Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   JOKERNS SPELDAGBOK-Skräll pojken (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/6481-jokerns-speldagbok-skraell-pojken/)

JOKER 2011-02-17 06:40

JOKERNS SPELDAGBOK-Skräll pojken

Här hittar ni mina odds, många skrällar men när dom går in så ryker det som attans.....:cheers:

JOKER 2011-02-17 06:53

DEN HELIGA FYRLING

TORSDAG 17 FEB
BESIKTAS - DYNA KIEV 2 (3.00)
FC BATE - PARIS SG 2 (2.10)
BASEL - SP. MOSKVA 1 (2.05)
YOUNG BOYS BERN - ZENIT 1 (3.50)
45.2 GGR PENGARNA.
SVENSKA SPELS odds

EUROPA TIPSET 16/2
1. Arsenal -Barcelona 2-1 1x2
2. Roma -Shakhtar 2-3 2
3. Anderl -Ajax Tors 2
4. Glasgow R-Sp.Lissa. Tors 1
5. Lille -PSV Eindh Tors 1 2
6. Napoli -Villarrea Tors 1x
7. Sevilla -Porto Tors 2
8. Sp.Prag -Liverpool Tors 1 2
9. Benfica -Stuttgart Tors 2
10. Besiktas -Dyn Kiev Tors 1 2
11. PAOK Salo-CSKA Mosk Tors 2
12. Rubin K. -Twente Tors 1
13. Young B. -Zenit Tors 1

48 kronors tippset.

robbson11 2011-02-17 20:00

Hmmmm!!?? svårt att va vinnande i längden med parlays!! Singel spel är att föredra om du vill försöka vara vinnande på sikt!

Men hur som helst lycka till!

KP 2011-02-17 20:42

Hej, kul att du även lägger upp europatips/stryktips. Skulle vara intressant med lite analyser med på dina matcher.

I annat fall skulle jag rekommendera dig att läsa https://www.sharps.se/forums/cmps_ind...eid=spelskolan
Att pyssla med parlays som du gör, är dömt till att förstöra din spelkassa på sikt.

Lycka till!

JOKER 2011-02-19 00:17

DAGENS FYRLING.
IPSWICH - HULL 2 3.40
READIN - WATFORD 2 3.80
VALENCIA - SPORTING GIJON 1 1.45
BOLOGNA - PALERMO 1 2.55

47.77 GGR PENGARNA.

ODDS FRÅN SVENSKASPEL!
behövs ingen motivering

Simpa 2011-02-19 01:35

Näe, på det där guldspelet behövs det ingen motivering, helt klart!

Spoiler:
Om ni inte koppla så ironi..

Varför väljer du att spela på svenskaspel? Deras odds är inte mycket att hurra över

DamageINC 2011-02-19 02:01

Ja om du ändå ska lira såna här klonkspel så borde du skaffa nåt annat bolag. Pinnacle till exempel ger 69.95 för denna fyrling...

robbson11 2011-02-19 09:25

Citat:

Ursprungligen postat av JOKER (Inlägg 106703)
DAGENS FYRLING.
IPSWICH - HULL 2 3.40
READIN - WATFORD 2 3.80
VALENCIA - SPORTING GIJON 1 1.45
BOLOGNA - PALERMO 1 2.55

47.77 GGR PENGARNA.

ODDS FRÅN SVENSKASPEL!
behövs ingen motivering

Roligare för folk att läsa om du motiverar dina lir lite grann! Och byt bookie så får du bättre odds!

Bättre ägna sig åt singlar läs spelskolan som KP länka till!!

JOKER 2011-02-19 20:42

Dagens dubbel !

Edmonton - Atlanta 2,40 (1)
Real zaragoza - athletico Madrid 2,40 (2)
odds : 5,76

Från svenska spel.

JOKER 2011-02-19 20:58

Europatipset 20 feb!

