Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   PowerPlayProffsetPeter (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8403-powerplayproffsetpeter/)

Fordie 2011-08-26 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 137020)
Brukar vara så i efterhand att man kommer på en ny gardering på matchen som missade. :smoke:

Vad tjänar jag på att ljuga om en vinst som ändå inte hamnar i spreadsheetet?
Sen vet grnvit att jag hade planer på att gardera hv-matchen, jag sa det redan dagen innan.
Tror du är lite grinig över speedway-matchen. ;)

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas B (Inlägg 137021)
Jag ska säga det att i början av denna dagbok så kunde jag känna lite sympati för dig och dina problem och trodde verkligen att du var allvarlig. Men när det kommer upp massa troll varningar genom dina inlägg så försvinner det förtroendet rätt omgående. Så jag säger inte detta för att vara otrevlig, men antingen lägger du upp ALLA spel innan dom börjar eller gör dig själv en tjänst och försvinn från detta forum.

Spelar det någon roll om jag lägger upp spelen i spreadsheet eller skriver manuellt? För jag har skrivit allt jag spelat innan matchstart i tråden.

Sen har jag lagt upp bilder på alla tickets från nordicbet för att få bort troll-skitsnacket.

/Fordie

Fordie 2011-08-26 16:52

Ett hett tips till alla haters (förmodligen avundsjuka, vad annars) är att inte läsa min tråd.
Fan vilken enkel lösning på ett enormt problem för er, eller hur?

/Fordie

Overkill 2011-08-26 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av Fordie (Inlägg 137039)
Vad tjänar jag på att ljuga om en vinst som ändå inte hamnar i spreadsheetet?
Sen vet grnvit att jag hade planer på att gardera hv-matchen, jag sa det redan dagen innan.
Tror du är lite grinig över speedway-matchen. ;)

Varför skulle jag vara det? För övrigt så väntar jag fortfarande på svar på det PM jag skickade till dig, men det verkar inte komma något. Föga förvånande förvisso. :rolleyes:

Fordie 2011-08-26 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 137041)
Varför skulle jag vara det? För övrigt så väntar jag fortfarande på svar på det PM jag skickade till dig, men det verkar inte komma något. Föga förvånande förvisso. :rolleyes:

Ditt PM var så otroligt pinsamt så jag blev helt stum när jag läste det, därav inget svar.

Jo, för att du vet och kan allt om speedway säger du, men dissar sönder mig som lätt hade kunnat satsa mycket på hcp0-6 och rätt mycket på hcp0-10, var jävligt mycket kaxigt snack från dig tills matchen var över och valsarna åkte på totalstryk. Och du som vet och kan allt borde verkligen veta varför piraterna var jättemegafavoriter och en "säker" match.

/Fordie

arfert 2011-08-26 17:36

Ibland känns det som att Sharps.se blir för stort för sitt eget bästa.

Overkill 2011-08-26 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av Fordie (Inlägg 137049)
Ditt PM var så otroligt pinsamt så jag blev helt stum när jag läste det, därav inget svar.

Jo, för att du vet och kan allt om speedway säger du, men dissar sönder mig som lätt hade kunnat satsa mycket på hcp0-6 och rätt mycket på hcp0-10, var jävligt mycket kaxigt snack från dig tills matchen var över och valsarna åkte på totalstryk. Och du som vet och kan allt borde verkligen veta varför piraterna var jättemegafavoriter och en "säker" match.

/Fordie

Du sa efter matchen var avgjord att du kunde tänka dig att satsa på Piraterna med diverse ATS, inte innan. Tänk på det.

Piraterna var inte en "säker" match, det är enkelt att påstå det med facit i hand. Men pregame så var de knappast det. Punkt slut och lycka till med ditt spelande.

RizZla 2011-08-26 17:47

Fordie. Det är väldigt enkelt att lägga spelen i tid i sheetet.

Niskel 2011-08-26 18:08

Varför ens kommentera om det bara är spydigt som kommer? Låt han vara för sjutton! Det är väl endå hans val hur han vill göra och inte göra? Ingen tvång att gå in på hans speldagbok! Punkt.

Grovbenstomme 2011-08-26 18:15

Citat:

Ursprungligen postat av Niskel (Inlägg 137057)
Varför ens kommentera om det bara är spydigt som kommer? Låt han vara för sjutton! Det är väl endå hans val hur han vill göra och inte göra? Ingen tvång att gå in på hans speldagbok! Punkt.

Tror de flesta bara menar väl då han är ganska långt ifrån sina regler han satt upp och med tanke på hans bakgrund så är väll varningar väl befogade i mitt tycke.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved