![]() |
Överspelet stiger, något som oroar?
|
Citat:
Skummare oddsrörelser i Bolivia :p |
Röda pilar nu, förut bara små gröningar. Allt i sin ordning, jag kliver in! :)
|
Missade första, men 2-0 i Brasilien ? :)
|
men hur i helvete kan bortalaget som är underdog till över 5ggr pengarna med två röda kort göra mål o vinna matchen med 9 spelare vs 11 spelare...
ursäkta mig vlad att din dagbok för ett inlägg här blev "avreageringstråden".:cry: |
Citat:
|
Brassarna bitchade inte emot ikväll i alla fall, 2/2. :hattenav:
|
Riktigt äckligt av Universitario. Var stort drop på dem också då Blooming inte hann få 2 tilltänkta ersättare registrerade i tid så ännu värre och ännu mer oförklarligt att de lyckas med bedriften att förlora med 2 man mer i hela andra halvlek :whoco5:
Tur att brassarna gjorde jobbet idag annars hade vi kunnat sammanfoga min tråd med avreageringstråden. |
Citat:
Du kan alltid skylla på mig för att Sucre brände, Vlad :drunk: |
Tack för igår, trevligt uppvaknande!
|
Ogiltigt spel-ID: 244909 Regerande mästarna Oriente inatt utan ordinarie mittbacksparet Argentinarna Schiaparelli och Caamaño. Bör ändå slå svaga La Paz men chanserna för bortamål ökar en del och måste ge runt 60% för över här. Tippar 3-1. |
Naaaaajs!
56' tog det, Petrolero kostade t o m på sig att missa en straff för bara ett par minuter sedan. ;) http://www.flashscore.com/detail/soc...et=-3600&tab=1 :hattenav: |
6-0 och Oriente brände en straff? La Paz suger mer än tom jag trodde i år :p
|
Ogiltigt spel-ID: 245402 Gremio kommer delta i årets Copa Libertadores men måste kvala in i huvudturneringen och möter Liverpool från Uruguay med första matchen den 26:e Januari. Hård träning nu för vårens huvudmål och samtidigt matchande i statsmästerskapet. Idag Tisdag spelas en träningsmatch mot Avai hemma på Olimpico med i princip ordinarie lag och på Fredag hemmamatch mot Sao Jose. Pga detta skickas ett väldigt reservbetonat lag till bortamatchen mot Ypiranga imorgon med bara 4 spelare som var med i truppen till första matchen i helgen. "Para quarta-feira, Renato deve escalar somente quatro jogadores que estiveram na estreia. Os demais se preparam para encarar o São José, na sexta-feira, em jogo adiantado pela Federação Gaúcha de Futebol." Sat 15/01/11 Grêmio 2 - 2 Lajeadense Sun 16/01/11 Pelotas 1 - 2 Ypiranga Erechim Gremio imponerade inte mot Lajeadense och då hade de ett bättre lag att tillgå. Ypiranga har laddat för Campeonato Gaucho sen i November och fick en seger i premiären så tror de har chanser att klara åtminstonde 1 poäng i hemmamatchen mot regionens ena storlag. |
Ogiltigt spel-ID: 245421 Oeste väldigt effektiva mot Sao Caetano i en jämn match. Portuguesa med en offensivare uppställning imorgon än mot Corinthians i premiären och Kempes gör gamle skyttekungen Dodo sällskap på topp med Heverton som playmaker. Portuguesa hade högst målsnitt av alla lag i Serie B förra säsongen och de har ungefär samma lag. Spelar offensivt hemma och jag ser Oeste bidra med minst 1 mål här med så bra odds på över. |