1. 1x Manchester city - notts county
2. X2. leyton orient - Arsenal
3. 1. Barcelona - a.bilbao
4. 2 osasuna - espanyol
5. 1. Sevilla - hercules
6. 1 2 chievo - Milan
7. X2. Fiorentina - Sampdoria
8. 2. genoa - Roma
9. 1. Napoli - catania
10. 1x Parma - cesena
11. X2 almeria - Deportivo
12. 2. Getafe - racing santander
13. 1. Toulouse - rennes

64 kronor, minst 10 rätt! Pengarna tillbaka om de blir färre!

robbson11 2011-02-19 21:10

Du har inga planer på att svara någon som skriver här åt dig??

Vad är det för mening att posta på ett forum om du inte ska delta i pratet??

Tex lära sig att bli en bättre spelare,ta in kunskap från dom som hållt på längre och har bra erfarenheter att suga åt sig av??

Inget intresse av det? Konstigt att bara posta såna klonkar och inte ens motivera dom eller svara på folks kommentarer....? Jaja ! Vi har alla våra skäl.....

Overkill 2011-02-19 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av JOKER (Inlägg 106921)
Europatipset 20 feb!

1. 1x Manchester city - notts county
2. X2. leyton orient - Arsenal
3. 1. Barcelona - a.bilbao
4. 2 osasuna - espanyol
5. 1. Sevilla - hercules
6. 1 2 chievo - Milan
7. X2. Fiorentina - Sampdoria
8. 2. genoa - Roma
9. 1. Napoli - catania
10. 1x Parma - cesena
11. X2 almeria - Deportivo
12. 2. Getafe - racing santander
13. 1. Toulouse - rennes

64 kronor, minst 10 rätt! Pengarna tillbaka om de blir färre!

Vad menar du här, får du insatsen tillbaka vid 1-9 rätt? :ohmy:

JOKER 2011-02-19 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 106924)
Du har inga planer på att svara någon som skriver här åt dig??

Vad är det för mening att posta på ett forum om du inte ska delta i pratet??

Tex lära sig att bli en bättre spelare,ta in kunskap från dom som hållt på längre och har bra erfarenheter att suga åt sig av??

Inget intresse av det? Konstigt att bara posta såna klonkar och inte ens motivera dom eller svara på folks kommentarer....? Jaja ! Vi har alla våra skäl.....

Jag följer mitt hjärta när det gäller matcher, de tur man måste ha, annars kommer man ingenstans, chans är
min motivation, jag har hållt på med spel sedan ja var 12 år, jag är nu 19 bast, visa lite respekt ni som som inte tror på min kunskap, utan tur kommer ni ingen vart!

RobinD 2011-02-19 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av JOKER (Inlägg 106938)
Jag följer mitt hjärta när det gäller matcher, de tur man måste ha, annars kommer man ingenstans, chans är
min motivation, jag har hållt på med spel sedan ja var 12 år, jag är nu 19 bast, visa lite respekt ni som som inte tror på min kunskap, utan tur kommer ni ingen vart!

Misstänker att detta inte kommer hjälpa, men läs spelskolan.

Tur har absolut inget att göra med långsiktiga vinster inom sportsbetting. De som tror att det vi sysslar med är Lotto kommer snabbt förlora sin pengar, eller med lite tur någon gång trolla in en vinst på stryket som gör att de känner sig som kungar.

På sharps kan man, om man vill, lära sig massor. Vill du lära dig att bli långsiktigt vinnande så går det, om inte så kommer du fortsätta donera dina pengar till svenska spel.

Vad du än väljer så kan du åtminstone visa den respekt du själv efterfrågar genom att inte påstå att de vi sysslar med här har något som helst med tur att göra.:thumbup:

Badass 2011-02-19 23:47

Citat:

P-12an har ju rätt - utan tur kommer vi ingenstans...! Jag tror jag kommer följa Jokers tips framöver - verkar vara en solid player...!

/Badass

JOKER 2011-02-20 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 106952)
P-12an har ju rätt - utan tur kommer vi ingenstans...! Jag tror jag kommer följa Jokers tips framöver - verkar vara en solid player...!

/Badass

Dagens dubbel gick ju in som en fläta.
Jag återkommer imorgon med glödheta tipps!

Johanen 2011-02-20 00:15

Stark att du fick in ett paralys spel! Dina tips skall följas.

KP 2011-02-20 05:09

OT SAMT FRÄMLINGSFIENTLIGA INLÄGG HÖR EJ HEMMA PÅ ETT SPORTSFORUM.
Slurf avstängd 2 veckor. /MOD

robbson11 2011-02-20 07:49

Citat:

Snälla lilla vän folk här har hållt på med betting i 30 år en del ännu längre!

Det har absolut ingenting med tur att göra! finns ingen som blir vinnande i längden på tur!!

Läs spelskolan och försök förstå! Vi vill inte att du ska behöva förlora mer än nödvändigt!! För det du pysslar med kommer aldrig att funka!

Respekten du talar om bör du visa oss som sysslar med detta på seriös nivå utan tur inblandat. Känslor hör inte ihop med spel!!

Moneymanegement är viktigast!! chans existerar inte heller!!

Läs på lite och börja om från början innan du förlorat för mycket!!

JOKER 2011-02-20 08:06

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 107009)
Snälla lilla vän folk här har hållt på med betting i 30 år en del ännu längre!

Det har absolut ingenting med tur att göra! finns ingen som blir vinnande i längden på tur!!

Läs spelskolan och försök förstå! Vi vill inte att du ska behöva förlora mer än nödvändigt!! För det du pysslar med kommer aldrig att funka!

Respekten du talar om bör du visa oss som sysslar med detta på seriös nivå utan tur inblandat. Känslor hör inte ihop med spel!!

Moneymanegement är viktigast!! chans existerar inte heller!!

Läs på lite och börja om från början innan du förlorat för mycket!!

snälla lilla....
ingen ber dig o läsa min speldagbok, gillar du inte min spelstil så behöver du inte kommentera eller fortsätta läsa. manek in hell.

robbson11 2011-02-20 09:11

Citat:

Ursprungligen postat av JOKER (Inlägg 107012)
snälla lilla....
ingen ber dig o läsa min speldagbok, gillar du inte min spelstil så behöver du inte kommentera eller fortsätta läsa. manek in hell.

försöker bara hjälpa dig och ge lite råd! Det är det detta forum är till för! Men vill du inte ta emot hjälp så är det ditt problem! Men gnäll inte sen när du gulat!

Sharps handlar om att hjälpa varandra till att bli bättre och förhoppningvis vinnande i längden men du har ingen lust att förstå eller lyssna så kör på du och mata bolagen med deg!! :idiot:

:holms:

Johanen 2011-02-20 09:48

Varför måste man räkna procent för att kunna bli en bättre lirare? Det räcker mycket väl att man bara kollar igenom lagens form,skador, hemma/borta plan och tillslut är det eget val och tyvärr kan ni inte hindra en förlust oavsett hur mycket ni än läser spelskolan. Lite tur krävs alltid!

Johanen 2011-02-20 09:51

"Tur och otur existerar fortfarande, det spelar ingen roll hur bra man är. Ibland sitter allt, ibland sitter väldigt lite, men oftast så sitter det mesta. Detta är målet, vinna mer än man förlorar. Bedöm ingen eller dig själv efter bara 5 spel, 10spel eller för den delen 20 spel. Vänta till du har minst hundratalet spel innan du börjar tala om att vara vinnande eller förlorande."

robbson11 2011-02-20 09:51

Citat:

Ursprungligen postat av Johanen (Inlägg 107032)
Varför måste man räkna procent för att kunna bli en bättre lirare? Det räcker mycket väl att man bara kollar igenom lagens form,skador, hemma/borta plan och tillslut är det eget val och tyvärr kan ni inte hindra en förlust oavsett hur mycket ni än läser spelskolan. Lite tur krävs alltid!

Vad menar du? Om det finns värde i spelen så går man plus finns inget värde så går man minus!! Simple as that! Det svåra är att hitta värde spelen!

Läs på lite!! Spel handlar om långsiktighet och defenetivt INTE tur!! vill man förlita sig på turen ska man hålla sig till Lotto!!

JOKER 2011-02-20 09:52

:gun_bandana:
Citat:

Ursprungligen postat av Johanen (Inlägg 107032)

RESPEKT BROSHAN! du vet hur man lirar. sikta mot stjärnorna, kamma hem miljonerna brorshan, ni blir glada av att kamma hem en röding i fickan, ja nöjer mer när ja kammar hem en mille(minimum). fikkirs:gun_bandana:

robbson11 2011-02-20 09:54

Jag släpper detta när ni inte ens fattar att långsiktig betting inte har någonting med tur att göra absolut ingenting!!

