![]() |
robin jag är inte orolig för att du ryggar. Jag vet att du behöver 10 000 lir innan du börjar rygga någon :DDDD.
Sandy tack men jag är inte så säker på att Söderling är i någon som helst form. Jag är rätt säker på att han vinner, frågan är bara hur lätt. Jag hoppar nog det liret. Men tack för tipset! |
Inte 10.000 lir, men inte heller någon som slutar reka om de 5 första spelen går dåligt:)
|
Man skall inte underskatta Vasselin ... såhär i inledningen har han faktiskt vunnit 3 av 15 bollar!
|
haha Jo där var det 5u som inte blev mina. Fint lir Sandy! Varför inte starta en egen dagbok?
|
+25.81 u första månaden. Good stuff =)
|
Citat:
|
Citat:
Jag ryggade Ferrer.:hattenav: |
Morgondagens lir:
E. Gulbis 1-oktober-2010 8:00 PM PST Game Spread -4 för Match 2.240 B. Becker 1-oktober-2010 8:00 PM PST Game Spread -3 för Match 2.100 Beckar visar fin form och slog brandts in en tuff tresettare. Men nu har han kapat verdasco ganska enkelt och jag tycker nog att han skall ta det i 2 raka. -3 till 2.10 känns generöst. Jag hade nog satt oddset till 1.90 eller linan till -3.5 Gulbis avfärdade GGL ganska enkelt för ett och ett halvt år sedan. Sen dess har gulbis vuxit som tennisspelare medans GGL tappat. 2.24 är högt för -4. Jag hade nog satt -3.5 till 1.90 men är pinnen generös så tar vi den här istället :) BoL! |
Vilket spelbolag hittar du de oddsen ?
|
fanns/finns på pinnen
|
då var vi garanterat plus idag med :)
fan med de här siffrorna kanske man skulle starta betaltjänst. 1 kall bira per pick eller nåt. Any takers? :) |
Citat:
|
tack icash för den upplyftande kommentaren!
Gulbis torska :( no matter |
Citat:
|
Bejing å japan up next. Inga lir första rundan dock är reglerna så vi väntar spänt. Som vanligt har jag lagt 50 spänn på tsonga :)
|
Dagens lir.
M. Berrer 5-oktober-2010 9:35 PM PST Game Spread +4 för Match 2.110 M. Fish 6-oktober-2010 4:35 AM PST Game Spread +4 för Match 2.090 Två spelare som borde toska men inte med mycket. Att mardy fish är i fin form borde inte ha undgått någon. Samma sak gäller djokovic men att det skulle bli kross här har jag svårt att tänka. Personligen tycker jag linan borde sitta på +2.5 inte 4. Simon är en bra inomhus spelare men han har haft fruktansvärt svårt att täcka en lina på +4 mot något som helst motstånd. Berrer är inte alltför dålig och har fakist 1 - 0 h2h även om det var 2005. BoL! |
å där var Berrer linan täckt. Plus idag med :)
|
Imponerande biggie, hoppar snart på och vänder skutan till failville;)
|
verkar som fish drog sig ur. Ytterligare en void.
|
Morgondagens lir:
Totala Game R. Nadal/M. Raonic (U 18.5) för Match. 2.070 Game Spread N. Almagro (+4) vs R. Soderling för Match. 1.840 Raonic har gjort det bra men jag tror att han kommer att ha sjukt svårt med att möta nadal, en spelare som hämtar sjukt mycket boll. Tycker det är fördel nadal i varje bollduell här och att han mycket väl kan ta tre breaks Söderling är i dålig form just nu. Servar dåligt gör han också. Jag tycker att almagro mycket väl kan ta det här men i varje fall bör han täcka linan. Blir definitivt ingen kross imorgon BoL! |
Citat:
|
Almagro täcker linan i tredje och nu är det bara nadal som skall gå på kross :)
|
Tackar. Såg Nadal stod interruptrd, någon aning vad det är?
|
ingen aning matchen pågår just nu :)
|
Raonic servar bra och nadal tar det ganska lungt. Underspelet är det bara å rätta som ett loss :(
RobinD: har du börjat rygga eller? :D |
Blir tufft, han servar bra Raonic.
|
Citat:
|
Morgondagens lir
Game Spread N. Davydenko (-2) vs J. Isner för Match. 1.901 Odds matchen G. Monfils vs A. Roddick för Match. 2.390 VARNING! Jag har inte hunnit kolla statsen på oncourt men Davydenko tycker jag börjar närma sig gammal fin form samtidigt som Isner saknar lite i sina grundslag. Jag tycker Davydenko borde ta detta i två raka och den låga linan känns som en riktig bjudning. Borde iaf varit 3 Monfils är inte riktigt den spelare som han har varit och ett stort skadespöka hägrar över han, men för att vinna bollar mot monfils måste man ofta slå en till två bollar mer än mot de flesta andra och roddick har väldiga brister i sina grundslag. Tekniken på backhanden är kass, dåligt tryck i forehanden etc. Jag tycker nog att matchen måste ses som en 50 - 50. Speciellt när Roddick inte direkt rosat marknaden. |
Davy-1.5 till 2.60 på Unibet woot
|
Citat:
|
Citat:
|
ah sry jag e blind :)
|
Citat:
|
update med oncourt stats
Roddick - Monfils 4 - 4 h2h 0 - 1 ihc Davydenko har 2 - 0 mot Isner. Nu känns liren klart bra med lite stats som backar upp :) |
Tack för Monfils...trodde inte det skulle gå. Han missa grymt många breakbollar. Nu jobbar vi in Davydenko för en härlig vinstdag.
|
ja du
den e bara att rätta som loss :) |
bara ett lir imorgon
Val 1: China Open SF, Tennis D. Ferrer 9-oktober-2010 4:35 AM PST Game Spread -2.5 för Match 1.800 Ferrer krossade söderling. Ljubicic krossade murray. Men Ferrer har 5 - 1 h2h, 5 raka segrar och har täckt linan varje gång. Segern över murray har flyttat linan som borde suttit -4.5 Det här tar vi i alla väder. Tror att det blir kross imorgon med. Ljubicic passar ferrer jävligt bra helt enkelt. |
jag vill även varna för en möjlig läggmatch. Monfils - Stepanek. Käre radek har aldrig stått över 2.30 men imorgon så står han på 3.30 trots en extra vilodag och inte särskilt imponerande spel av monfils. Lockande odds, men jag tror att något är lurt.
|
Trots förlusten tycker jag du är rätt på det. Fattar inte hur Ljubben kunde täcka linan.
|
otur idag. Det var ett mycket fint lir. Dessutom tog Ljubicic totalt 11 poäng i Ferrers serve fram till hans break i andra. Det är sjukt lite. Nu klarade han sig med 0.5 game. Det bjuder vi på och tar nya tag nästa väcka :)
|