![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Pinnen är uppe igen ? :)
|
gött henke :) har du rekar? :D
|
linorna verkar sitta ganska bra på handikapp och över och under. Så jag chansar och lirar rak tsonga och rak söderling. Söderlings insats mot Ferrer var mästerlig, världsklass och Feddan övertygade inte mot Seppi. Baserat på dagsformen tycker jag denna match kan bli väldigt jämn allt över 3.00 är spelbart på söderling tycker jag.
Murray är väldigt omotiverad och ur slag just nu. Han vann mot chardy, men fransosen hade lika stor chans att vinna tycker jag sett över spelet i matchen, antalet breakbollar etc. Murray är dessutom klar för london. Tsonga är inte det men han har london inom räckhåll och kommer mycket mer motiverad och kan mycket väl vinna imorgon. I wimbledon var tsonga väldigt nära 2 - 0 och seger mot murray men tappade ledning i andra tiebreak och därmed matchen. En vanligt loj Tsonga tror jag har en fin chans att vinna det här baserat på spelet han visat upp i veckan jämnfört med murray. Allt över 3.50 spelbart Nu rånar vi vegas grabbar!!! :) tom kakan hänger på ;) |
Tsonga 3.75 @ Betfair
Förövrigt hakar jag på båda spelen. |
Tycker att överspelet i Söderling - Federer ser intressant ut. Tro att Söderling tar det till ett 3e set . Hans form är precis som du skriver strålande . Men kan inte se att han varken vinner eller förlorar i 2 raka !
|
jaha det blev kross idag :(. Nu står hoppet till Söderling :P
|
ser ut att bli dubbeltorsk idag tyvärr. Every dog has its day, but its not today :(
|
Citat:
|
det var det nog. Men den här matchen är körd. :)
|
Haha du har redan rättat!!
|
Inga fel på spelen.. Men tyvärr så var Robin mycket sämre än vad jag sett på länge..
Nya tag! |
jag tog federer -4@2,09 igår, tur att jag inte hade läst dina tankar. vet inte om jag hade litat på mig själv. jag gick mer på att deras förflutna så ser federer ut att passa soda väldigt illa. även om formen fanns där så är federer en gåta som robin sällan löser.
sen om linan va rimlig eller inte, ja svårt att säga men över 2ggr på den gillade jag iaf. |
Citat:
|
Citat:
Eller inte. :smoke: |
Åkte också på nit av soda, bland det sämsta jag sett av honom. Men det tar vi igen med djoko imorgon :popcorn:
|
som fuzzy säger. Imorgon blir det revansch jag har lirat följande:
Player To Win Shanghai Rolex Masters (All In) N. Djokovic 3.350 Match Odds R. Federer vs N. Djokovic for Match. 2.290 Djokovic har spelar just nu tennis på en nivå som ingen når upp till, inte ens nadal, han har krossat spelare höger och vänster. Federer krossade söderling men det var minst lika mycket för att söderling spelade som en kvalspelare till futures som för att feddan va kung. Feddan har 10 - 6 mot djoko, men han vann första 4 så räknar man bort de har han 6 - 6 med djokovic som segrare senast. Dessa matcher är alltid jämna men jag håller djoko som favorit. Djokovic har dessutom 4 - 3 mot murray som ryckt upp sig den här turneringen men bör ses som dog mot djoko. Murray bör slå monaco lätt. Därmed tycker jag att Djoko to win @3.35 också är ett klart spelbart lir :) BoL! |
Hade tänkt spela liknande men du är kung så ryggar dig rakt av. Kan tipsa om något bättre odds på betfair. Jag fick 3.72 ist för 3.35.
|
kul att du gillar mina lir frikeer men efter en fin september har resultaten stangerat i oktober :). Just nu är jag definitvt inte kung men vi jobbar på :)
|
Är det bara jag som tycker att det är skumt att Djokovich har så höga odds som han faktiskt har? Börjar kännas som att man har missat något eller att alla sitter på information som inte jag har!
|
Äckligt vad bra han spela Federer! Inte roligt att möta honom en sådan här dag.
|
fyra raka torsk :(. Nu blir det lite paus pga irl åtaganden. Men jag är nog tillbaka med nya bättre rekar till paris och london om inte något oförutsett händer som att icash blir transa eller att robind börjar rygga någon som inte lagt mer än 10000 spel :)
|
Fuling!
