![]() |
2010-12-07 Detroit Red Wings - San Jose Sharks (NHL)
Datum: 2010-12-07
Tid: 01:35 Sport: Ishockey Land: Internationell Liga: NHL Match: Detroit Red Wings - San Jose Sharks Spel: Över 59.5 skott Insats: 4 Odds: 1.85 Bolag: Bwin Motivering: Två skottvilliga lag möts i Joe Louis Arena... Statistik: Sharks skjuter 34,4 skott/match Red wings skjuter 33,21 skott/match De senaste 10 mötena lagen emellan har: Sharks skjutit 32 skott Red wings skjutit 33,6 De senaste 4 möten i Joe Louis Arena har slutat med: 66 skott 68 skott 78 skott 70 skott Nu ligger linan på 59,5 skott...jag hade tippat att den skulle ligga på 63,5 och även då hade jag spelat över. |
Ogiltigt spel-ID: 192656 |
2010-12-07 Kloten Flyers - SCL Tigers (Nationalliga A)
Datum: 2010-12-07
Tid: 19:45 Sport: Ishockey Land: Schweiz Liga: Nationalliga A Match: Kloten Flyers - SCL Tigers Spel: Kloten Flyers -1.5 Insats: 3.00 Odds: 1.952 Bolag: Pinnacle Motivering: Ogiltigt spel-ID: 193245 Kloten möter Langnau för tredje gången den här säsongen. Kloten vann första mötet hemma med 7-2 och andra mötet borta med 3-2. Kloten parkerar på första plats och man är ett stark hemmalag. På de 15 matcher man spelat hemma har man 12 vinster, 3 förluster och en oavgjord. Av de 12 matcher man vunnit har man gjort det med mer än 1,5 mål i 8 matcher. När man sedan mött Langnau har man på de senaste 10 mötena vunnit 9. Av de 9 har man vunnit 7 med mer än 1,5 mål. |
Ogiltigt spel-ID: 193658 |
2010-12-08 Boston Bruins - Buffalo Sabres (NHL)
Datum: 2010-12-08
Tid: 01:35 Sport: Ishockey Land: Internationell Liga: NHL Match: Boston Bruins - Buffalo Sabres Spel: Över 60.5 skott Insats: 4.00 Odds: 1.850 Bolag: bwin Motivering: Då ska det skjutas igen... Statistik Boston skjuter 31,92 skott/match Buffalo skjuter 32,81 skott/match De senaste 10 matcherna lagen har möts har: Boston skjutit 34,1 skott/match Buffalo skjutit 33,9 skott/match De senaste 5 mötena i Boston har slutat med: 62 skott 76 skott 62 skott 66 skott 76 skott |
Tack för dina rekar. Lite annorlunda att tippa på skotten men det är kul.
|
Citat:
Ässät torsk efter straffar och grym 3:e period. Kloten klarar inte att knyta åt säcken efter 3-0 ledning...vinner med 4-3 Nu är det bara att hoppas på att det skjuts åt bara h-vete i Boston inatt... |
Blev 60 skott ordinarie tid , men fick min rättat rätt! Det är väl inte inkluderat ot?
|
Citat:
Någon mer som spelat och fått vinsten? |
Ogiltigt spel-ID: 195017 Ogiltigt spel-ID: 195014 Jag inväntar laguppställningar i matchen Skåre-Kumla. Skåre har varit riktigt under isen och har spelat de flesta matcher på slutet med dåligt lag. Ryktet säger att de får tillbaka några spelare idag, då är en 1:a till 2.20 ett bra spel...jag återkommer! |
2010-12-09 Philadelphia Flyers - San Jose Sharks (NHL)
Datum: 2010-12-09
Tid: 01:05 Sport: Ishockey Land: Internationell Liga: NHL Match: Philadelphia Flyers - San Jose Sharks Spel: Över 59.5 skott Insats: 4 Odds: 1.85 Bolag: Motivering: Statistik: Flyers skjuter 33,29 skott/match Sharks skjuter 34,42 skott/match De senaste 10 mötena lagen emellan har: Flyers skjutit 26,3 skott Sharks skjutit 30,9 skott De senaste 5 möten i Philadelphia har slutat med: 66 skott 64 skott 67 skott 44 skott 62 skott Reken bygger på att lagen skjuter mycket samt att matcherna som spelas i Philly brukar innehålla mycket skott |
2010-12-10 Washington Capitals - Florida Panthers (NHL)
Datum: 2010-12-10
Tid: 01:05 Sport: Ishockey Land: Internationell Liga: NHL Match: Washington Capitals - Florida Panthers Spel: Över 60.5 skott Insats: 4.00 Odds: 1.850 Bolag: Motivering: Ogiltigt spel-ID: 196627 Statistik: Panthers skjuter 32,23 skott/match Capitals skjuter 32,48 skott/match De senaste 10 mötena lagen emellan har: Panthers skjutit 31,3 skott Capitals skjutit 35,0 skott De senaste 4 mötena i Washington har slutat med: 76 skott 72 skott 60 skott 67 skott |
Ogiltigt spel-ID: 193265 |
Ogiltigt spel-ID: 196637 |
Vilket bolag är det du spelar på? Kan inte hitta över/under skott på bet365.
|
Citat:
|
1-1 än så länge...hoppas att skotten gör sitt inatt :cheers:
|
Jag väntar på att bwin ska släppa skott-linorna för inatt. Det lutar åt över i det-mon och atl-col om inte linorna är väldigt konstiga.