Bra BRM är det som gör en spelare vinnande i längden INTE TUR.

Spela Lotto om ni tror på turen!!

Johanen 2011-02-20 09:56

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 107036)
Vad menar du? Om det finns värde i spelen så går man plus finns inget värde så går man minus!! Simple as that! Det svåra är att hitta värde spelen!

Läs på lite!! Spel handlar om långsiktighet och defenetivt INTE tur!! vill man förlita sig på turen ska man hålla sig till Lotto!!

Jag vet vad jag menar. Och när du kammat hem lika stora vinster som jag, ja då kan vi börja diskutera min spelstil...

robbson11 2011-02-20 09:57

Citat:

Ursprungligen postat av JOKER (Inlägg 107037)
:gun_bandana:

RESPEKT BROSHAN! du vet hur man lirar. sikta mot stjärnorna, kamma hem miljonerna brorshan, ni blir glada av att kamma hem en röding i fickan, ja nöjer mer när ja kammar hem en mille(minimum). fikkirs:gun_bandana:

med ditt sätt att spela blir det en mille minus ganska snabbt! på ett år LOVAR jag att jag har tjänat mer än dig på spelandet!!

Testa att gå i plugget lite,läs lite matte och återkom sen!

Alla är vi barn början!! :idiot:

robbson11 2011-02-20 10:00

Citat:

Ursprungligen postat av Johanen (Inlägg 107040)
Jag vet vad jag menar. Och när du kammat hem lika stora vinster som jag, ja då kan vi börja diskutera min spelstil...

jag lovar att jag har en högre ROI än dig efter ett år, fast du vet förmodligen inte vad det betyder ens så jag släpper denna tråd. bra att ni matar bolagen med deg då blir det mer över till oss andra!!

Lycka till! :idiot:

JOKER 2011-02-20 10:01

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 107041)
med ditt sätt att spela blir det en mille minus ganska snabbt! på ett år LOVAR jag att jag har tjänat mer än dig på spelandet!!

Testa att gå i plugget lite,läs lite matte och återkom sen!

Alla är vi barn början!! :idiot:

jamen gode min gud kar vad gaggar du om, lyssna, du lägger en hundring varje match? o du spelar singlar.. ja har lagt 500 på wolves idag. Kom och säg att ja har gjort fel, kn di fafa.............. TUR I DERBYT. LILLEBROR SKA BLI STOREBRORR!!

Johanen 2011-02-20 10:03

Jag inkasserar en vinst minst varannat spel och du tror fortfarande på att du har högre vinst procent än mig.

Mytoman!

zleeper 2011-02-20 10:16

Känns som det ligger en officiel utmaning i luften? Samma startkapital, Spreadsheet förs på sharps och mot årets slut korar man vinnaren. Johanen, jokern vs robson

Jag är sugen på att följa :)

Vlad 2011-02-20 10:27

Citat:

Ursprungligen postat av zleeper (Inlägg 107051)
Känns som det ligger en officiel utmaning i luften? Samma startkapital, Spreadsheet förs på sharps och mot årets slut korar man vinnaren. Johanen, jokern vs robson

Kul idé,kör på det grabbar. "När RoK invaderar" haha lycka till :)

robbson11 2011-02-20 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av Johanen (Inlägg 107045)
Jag inkasserar en vinst minst varannat spel och du tror fortfarande på att du har högre vinst procent än mig.

Mytoman!

På lång sikt vet jag att jag har högre ROI än dig Ja!!

Och jag gaggar inte om nånting,bara rena fakta!! Nej jag är ingen mytoman,försökte tala om för er fakta, för jag är van vid att på Sharps så hjälper vi varandra till att bli bättre spelare och förhoppningvis vinnande i LÄNGDEN!!

Vem som helst kan vinna några spel i rad,men det handlar om att vara vinnande i längden!

Men ni vägrar lyssna och bara jiddrar som nån p-12 från flashback!

Och du har redan bevisat att du inte kan räkna för även om du sätter varannat spel och det inte finns värde så torskar du ändå i längden!!

