![]() |
MLB Underdogs
Hej grabbar
Jag har fått lite extra tid just nu och kommer att testa mig på ett underdogsystem i MLB. För att spelen skall kvalificier sig måste - Underdogoddset vara högst 2.50 - motståndarlagets pitcher får ej vara bland top 30 på ERA.-rankningen - Underdoglaget får inte ha 3 eller fler förluster i rad / Favoriten får ej ha 3 eller fler segrar i rad Detta har förmodligen körts tidigare här på SHARPS och här kommer ytterligare ett sådant test. :popcorn: hörs snart http://image.rakuten.co.jp/playerz/c...mg56382627.gif |
Ska bli kul att se hur det går och nice nick :thumbup:
|
Kvällens spel
2-6 system är nu upfattat tack vare SPADERMAN |
5 spel i kväll har jag valt ut enligt strategin. Jag hoppas att jag har bokfört dom rätt i olika serier.
|
Citat:
|
Citat:
Inte bara här, utan på flera andra ställen och med lika dåliga resultat. Lycka till. |
Jag körde detta någon vecka eller så innan med mycket bra resultat, dock bara 50 spel:
https://www.sharps.se/spreadsheet/7818 Tror att Hultas med kör ett liknande projekt med ungefär samma resultat som mitt :) Men lycka till :) |
Citat:
Stort tack :thumbup: |
Två av serierna har fått en grön start medans de andra tre har en röd start. Ikväll laddar vi för fler bets :popcorn: |
Kvällens spel efter att jag har sorterat ut matcher som inte passar in :smoke:
Plocka fram en kall Budweiser och njut av den tidiga starten på kvällens MLB-matcher! GL my friends :cheers::cheers: |
Då jag inte använder detta system så vet jag ej riktigt om jag är rätt ute men ska man inte satsa så ens VINST blir 11,22,44 osv, inte bet-storleken som ska va det, eller?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ytterligare ett till spel ikväll
|
Ikväll gick inte bollarna min väg - men så är det ibland!
Nya tag imorgon :cheers: |
God morgon! Här kommer kvällens spel i MLB. Nu hoppas jag på en lite bättre natt än igår.
Jag är fortfarande inne i ett mycket tidigt stadie av testet och efter 100 spel kommer jag att börja analyser och se om det finns eventuelle justeringar man kan göra för att optimera denna strategi ännu bättre. Ikväll skall jag se White sox mot Cubs - borde bli en rolig match! :cheers::cheers: |
Det blev en roligare natt :cheers:
Serie 1,3&4 är nu avslutade medans serie 2&5 lever. Nu skall jag hoppa i säng och sova. Återkommer senare med morgondagens spel :cheers: |
Nattens spel
Inatt har jag två B4-spel som jag hoppas blir gröna. Det var en riktigt kul natt igår, bara hoppas att det fortsätter :cheers: |
Precis som Harletun så förstår jag inte riktigt. Du spelar ju inte bet to win, och du korrigerar inte insatserna efter oddset fast du skrev att du skulle göra det. Eller skriver du summan "to win" under insats? Isåfall blir ju statsen fel.
|
Det finns ingen anledning att justera neråt. Oddset är alltid minst 2.00, vilket betyder att "to win" allt blir minst 11, 22 osv.
Hade oddset understiget 2.00 hade jag justerat för då måste man anpassa insattsen så att "to win " 11, 22 etc men nu är det en självklarthet. |
Finns väl hur många anledningar som helst att justera nedåt, poängen med 2-6 är ju att spela to win åt bägge håll.
Edit: nu gjorde jag som du gör i början, men man gör det bara onödigt svårt för sig genom att inte korrigera insatsen efter insatsen. |
Citat:
tack |
Citat:
Visst vinner du ett spel så vinner du mer, men du får ett stabilare spel om du räknar spel efter oddset. |
Citat:
|
Det blev ytterligare en kväll med profit. Återkommer senare mad nattens spel. :cheers: |
Kvällens spel
Notera den tidiga starten (1835) mellan Reds och Yankees :cheers::cheers: |
Kvällen startade bra med en Yankees seger men tyvärr gick de andra inte hem. Serie 2 & 5 kommer att avslutas där jag har 1-5. Ikväll är det endast 5 matcher återkommer med spelen. :popcorn: |
Kvällens spel
Två spel ikväll och den tidiga matchen New York blir spännande att följa. :cheers: lycka till |
0/2 ikväll - nya tag inatt!:cheers: |
Nattens spel
Sedan detta testat startade är det nu 27 spel som är lagda. Efter 100 spel kommer jag att gå igenom all stats och se hur man kan anpassa och justera vissa "regler" för att kunna krama ut en störra profit. Men, nu fokuserar vi på nattens spel där det blir full fart :popcorn::clap: |
Det blev en mycket trevlig natt :cheers::popcorn:
|
Återkommer med kvällens spel lite senare! Tidig start Ikväll med flera matcher redan klockan 21 00 :cheers:
|
Kvällen spel
Tidig start (2210) där vi håller tummarna för Nationals. :cheers::clap: |
En mycket trevlig kväll
:cheers::popcorn: |
Äntligen söndag! Tidiga matcher och en MLB-Fest väntar ikväll :)
:cheers::drunk: |
Efter två fantastiska nätter så blev det en mycket sämre sådan. Inget konstigt och inatt kör vi vidare med nya goa spel.
|
Endast ett spel inatt som är intressant och vi får hoppas att Royals gör jobbet
:claps: |
Ett gäng med matcher väntar inatt :cheers::cheers:
Let's go :gun_bandana::gun_bandana: |
Tjena grabbar
jag har vart dålig på att uppdatera tråden men spelen har lagts som vanligt i spreadsheeten. 5 nya spel ikväll. |
7 nya spel inatt finns nu i spreadsheeten :cheers:
Efter 90 spel ligger ROI på 110% Hittils har det funkat bra och en längre analys kommer efter 100 spel som utlovat:clap: |