikat in på betalrekarna nu på ett tag, men kul o veta
att det inte bara är jag som hoppas på den! =)

Fan va dumma bolagen är dock. Brukar det inte voida många spel EFTER den spelats? Tänk om, och nu verkligen tänk om, Sevilla skulle tappa det här nu...

Hade Sevilla vunnit så hade ju bolagen voidat spelet i efterhand, då de har sina egna lagar.:gun_bandana:

De gör ju inte allt för att lura spelarna, utan de vill ju ha ett bra rykte.
Nån annan anledning kan jag inte se.
Konstigt att man inte får tillbaka pengarna direkt däremot, förstår inte varför man måste vänta på matchen.

Burn 2010-01-22 00:55

Hej Puma. Ser att du refererar till NHL-gamblers spel på Pittsburgh. Vet du eller någon annan var man numera hittar hans spel?