Har även lagt ett spel på Poprad ikväll. |
Yertle spelar över 60,5 skott på Detroit-Montreal och Colorado-Atlanta.
|
Det blir 3 skottspel idag...
Ogiltigt spel-ID: 202365 Ogiltigt spel-ID: 202361 Ogiltigt spel-ID: 202363 |
Lycka till! :cheers:
|
Detroit sköt inte mer än 51 skott och gjorde för övrigt inte ett mål!
Synd på SJ vs DAL...59 skott! 2/3 inatt:cheers: |
Två nya skottspel idag...
Ogiltigt spel-ID: 202693 Ogiltigt spel-ID: 202692 |
måste bara fråga vilken sida de är du hittar bet på skott över/under
|
Citat:
|
1/2 inatt...både tur och otur!
58 skott i Edmonton och 60 i Philadelphia. Kommer med nya spel under dagen, när bwin har släppt linorna. |
Ogiltigt spel-ID: 203915 Ogiltigt spel-ID: 203914 Ogiltigt spel-ID: 203913 Har även lagt 4 spel utanför dagboken... Pit vs NY över 59.5 Mon vs Phi över 59.5 Flo vs Car över 59.5 Nas vs Flo över 59.5 :cheers: |
Speldagbok:
Car vs Atl över 58.5 Dal vs Sj över 59.5 Min vs Ott under 59.5 Lägger även: Nyr vs Pho över 58.5 Mon vs Bos över 58.5 Stl vs LA under 58.5 |
Flo vs Buf över 58.5
Ett riktigt skitodds(1.70)...missade när linorna släpptes så jag vet inte om det har varit högre tidigare underdagen. Har man tur kan man vänta och se om linan höjs och så också oddset. Tyvärr har jag ingen möjlighet att sitta vid datorn och kolla linorna, så jag får leva med 1.70. Spelbart ända upp till 61,5. |
Stl vs Sj över 58.5
Bos vs Was över 58.5 Cbj vs Dal över 58.5 |
Jag kommer endast att köra på "skottspel" ett tag framöver. Tanken är att det ska bli rekar som skrivs här med mer info än bara själva spelet. När jag kör spel på skott kan det även bli fler spel en tre trots namnet på dagboken
Jag tänkte bara höra mig för om det finns något intresse för detta, annars lägger jag bara upp spelen i mitt spreadsheet? |
Dammar av den här gamla dagboken och lägger ett spel nu när svenska spel varit så generösa...
Ogiltigt spel-ID: 437395 Antagligen kommer dagboken återigen få samla damm fram till hockeysäsongen drar igång igen. Jag kommer att posta två typer av spel här i dagboken, dels så kommer jag att köra ett 2-6 sheet och dels så kommer jag att ha ett sheet med vanliga units 1-10. Anledningen till detta är om jag hittar ett spel med värde i men som inte passar in för dagen i 2-6 så kan det spelas ändå. Motivering Mycket har redan skrivits om spelet av Boden och kingscania. Jag tycker att Malmö har ett lag som bör vinna allsvenskan. Två bra målvakter och en otroligt bra bredd när det kommer till utespelarna. En nyckelspelare kan komma att bli J. Mattsson som är tillbaka igen. En anledning till att Malmö kommer att lyckas med det som många lag tidigare misslyckats med, nämligen att lyckas vinna serien när man är favorit är att strumpan står i båset. Att malmö har ett bra lag på pappret är en sak, och det kommer strumpan se till att de är även på isen. Väl mött, snart drar det igång igen :) |
|
2-6
S1 B2 Ogiltigt spel-ID: 458604 Hinner tyvärr inte skriva någon motivering. |
2-6
S1 B1 Ogiltigt spel-ID: 458642 |
Har också kollat och funderat länge på Atlant. Har dock inte mycket info, endast från deras gästbok där några skribenter sa att de skulle ha bästa truppen förutom Kovalev och Zherdev.
Vet du något eller är det bara ett chansspel då det är en b1a? :) |
Citat:
Hoppas du lirade, ryssarna vann! |
Citat:
Blev det 5-1? Funderade på Atlant under hela dagen som sagt men bestämde mig att det skulle vara ett chansspel, så jag skippade. Klart man ångrar sig nu i efterhand, men på förhand var det ett bra beslut imo. Sparar mig tills imorgon så får vi se om det kommer något bra spel på FBK-Leksand. Värdet ligger på Leksand i nuläget om man utgår från SvS. Dock skulle det vara kanon om någon bookie kom med Under-spel. Grattis till dig iaf, även fast det bara var b1a så är det skönt med grönt! |
Citat:
Helt rätt att skippa när det känns som ett chansspel. Som du säger så ligger värdet hos Leksand nu. Första matcherna är alltid vanskliga, se bara på Dif häromdagen som precis fixade en seger i slutskedet. Själv kommer jag att avstå den matchen. Jag är dock lite osäker på ett underspel(vet inte om bolagen kommer att släppa över/under på träningsmatcher), känner mig väldigt osäker på PW i målet och att Frögga, Sevc och Brodin är borta i försvaret. Hoppas spelet sitter om du trycker av! |
Citat:
Pinnen har 1.99 på u5.5. |