Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   100 Favorit - Håller Dagens favorit ? (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/7103-100-favorit-haller-dagens-favorit/)

TheDarkKnight 2011-04-02 18:15

Haha, inte bara att du är liverpool: are. Du kommer ifrån skogen där ni har två stora sportsevärdheter. Ena är färjestad det andra är köra me bilarna i skogen som ni kallar svenska rallyt ;)

Och ja, kom igen. Över med Skåne till danskarna, då kan ju Sverige lägga ner det här med att komma till fler slutspel i fotboll i alla fall. Och ett hockeylag som har goda chanser att spöa svenskarna ;)

TheDarkKnight 2011-04-03 16:34

Spel #6

Trelleborgs FF - Malmö FF 2 @ 1.50

Sport/Liga: Fotboll / Allsvenskan
Bolag: Svenska Spel
Ev. vinst: + 100 Kr

Motivering:

Matchen börjar nu, tänkte att jag slänger in de här på sharps så fort som möjligt. Så ingen tror att jag trollar när MFF vinner. ;)

TheDarkKnight 2011-04-10 11:45

Projektrapport 3 April

Antal spel: 6
Vinst: 3
Förlust: 3

Netto: - 296 Kr

Ber om ursäkt efter det lilla uppehållet och en hel veckas försening med projektrapporten ifrån förra Söndagen. Nu är jag back in business och nu kör vi för fulla muggar.

Jag gör en rejäl comeback med hela tre spel, så håll i er...nu kör vi!

TheDarkKnight 2011-04-10 11:52

Spel #7

Juventus - Genoa 1 @ 1.57

Sport/Liga: Fotboll / Serie A
Bolag: Nordicbet
Ev. vinst: + 114 Kr
--------------------------------------------------------------------------------

Spel #8

Blackpool - Arsenal 2 @ 1.35

Sport/Liga: Fotboll / Premier League
Ev. vinst: + 70 Kr

-------------------------------------------------------------------------------

Spel #8

Bologna - Napoli 2 @ 1.70

Sport/Liga: Fotboll / Serie A
Ev. vinst: + 140 Kr

------------------------------------------------------------------------------

Motivering:

Efter att jag nästan dödade tråden genom mitt lilla break, så drar jag igång den med liv och rörelse igen. Dem två första spelen bör sitta klockrent, Napoli på bortaplan är jag lite osäker på, men dem är favorittippade och därför är dem med i det här projektet.

Tack till alla som fortfarande följer ! Ska försöka bli lite mer aktiv och försöka uppdatera mig betydligt oftare än vad jag gjort tidigare.

TheDarkKnight 2011-04-10 17:16

Projektrapport 10 April

Antal spel: 9
Vinst: 6
Förlust: 3

Netto: + 28 kr

Resultat ifrån dagens matcher:

Juventus Genoa 3 : 2
Blackpool Arsenal 1 : 3
Bologna Napoli 0 : 2

3 Matcher, och tre vinster idag. Och hela 6 spel i rad som suttit och just nu ligger jag t.o.m på plus. Som vi diskuterade för någon vecka sen om att ge upp och att steget var nära tills man låg på plus igen. Men jag gjorde det. En Underbar avslutning på veckan.

En ny vecka väntar, nya spel och nya favoriter kommer komma :)

Ha en underbar kväll,folks! :)

Arch 2011-04-11 18:04

Det är så sött och roligt så mycket som det har svängt i moral och övertygelse...efter...9...spel... :D

Lycka till!