Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Vlad - Sydamerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/4075-vlad-sydamerikansk-fotboll/)

Overkill 2010-11-27 01:55

Quito torskade, imponerade inte alls av det jag kikade på matchen.

Skönare då att Borebi hängde in 1-0 för Santo André på stopptid och slut där nu.

Tack för 1/2 och hoppas på mycket fint utfall i helgens matcher, Vlad! :cheers: :hattenav: :popcorn:

Vlad 2010-11-27 01:59

Citat:

Ursprungligen postat av fuzzy_ (Inlägg 83085)
Vlad, vad falls, här kan man inte vara borta för länge innan päron blir äpple, vad har hänt med min ludne broder :ohmy:

Är nog bäst så ändå så man slipper massa frågor om sydamerikansk fotboll i chatten :lol:

Hey bro! Du är den riktiga fuzzy och det blev förvirrande i NBA-Fantasy också så du får stryk av Vlads Impalers istället för Fuzzys Flagrants den här veckan ;)

Vlad 2010-11-27 02:00

Citat:

Ursprungligen postat av zlotys (Inlägg 83163)
Tar nog en paus på sydamerikansk fotboll från och med nu. Väääldigt opålitligt. Spelar ingen roll om något lag har något att spela för eller om det är kris, skador avstängningar.

Coinflip för tillfället enligt mig.

Lycka till allihopa i fortsättningen, hoppas det går bättre för er.

Ciao

Ehh Ok. Det är ingen som tvingar dig att spela på något så du kan lugnt ta en paus från vilken liga du vill :)

Vlad 2010-11-27 02:05

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 83164)
Quito torskade, imponerade inte alls av det jag kikade på matchen.

Skönare då att Borebi hängde in 1-0 för Santo André på stopptid och slut där nu.

Tack för 1/2 och hoppas på mycket fint utfall i helgens matcher, Vlad! :cheers: :hattenav: :popcorn:

Måste varit helt värdelösa med tanke på att Cuenca hade ett halvt reservlag. Mycket oväntat med tanke på oddsuvecklingen och lackade lite i avreageringstråden när jag kom in och såg 0-2 med 10 kvar.

Hoppas flytet har vänt iom Santo Andre. Såg sista 25 av den matchen och Nautico hade en straff som slogs över och en stolpträff med 3 min kvar och sen avgjorde Santo på hörna i 90:e med ett skitmål.

Kanske spelgudarna har bestämt sig för att sluta straffa mig. Tack för din support som alltid :)

Vlad 2010-11-27 02:07

Ogiltigt spel-ID: 178515

Ogiltigt spel-ID: 178499

Ogiltigt spel-ID: 178502

Ogiltigt spel-ID: 178506

Vet ej om det är fortsatt fade-material eller bra picks men de flesta vet väl om att de ryggar på egen risk.

Overkill 2010-11-27 02:16

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 83168)
Måste varit helt värdelösa med tanke på att Cuenca hade ett halvt reservlag. Mycket oväntat med tanke på oddsuvecklingen och lackade lite i avreageringstråden när jag kom in och såg 0-2 med 10 kvar.

Hoppas flytet har vänt iom Santo Andre. Såg sista 25 av den matchen och Nautico hade en straff som slogs över och en stolpträff med 3 min kvar och sen avgjorde Santo på hörna i 90:e med ett skitmål.

Kanske spelgudarna har bestämt sig för att sluta straffa mig. Tack för din support som alltid :)

Jo, blev också väldigt förvånad. Men det var ett bra spel sett till oddsraset, sen att de inte kan göra jobbet. Jo, det är ju deras problem. :whistling: Jobba på så här, det kommer vända och när det väl gör det, då är det brutalt rejält. :)

Klart, supportar alltid dig. Både i med- och motgång, utan tvekan!

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 83169)
Vet ej om det är fortsatt fade-material eller bra picks men de flesta vet väl om att de ryggar på egen risk.

Man är väl dum om man tror att det är ditt fel om spelen skiter sig. Som sagt, ryggar man sker det alltid på egen risk. Jävla nötfasoner att påstå något annat. :holms:

snooze 2010-11-27 07:30

tror dom flesta vet vilka kunskaper du har inom sydamerikanska fotbollen!
bol!:cheers:

RobinD 2010-11-27 08:14

Jag är med även om jag är tyst ibland så litar jag på dig Vlad!

zlotys 2010-11-27 11:00

Jag respekterar dig och dina spel Vlad , mena inget illa. Men känner för att satsa på andra ligor. Du har vart helt otrolig innan, ingen snack om saken. Lycka till :) ill be back

Slurf 2010-11-27 11:16

Jag tycker det var picksen ganska långt i förhand på bwin som gick allra bäst, när de öppnar 1.70 som innan matchstart ger 1.40 och sånt.

Men ä med på allt o tack för Santo Andre, låt det vända nu!

Vlad 2010-11-27 13:48

Ogiltigt spel-ID: 179408

Nästan en vinna eller försvinna match för Goianense då de har Vitoria borta i sista omgången och de är ett klart hemmabetonat lag,måste ha 3 poäng.

Sao Paulo utan motivation och coachen Carpegiani säger att de hellre hade sluppit att spela dessa sista 2 omgångar. Detta pga att de saknar i princip hela startelvan pga skador/avstängningar.

"Estão fora por lesão: Miranda (trauma no joelho direito), Rodrigo Souto (fissura na costela), Alex Silva (dor no joelho direito), Fernandão (dores lombares), Dagoberto (contratura na coxa direita, Ricardo Oliveira (tendinite no joelho esquerdo), Fernandinho (voltou a sentir um problema na perna direita). Além deles, também não poderão ser relacionados Richarlyson, Xandão e Ilsinho, todos suspensos"

10 man borta i Sao Paulo och jag ser en stabil 2-0 seger för Goianense.

RobinD 2010-11-27 13:50

har redan GO rak från milos, nice.

Vlad 2010-11-27 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 83214)
Jag tycker det var picksen ganska långt i förhand på bwin som gick allra bäst, när de öppnar 1.70 som innan matchstart ger 1.40 och sånt.

Men ä med på allt o tack för Santo Andre, låt det vända nu!

Don't know,du får filtrera och kolla. Håller tummarna för att vändningen har kommit,mycket bra spel på förhand denna helgen med den info jag har förutom statsen :)

Vlad 2010-11-27 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 83273)
har redan GO rak från milos, nice.

Ahh,glömde kolla hans spel. Brukar rygga honom annars och skippa att lägga egna spel på de matcherna.

Ser nu att han också åkte på Deportivo Quito igår med sämre lina så då känns det lite mindre illa med den torsken då han är en stabil punter :)

RobinD 2010-11-27 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 83276)
Ahh,glömde kolla hans spel. Brukar rygga honom annars och skippa att lägga egna spel på de matcherna.

Ser nu att han också åkte på Deportivo Quito igår med sämre lina så då känns det lite mindre illa med den torsken då han är en stabil punter :)

du var inte ensam, även soccerfan var på Quito. Fast rak!