Gonatt!! :idiot:

robbson11 2011-02-20 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 107055)
Kul idé,kör på det grabbar. "När RoK invaderar" haha lycka till :)

Blanda inte ihop mig med RoK är du snäll!!

robbson11 2011-02-20 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av zleeper (Inlägg 107051)

Skulle aldrig sjunka så lågt,då jag försöker utvecklas och bli bättre på mitt spelande,och från början ville jag bara tala om för grabbarna här att dom va fel ute och att dom kunde lära sig lite av att läsa runt här på Sharps. Men dom visade att dom inte va villiga att ta emot det. så låt dom tro att sina parlays och obefintliga BRM och TUR det är det som gör en vinnare!!

I min värld handlar betting på seriös nivå ingenting om TUR!!

rovfisken666 2011-02-20 10:38

De flesta som spelar är förlorare, annars skulle spelbolagen inte kunnat bedriva sin verksamhet. Sen gäller det att bli duktig ifall man vill bli en vinnande spelare. Det krävs mycket mer än tur och tillfälligheter för det. Självklart kommer tillfälligheter alltid spela in men det kommer jämna ut sig på sikt. Att som någon här skrev att det går att vinna utan att räkna procent håller jag inte med om i grunden. Klart att det går att vinna men då har du undermedvetet likväl räknat på chansen ett lag har att vinna. Jag tror t ex att Fulham vinner i dag mot Bolton men väljer ändå krysset för att oddset är högre än vad det borde vara enligt mig. Ger de mig fyra i odds (klart lägre också) på Fulham så hamnar spelet där. Sänker de krysset till 1.50 blir det inget spel där. Allting har med beräkningar av procent att göra. Sen kan spel även ses som rent nöje och nöjen kostar och då är det en utgift man får ta.

Men jag tipsar om att läsa lite artiklar och så här på sharps och ta till dig av det som sägs. Du behöver inte hålla med men jag hoppas vi kan hjälpa varandra här åtminstone sen är det alltid varje enskilds beslut hur det ska spelas.

robbson11 2011-02-20 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av rovfisken666 (Inlägg 107064)
De flesta som spelar är förlorare, annars skulle spelbolagen inte kunnat bedriva sin verksamhet. Sen gäller det att bli duktig ifall man vill bli en vinnande spelare. Det krävs mycket mer än tur och tillfälligheter för det. Självklart kommer tillfälligheter alltid spela in men det kommer jämna ut sig på sikt. Att som någon här skrev att det går att vinna utan att räkna procent håller jag inte med om i grunden. Klart att det går att vinna men då har du undermedvetet likväl räknat på chansen ett lag har att vinna. Jag tror t ex att Fulham vinner i dag mot Bolton men väljer ändå krysset för att oddset är högre än vad det borde vara enligt mig. Ger de mig fyra i odds (klart lägre också) på Fulham så hamnar spelet där. Sänker de krysset till 1.50 blir det inget spel där. Allting har med beräkningar av procent att göra. Sen kan spel även ses som rent nöje och nöjen kostar och då är det en utgift man får ta.

Men jag tipsar om att läsa lite artiklar och så här på sharps och ta till dig av det som sägs. Du behöver inte hålla med men jag hoppas vi kan hjälpa varandra här åtminstone sen är det alltid varje enskilds beslut hur det ska spelas.

Det är ju precis det jag försökt säga till grabbarna här!! att man måste hitta värde i spelen! Att det inte går att bli en vinnande spelare i längden genom att förlita sig på TUR.

Så ditt inlägg va uppenbarligen inte riktat till mig alla fall,och det tackar jag för!

:offtopic:

JOKER 2011-02-20 10:54

Citat:

Ursprungligen postat av rovfisken666 (Inlägg 107064)

bror ja förstår dej.

JOKER 2011-02-20 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 107067)
Det är ju precis det jag försökt säga till grabbarna här!! att man måste hitta värde i spelen! Att det inte går att bli en vinnande spelare i längden genom att förlita sig på TUR.

Så ditt inlägg va uppenbarligen inte riktat till mig alla fall,och det tackar jag för!

:offtopic:

wanderson \ /