|
idag har jag varit på plats på KLTK och njutit av finfin tennis. Så jävla gött. Nu är batterierna laddade och tennishungern på topp! Snart kommer det nya lir :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Det här liret har jag varit på plats å scoutat boys :)
IF Stockholm Open Final, Tennis R. Federer 24-October-2010 6:05 AM PST Game Spread -5.5 for Match 2.170 Fedrer har haft svårt att komma igpng men han är GOAT och dessutom tror jag att han är jävligt sugen på att ta hem segern i SO. För övrigt kommer alla närvarande hålla på feddan inklusive mayers flickvän och tränare ;). Mayer är en väldigt smutsig spelare, det funkar mot endimensionella spelare som söderling och nieminen (stavning?) Men federer har variationen att ta Mayers äckliga tvåhandslice och pissa på den. Historiskt 2 - 0 H2H och -6 och -13 till feddan i game. Tror det kan bli jämnt i första innan feddan springer hem resten. Ungefär som idag mot kungen av banja luka. BoL! |
Solklar rygg! Har varit inne lite på samma banor men har inte vågat spela då jag inte klarar av tennis något vidare!
|
Hoppas jag inte har fel nu när jag tog Federer -5.5 till 2.27 @ Betfair...
|
jävlar vad mayer +5.5 droppar står i 1.64 nu. -5.5 Står i 2.41 på pinnen interesting :)
|
konstig dropp...
självklart klasskillnad på match-upen. filtrerade fram federers matcher mot spelare rankade mellan 25-50 och han förlorar sällen set i dessa matcher. jag testar denna till 2,41, nog känns det som större än 41,5% chans att federer vinner med 6-3 6-3 eller bättre här. |
0.5 game ifrån. Lite synd tycker fortfarande det var ett bra lir :). Men jag antar att det är skillnaden från att vara i form och inte :). När jag tittar tillbaka på de här 5 raka torsken tycker jag allvarligt att det bara är ett lir som jag inte borde ha lirat djokovic rak. Blev liksom dubbelspel, jag borde ha nöjt mig med att lira djokovic to win shanghai eller djokovic rak. No matter nya tag! Nya turneringar. Snart vänder trenden hoppas jag :P
|
Citat:
|
Som sagt , det är bara att ta nya tag ! :)
|
meh hittar bara streams still st petersburg, världens största skojjarturnering med en massa läggmatcher så den skiter vi i. Hittar ni streams till montpillier eller wien så säg gärna till annars får vi vänta till nästa vecka :(
|
Bet365 visar Lacko-Mannarino. Såg det efter att matchen hade börjat. Men de borde kanske visa fler matcher från Montpellier då.
|
yes jag ser :) kanon! nu skall vi kolla tennis :P
|
2010-10-27 Melzer - Kubot (Annat)
Datum: 2010-10-27
Tid: 06:13 Sport: Tennis Land: Annat Liga: Annat Match: Melzer - Kubot Spel: Melzer -5 Insats: 5.00 Odds: 1.935 Bolag: Motivering: Jag såg melzer lira dubbel och imponerades verkligen av kvaliten på sitt spel. Jag såg även kubot slå blake, men hans spel var klart under den nivå som krävs för att hota melzer. Inte nog med det så jagar melzer en plats i london! Jag tror att melzer går hårt ut och går på kross. 2 - 0 h2h men dessa är rätt gamla. Dessutom har melzer hemmaplan |
2010-10-27 Gil - Tsonga (Annat)
Datum: 2010-10-27
Tid: 06:14 Sport: Tennis Land: Annat Liga: Annat Match: Gil - Tsonga Spel: Tsonga -5.5 Insats: 5.00 Odds: 1.943 Bolag: Motivering: In tsonga I trust det vet alla som följt mina spel :). Den här matchen tror jag passar han riktigt fint. Portugisen Gil är en riktig grusråtta och har svårt på hc. Han ör helt enkelt i tsongas klass. Tycker detta odds borde suttit runt 1.85. Visst finns det frågetecken kring tsongas klass, men han har hemmaplan och publiken i ryggen. Fransk kross idag :hattenav: |